Kolejnego dnia podczas ubierania sie do szkoły zauważyłem że gdzieś mi się zgubił medalik zaczołem go szukać po pokoju i w plecaku lecz go nie znalazłem postanowiłem poszukać go po szkole i wyszłem do szkoły.
Po 15 minutach drogi dotarłem do szkoły weszłem do klasy gdzie siedziała sama emila
- Cześć _powiedziałem
Lecz ona siedziała zapatrzona w książke od matematyki podeszłem do ławki
- hej co patrzysz ? Zapytałem
- hej nie mogłam zrozumieć zadania domowego byś mógł mi wytumaczyć ?
- no pewnie . i zaczeliśmy robić zadanie z matematyki nawet nie zauważyliśmy a klasa była pełna a lekcja już się zaczynała. Po pierwszych dwóch lekcjach przypomniałem sobie że wczoraj emilia na mnie wpadła może wtedy mi wypadł .Postanowiłem pójść do emili i się spytać .
-Hej emilia nie widziałaś może okrogły medalik ? Zapytałem
- Tak wczoraj chyba go miałeś jak na ciebie wpadłam jeszcze raz za to przepraszam a czemu pytasz ? Odparła
- Bo mi sie zgóbił. Czy byś mi pomogła go poszukać po szkole jak nie masz jakiś planów ? Spytałem
- No chetnie ci pomogę bo może to też przeze mnie sie zgóbił . odpowiedziała
- Dobra dzieki to zgadamy sie jeszcze na lekcji. powiedziłem
Mineły lekcje i poszliśmy poszukać medalika zaczeliśmy szukać przy drodze a potem w trawie . Byłem trochę zdenerwowany bo był dla mnie ważny. Emili zauważyła że jestem zdenerwowany i się spytała czy ten medalik był dla mnie ważny powiedziałem że tak i to bardzo i opowiedziałem o obietnicy jej z przed 10 lat . Nawet nie zauważyliśmy a już było ciemno postanowiłem ją odprowadzić do domu. Gdy staliśmy przy jej domu.
-A może jutro po szkole też poszukamy. Zaproponowała
Ucieszyłem sie i odpowiedziałem
-Tak jak nie będzie ci to sprawiać problemu .
-Nie wiesz co nawet miło spedziłam czas .
Gdy to powiedziała podbiegła i pocałowała mnie w policzek i z zarumienioną twarzą pobiegła do domu . A ja wyruszyłem w drogę do domu po drodże myślałem gdzie może być medalik. Wróciłem do domu bardzo pużno bo koło godziny 23 30 poszłem do domu i położyłem się spać.
CZYTASZ
Obietnica z dziecistwa
RomanceChłopak o imieniu Adrian ma lat 15 w wieku 5 lat złożył obietnice dziewczynie że gdy się spotkają w przyszłości to się pobiorą kupili medalion na kluczyk dziewczyna dostała kluczyk a Adrian medalion.