Tuzak

38 10 0
                                    

Hamit  tuvalete girdi ve tam arkasındaydı Nihat elinde bir bıçak  vardı  ve aniden  hamit'e saldırdı hamit bu kadar hızlı  olacağını  beklemiyordu  ve bi anda sol omuz kısmını  sıyıran bir bıçak darbesi  aldı biraz sarsıldı  ve geri  çekildi  bi an gözleri  kararır  gibi olmuştu  ve o anda Nihat tekrar harekete geçti  ve tam bıçağı  saplayacaģı  anda hamitin attığı  sert yumrukla  kendini  yerde buldu  sonra Nihat bıçağını  hamit in bacağına  sapladı  o anda hamit sağlam olan bacağıyla  nihatın  kafasına  sert bi şekilde  vurdu  Nihat kafasını  tam arkasındaki  kalorifer  peteğine  vurmuştu  bayıldı  kafası  kanamaya  başladı  yere çok fazla biçimde  kan aktı  nihatın  pasif durumda  olduğunu  gören  hamit biraz olsun  rahatladı  fakat bacağının  acısıyla  yere düştü  duvara yaslandı  her ne kadar uğraştıysada  bıçak  bacağından  bir türlü  çıkmamıştı  çok  zorladı  hamit fakat olmadı  orda öylece  45 dakikaya  yakın  bi süredir  uğraştı  fakat bıçağı  çıkaramadı  ve Paslı  bıçak  demiri  hamit i zehirlemiş  ve hamit uykusuzluğunda  etkisiyle gözlerini  yavaşca yummuştu  . Gözlerini  açtığı  sırada  hastanedeydi  ve kolunun  yatağa  kelepçeli  olduğunu  farketti sonra hafiften  doğruldu  ve bacağına  baktı  bıçak  yoktu  ve bacağında bi sargı  kolundada  serum  vardı  . Sonra  kapıda ki gardiyanlari  farketti gardiyan  ona hiddetle  yaklaştı  ve :neden  yaptın  bunu neden bak şimdi  özgür  olacaktın  adam öldü  dedi ve hamit neye uğradığını  şaşırdı düşmanı  fazlasıyla  zekiydi  ve hamit'i  tekrar o deliğe  tikmasina  az kalmıştı  fakat hamit buna izin vermeyecekti  gardiyan: hazırlan ifaden  alınacak  ve mahkemeye  sevk edileceksin  dedi  hamit :gardiyan  içim  bulanıyor  kelepçeyi  çöz  lavaboya  gitmem gerek dedi gardiyan  onu  çözdü  ve Sert  bir yumrukla  bekçi  gardiyan'ı yere serdi  onun kıyafetlerini  giydi  ve kapidakilere  hava almak istediğini  söyleyip  çıktı  hemen kaldığı  cezaevine  gitti  etrafı  kolaçan  ediyordu  sonra elinde  cd ile giden  bir adam  gördü  peşine  koştu  ve yakaladı  adamı  bayıltıp  CD'yi aldı  ve teslim  oldu sonra  mahkemeye  çıkarıldı  hamit cd yi delil  olarak sundu  hakim cd  yi açtığında  boş  olduğunu  gördü  sonra  kapı  çalındı  ve hamitin  abisi girdi  içeriye  cd yi verdi  hakim  izledi  ve hamit nefsi  müdafaa  yaptığı  gerekçesiyle  serbest  bırakıldı  .

 karanlık  gökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin