Intru in camera val-vârtej si ma pun pe canapeaua de pe pervaz.Incep sa plang si mai tare si imi strâng genunchii la piept.
Nu mai vin in viata mea intr-o tabara!urasc taberele!cui ii trebuie prieteni cand ai carti,muzica si internet?
Aprind televizorul si dau pe un canal de muzica.Acolo rula piesa "Tiimy Turner" de la Desiiger.Melodia asta ma calmează mereu.Incep si eu sa fredonez in timp ce lacrimile nu se mai opreau.
-Nina?pot sa intru?se aude o voce familiara.
-Daca ții neaparat sa imi vezi fata intra!spun si in camera intra Zoe.
-Oh Nina!spune si vine sa ma imbratiseze.
Nu o cunosc de mult dar o consider sora mea mai mica.
-Scuipa tot!spune aceasta si se aseaza pe pat.Ce dracu!sare din pat ca arsa.
-Saltea cu apa!spun si imi șterg lacrimile razand slab.
-Ieste!am reușit!oh da!sunt cea mai tare!spune si incepe sa danseze ca o nebuna lucru care ma face sa rad in hohote.Sunt cea mai tare oh da!stiam ca pot!oh yeah!
-Ce sa poti?intreb si incerc sa ma opresc din ras.
-Sa te fac sa razi sau sa zambesti!stiam de salteaua cu apa!m-a rugat Josh sa incerc sa te înveselesc!si l-am intrebat cum si mi-a spus sa incerc sa ma prefac cum sunt surprinsă de salteaua voastră cu apa!
-Aha deci m-ai păcălit nu?te-ai prefăcut!spun si mijesc ochii la ea.
-De fapt in mare parte nu pentru ca nu am mai vazut saltea cu apa pana acum!spune si se aseaza iar pe pat.
-Si ce o sa facem acum?intreb si ma uit pe geam.
-Stiu!merg sa ma imbrac in pijamale!schimbate si tu!spune si o zbughește pe usa.
Ma schimb rapid in pijama si ma așez iar pe canapea cu o perna in brate.
-Gata!spune si intra iar in camera.
Se pune pe pat si isi ia si ea o perna in brate.
-Si acum ce facem?
-Nu stiu!ai ceva de ronțăit?adica stai ca nu avem voie!spune si isi da ochii peste cap.
-De fapt...spun si ma ridic mergând la dulap.
Il deschid si aceasta rămâne masca.
-Esti minunata!te iubesc!
-Taci proasto!sa nu audă cineva!spun si ii dau una peste cap.
-Scuze!spune in soapta.
Isi ia chipsuri si suc si se pune pe pat.Eu imi iau doar un Twix si ma pun inapoi.
Iau perna in brate si ma uit pe geam in timp ce mănânc.Il vad pe Justin cum parchează.Oh nu!
-Zoe!pune toate alea sub fotoliu!vine Justin!prefate ca dormi!spun si arunc cu Twix-ul pe geam.
Imi pare rau iubire!uneori viata e prea cruda!spun in gând si ma lipesc de geam uitându-ma cum face contact cu pământul.Mai sa plang.Zoe deja era acoperită si eu la fel.Am hotărât sa raman pe canapea.
Justin's POV
Eram nervos asa ca am mers la cel mai apropriat club de langa pensiune.
Desi pensiunea este pe undeva prin pădure este o strada destul de apropriata de ea,numita Marie Lalaurie.
Intru in club cu ușurintă si ma îndrept spre bar.
-Yo Tommy!unde e șeful?spun si facem salutul nostru.
-La masa obișnuita!spune si face semn din cap către cea mai retrasa masa.
Ma duc la el si astept sa ma observe.
-Bieber!de cand nu te-am vazut!
-Stiu Marc!o vreau pe cea mai buna!spun si acesta sta sa se gândească.
-Cât dai?
-Cât vrei!
-10000$ si e a ta!e cea mai experimentata,are forme,se pricepe de minune la tot si logic ca e o târfă de cel mai înalt rang!spune si eu scot banii.
Ii dau si plec sus unde ma aștepta curva.
-Justin!cineva ma striga si pare a fi vocea Ninei.
Nu!clar delirez!ce sa facă Nina aici?in plus nu are cum sa intre!e minora!
Deschid usa si aceasta ma aștepta pe jumătate dezbracata.
Ma așez pe fotoliu si incepe sa danseze,scoțând si câteva piese din îmbrăcămintea ei din cand in cand.
-Nina ce faci aici?cum ai intrat?esti minora!
-Nu contează cum am făcut-o!hai sa mergem!spune si ma ia de mana trăgându-ma dupa ea.
-Nu!nu imi comanzi!spun si ma opresc.
Ok poate ca am întrecut măsura vorbind urat cu ea!
-Oh da?si ce ai de gând sa faci?sa stai aici si sa i-o tragi tarfei?
-Da!exact asta am sa fac!si daca tu nu vrei sa pleci ne poti urmări!spun si ea se uita scârbită la mine.
-Ei pentru tine mi-am dat toti banii pe o luna primit-o de la părinți ca sa intru aici!dar pe tine te doare fix in cot!spune si fuge de acolo inainte sa lase lacrimile sa cada.
-Nina!strig dupa ea dar deja a inceput sa coboare scarile.
Ies afara si acesta deja era in autocar plecând.Ma uit la ea prin oglinda si intru inapoi.
Merg sus si aia se uita confuza la mine.
-Vrei sa te ajut cu relația?
-Pai nu suntem impreuna!
-Si atunci de ce a reacționat asa?intreaba si se aseaza pe pat.
-Nu stiu!pare o fata greu de obținut!poate ma înșel dar nu sunt sigur!spun si ma așez la locul meu.
-Uite cum facem!eu iti dau sfaturi si tu nu ii spui șefului meu ca nu am facut nimic bine?deja m-am saturat sa fac chestiile astea pentru toti idioții cu hormonii pana in creieri!
-Si de ce nu demisionezi?
-Sa demisionez?meseria asta e ca un joc!intri si nu mai poti iesi decat daca renunți sau pierzi!clar nu voi renunța pentru ca am nevoie de bani!acum sa ne întoarcem la problema ta!spune si se aseaza mai bine pe pat.
-Ce crezi ca ar trebui sa fac?
-Pai in orice caz la ora asta nu mai gasesti nici o florărie deschisă...Ba da!pe strada asta mai in jos pe la colțul străzii este o florărie non-stop!spune si se întinde.
-Si ce ar trebui sa fac?
-Sa ii iei flori idiotule!
-Ce flori?
-Pai ce culori ii plac?
-Negru,negru inchis,negru pastelat,negru mat si toate celelalte nuanțe de negru!spun si aceasta se uita ciudat la mine.
-Sa inteleg ca nu are tocmai cea mai frumoasa poveste?
-Nu stiu nici eu asta!ii cunosc numele...nu si povestea!spun si ma uit in jos.
-Bine!in acest caz,oprește la florăria aia si cumpăra-i trandafiri negrii!daca nu are ii vopsești tu in negru!spune si se ridica.
-Si dupa?
-Încearcă sa vorbești cu ea!afla-i povestea!spune si se îndreaptă către usa.Nu uita!ce s-a întâmplat in camera asta,rămâne in camera asta!si părăsește încăperea.
Ma ridic si fug rapid jos.
-Si cum ti s-a părut Bieber?intreaba Marc si ma oprește.
-Minunt!a fost nemaipomenita!
-Auzi te-a căutat o păpușa mai devreme...cam depresiva ea asa...
-Stiu!acum trebuie sa plec!spun si incep sa fug iar.
Urc in mașina si conduc spre florărie.
-Buna seara!spun intrând rapid.
-Buna seara tinere!spune o bătrânica care seamana extrem de mult cu cea de la receptia pensiunii.
-Aveti trandafiri negri?
-Stai sa ma uit!spune si merge in spate.Vino sa vezi daca îți place!spune iar,ieșind si făcându-mi semn sa o urmez.
Intram intr-o camera unde era foarte,dar foarte frig.
-Uite!spune si imi arată trandafirul negru care avea petalele înghețate.
-Aveti doar unul?
-Pai azi l-am colorat!stiam ca vei veni!
-De unde?sunteti medium?
-Nu tinere!sunt doamna de la receptie!stiam din prima clipa ca ceva se va intampla astăzi si am facut schimb de slujba cu sora mea geamănă!spune si mie imi pica fata.
-Bine si cât face?
-Nimic fiule!du-te la ea!te așteaptă!spune si ieșim din camera aia rece.
-Dar ce o sa ii spun?de unde am luat trandafiri negri aici?
-Ii spui ca tu l-ai vopsit!asta va fi secretul nostru!spune si isi duce mana la inima.
-Multumesc!spun si fug la mașina.
Pun cu grija trandafirul pe locul din dreapta si pornesc in viteza spre pensiune.
Parchez si ies rapid.
-Buna seara!o salut pe sora doamnei de la receptie.
-Buna seara!te-a căutat o fata acum ceva timp!
-Stiu!am sa rezolv problema asta!strig in timp ce incep sa fug.
Urc scarile in graba pentru ca nu am timp sa astept liftul.
Ajung in fata ușii si acum e acum.
Deschid si raman mut cand o vad pe Nina dormind pe canapeaua de pe pervazul geamului,rimelul fiindu-i cum întins pe toată fata de la plâns.Mi se rupe sufletul cand ma gândesc ca eu am cauzat asta...sunt o ființa rea!nu ma va ierta niciodată!
Zoe's POV
Nina a adormit si Justin inca nu a ajuns.Iau snacksurile de sub fotoliu si plec in camera mea.Bine ca,colega mea doarme.
Le pun in dulapul meu si ma pun in pat adormind instant.
Nina's POV
Zoe a plecat.Mi-am dat seama deoarece a crezut ca am adormit.Usa se aude asa ca inchid ochii.Se inchide si aud pași venind spre mine.
-Nina?Nina!spune Justin in soapta si ma mângâie pe obraz.
Deschid incet ochii ca si cum acum m-as trezi.Ma ridic in șezut si ma dau mai langa geam.Acesta se pune langa mine si imi întorc privirea spre peisajul de afara.
-Ni inteleg ca esti suparata pe mine!spune si oftează.Ai...ai putea măcar sa imi dai o șansa?
Șansa?la ce se referă?doar nu s-a indragostit de mine!Nimeni nu o face!oh Doamne!nu pot sa cred!asta e cea mai minunata zi!
Stai!Nu Nina!nu te bucura!trebuie sa pari suparata pe el!
-O șansa?la ce te referi?intreb confuza si ma uit in jos,probabil roșind.
-Vrei sa fi iubita mea?intreaba si imi prinde bărbia cu doua degete,întorcând-o spre el.
-Eu...eu...spun si ma uit la el si vad frica din ochii lui.
-Deci?
-Eu-
-Nina!striga Josh si intra in camera.
-Nu!iesi!5 minute!spune Justin si ii arată nervos usa.
Acesta face cale întoarsă si iese.
-Nu asculta la usa ca te castrez!spun si il aud cum incepe sa fuga.
-Unde eram?a da!deci vrei sa fi iubita mea?
-Da!spun si acesta isi lipește buzle de ale mele într-un sarut dulce.
-Ti-am luat asta!l-am pictat in negru pentru ca stiu ca nu îți plac lucrurile normale!spune si imi da un trandafir negru.
-Serios?Ai facut asta pentru mine?esti primul baiat care imi da o floare!spun si o iau,mirosind-o.
-Dar tatal tau si Josh?
-Ah ei nu imi fau flori!imi cumpara ciocolata de ziua mea,de Crăciun,de Paști si de restul!
-Si de Anul Nou?
-Nu sunt acasa de obicei...petrec Anul Nou prin parc...doar eu cu mine si cu persoana mea!spun si incep sa zâmbesc.
-Anul asta va fi diferit!spune si da din sprâncene cu subînțeles.
-De fapt i-am promis la Zoe ca stau cu ea de revelion!spun si ma uit in jos.
-Si?o iei si pe ea cum noi!stam toti!spune si ma trage in poala lui.
-Si cu Madison ce faci?
-Madison e cu Brian!nu ma iubește sau place sau ceva de genul!stateam unul cu altul doar pentru nevoile noastre!spune si isi pune bărbia pe umărul meu.
-Stiam asta!
-De unde?
-Am eu sursele mele!spun si ridic o sprânceana.
Ma ia in barte stil mireasa si ma pune pe pat.Ia trandafirul si il pune intr-o vaza si incepe sa se dezbrace.
Rămâne in boxeri si vine langa mine.Se aseaza langa mine si eu imi pun capul pe pieptul lui.Isi înfășoară mana in jurul taliei mele si ma pupa pe creștetul capului.
-Noapte buna baby!
-Noapte buna Justin!spun si amandoi intram in tărâmul viselor.
YOU ARE READING
Broken[PAUZA]
FanfictionNina Jones este o fata cuminte.Poate prea cuminte dupa ce a pățit.Dar se va schimba.De ce?Sau mai bine spus:"Din cauza cui?"Ei bine cand stai cu Bieber in camera totul se schimba.Credea ca tabara o va ajuta sa isi facă prieteni,dar nu s-a gândit ca...