gećmiş

18 5 0
                                    

11 yıl  önceydi  Hamit İstanbul  limanına  gitmişti  Ukraynalılar  gelmiş  olmalıydı  onlarla görüşecekti  ve yapacağı  anlaşma  ile paraya  para demeyecekti  anlaşma  masasına  oturdular  anlaşmadan herkes  kazançlı  çıkacaktı  fakat her zamanki  gibi  lanet olası Ruslar  yine durmamiştı  limanda  gemiyi  taradilar ve indirilen  bütün  mallar  yakilmiştı  Hamit kendini  limandan  dışarı  zor attı  Hamit hemen ortağı  Berkan ın yanına  gitti Rusların  anlaşmayı  bozduğunu  ve Ukraynalılarin büyük  kayıp  verdiğini .Berkan sinirlendi  ve hamite herseyi  mahvettin  diye  bağırdı  o sıra  Hamit se sinirlendi  ve dediki: sen ruslarla  neden çok  iyisin merak ediyorum  doğrusu 
Berkan: şaka yapıyor  olmalısın  bendenmi  şüpheleniyorsun?
Hamit:neden olmasın !
Berkan hiddetlendi  ve masanın  üzerindeki  maket gemiyi  yere fırlattı  Hamit arkasını  döndü  tam gisiyorduki  arkadan  aldığı  darbeyle  yere yığıldı aradan bi saat geçmişti  hamit elleri  arkadan  bağlı  bir şekilde  yerde yatiyordu  önce  nerde  olduğunu  anlamaya  çalıştı  sonra son yaşanılanlari  hatırladı  ve masadaki  bıçakla  ellerini  çözdü  ve yangın  merdiveninden  kaçtı  Hamit bu olaya  çok  şaşırmıştı  aşağıya  indiğinde rus büyükelçisinin  binaya  girdiğini  gördü  ve iyice  hiddetlendi  sonra hemen  babasının  yanına  gitti  ve durumları  anlattı ve babası  berkan ın düşman saflara  geçtiğini  söyledi  bu duruma  çok  şaşıran  Hamit  abisinin  de gelmesiyle  bir plan  kurdu  Berkan  ı öldüreceklerdi  Berkan  ın  limana  gittiği  haberi  alındı  ve Hamit  hemen  oraya  gitti  orda büyük  bir çatışma  yaşandı  berkanin  olduğu  odaya   girdiğinde  rus büyükelçisini  bıçaklanmiş  olarak  gördü  ve sonra biraz durdu  bu bıçak  ona bir yerden  tanıdık  geliyordu  ve bu bıçağın  hamitin  ellerini çözdüğü bıçak  olduğunu  farketti  Hamitin kafası  iyice  karışmıştı  tam bunun  bir tuzak  olduğunu  anlamıştı ki arkasında  olan  4 polisin  kendisine  silah  doğrulttuğunu  farketti  ...

 karanlık  gökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin