Telefonul incepe sa lumineze,semn ca am primit un mesaj.
Shawn:Am ajuns acasa...poti sa vii daca vrei!
Eu:In 30 de minute sunt acolo
Intru in baie si ma duc in fata oglinzii.
-Justin!imi aud numele asa ca ies rapid din baie.
-Da?intreb si ma uit prin camera.
Nu e nimeni.Probabil ca e jos...Ies rapid din camera si fug jos.Kylie era in usa cu vreo 20 de plase in mana.
-In sfarsit!credeam ca trebuie sa iti trimit invitatie prin posta!spune aceasta si isi da ochii peste cap.
Asta imi aduce aminte de prima zi in tabara!atunci am coborat in receptie cu Nina de mana si doamna Watson ne-a spus acelasi lucru!
-Alo!gara!pleaca ternu!spune Kylie si isi flutura mana prin fata mea.
-Ce?a da!mersi!spun si ii iau plasele din maini.
-Pa!spune si pleaca.
Fug in camera mea si scot cateva haine de acolo.Imi iau un tricou negru,pantaloni de trening cu turul lasat,tot negrii,o sapca pe care mi-o pun invers in cap,o bandana pe care mi-o pun pe fata,lasand doar ochii la iveala.Ma incalt cu ce prind in mana si o iau la fuga pana in garaj.Poate ar trebui sa merg cu Mike.Nu vreau sa suspecteze Nina ceva.
-Mike!strig si acesta apare in fata mea imediat.
-Da?
-Du-ma la adresa asta!spun si ii arat telefonul,unde era adresa.
-Ce faci acolo?avand in vedere faptul ca esti si imbracat ca un mafiot!
-Taci Mike!spun si il imping pana la masina.
Acesta porneste in viteza si acum "zburam" pe strazile New Yorkului.Ajungem acolo in mai putin de 10 minute si cobor rapid din masina.
-Justin!ma striga Mike asa ca ma opresc.
-Ce?intreb si ma intorc spre el.
-Tine!spune si imi arunca geaca de piele,pe care am uitat-o in masina.
-Pentru?intreb si o imbrac.
-Nu crezi ca ti se vad asa...umpic...tatuajele?
-A da!mersi!spun si intru in bloc.
Nu iau liftul nici sa ma omori!o iau la pas pe scari si nu imi ia decat 5 minute din viata.Bat la usa si imi deschide Nina.
-Shawn?de ce avem un mascat la usa?intreaba si acesta vine langa noi.
-El e verisorul meu!Jus...Xander!spune acesta si zambeste larg,ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
-Si de ce are bandana aia la gura?
-Scumpa domnisoara ma lasati sa intru?spun cu o voce mai joasa.
-Da sigur!spune si da din umeri,apoi se trage din usa.
Intru in apartament si Nina inchide usa.
-Pe aici!spune Shawn si merge inaintea mea.
Tot timpul ma uitam la Nina.Era asa de trista.
-Nu te mai holba!nu sunt pe combinatii!spune si isi da ochii peste cap.
-Iubitul ei a murit azi!spune Shawn si lasa capul in jos,oftand,in timp ce Nina incepe sa planga.
-Imi pare rau!spun si ma incrunt.
Urasc ca trebuie sa o fac sa sufere,dar asa va fi mai bine pentru amandoi!ea va putea fi fericita cu altcineva si eu voi putea sa ma implic mai mult in treburile mafiei.
Nina's POV
Dupa ce am terminat de vorbit cu Kylie am plecat impreuna cu Cameron "acasa".
-Mersi!spun cand ajungem in fata blocului.
-Urc cu tine?
-Nu!sunt bine!am sa o iau pe scari!spun si zambesc fals.
-Daca Shawn nu e acasa si ai nevoie de ceva sa ma suni!spune inainte sa inchid usa.
Merg incet spre bloc si deschid usa acestuia.Ar trebui sa o repare.Poate intra orice mascat in bloc!o iau incet la pas pe scari si ajung sus in doar 5 minute.Tot "drumul"m-am gandit atat de intens la cum ar fi ca Justin sa nu fie de fapt mort si sa fie pe undeva prin oras,sa ne intalnim intamplator dupa cateva luni si totul sa inceapa din nou!sa o luam de la inceput ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat!dar nu!el trebuie sa fie mort!
Intru in apartament si nici urma de Shawn.Posibil sa fie inca in oras.Ma duc in camera mea si intru direct in baie.Imi fac un dus rapid si inainte sa ies din baie arunc o privire in oglinda de pe perete.Nu inteleg cum Justin a putut fi cu mine!arat ca un monstru!
-Nina am ajuns!se aude vocea lui Shawn si tresar cand isi arunca cheile pe dulap.
Ies din baie si ma duc in fata dulapului.Scot de acolo un tricou de al lui Justin si o pereche de colanti.Imi scot dintr-un sertar lenjeria intima si incep sa ma imbrac.Dupa ce ma imbrac ies din camera mea si ma duc in living.
-Vrei?intreaba Shawn si imi arata cutia de pizza din mana lui.
-Nu!spun incruntandu-ma si dand negativ din cap.
Acesta da din umeri si pleaca in camera lui.Pornesc televizorul si caut ceva bun.Gasesc un film de groaza asa ca las acolo.Urasc filmele de groaza dar acum nu am altceva mai bun de facut cu viata.La fiecare secventa de groaza imi acopar ochii cu mainile.Tresar cand aud o bataie in usa.Ma duc sa deschid si acolo statea un baiat cu o bandana pe fata.Ochii lui seamana izbitor de mult cu ai lui Justin,dar poate mi se pare din cauza dorului!
-Shawn?de ce avem un mascat la usa?intreb si acesta vine langa noi.
-El e verisorul meu!Jus...Xander!spune acesta si zambeste larg.
Ok...asta e ciudat!
-Si de ce are bandana aia la gura?
-Scumpa domnisoara ma lasati sa intru?spune acesta si ma uit la el.
-Da sigur!spun si dau din umeri,apoi ma trag din usa.
Acesta intra in apartament si eu inchid usa in urma lui.
-Pe aici!spune Shawn si merge inaintea lui.
Tot timpul acesta se uita-holba de fapt-la mine.
-Nu te mai holba!nu sunt pe combinatii!spun si imi dau ochii peste cap.
-Iubitul ei a murit azi!spune Shawn si lasa capul in jos,oftand,in timp ce eu incep sa plang.
-Imi pare rau!spune si se incrunta.
-Nu e vina ta!spun si zambesc fals.
-Nu fi trista!acum e intr-o lume mai buna!
-Hai sa nu mai vorbim despre el!spun si imi sterg lacrimile.
-Ok!spune Xander sau cum il cheama.
-Si de ce ai o bandana pe fata?intreb si acesta face ochii cat cepele.
-Cand eram mici ne-am jucat intr-o casa si cineva i-a dat foc...el si-a ars fata,salvandu-ma pe mine!spune Shawn si se uita confuz la mine.
-Da!cu placere idiotule!spune acesta si isi da ochii peste cap.
-Idiot esti tu!spune Shawn si se incrunta.
-Hai sa nu ne mai certam cine e idiot si cine nu!amandoi sunteti si gata!spun si imi dau ochii peste cap.
-TACI!striga amandoi deoadata la mine si eu tresar.
Lacrimi mi se formeaza in colturile ochilor si eu le las sa cada.Fug in baie si inchid usa cu cheia.Ma las sa alunec incet pe usa si cand ajung jos imi strang genunchii la piept.
-Nina?Nina deschide te rog!spune Shawn si bate in usa.
Eu nu raspund asa ca acesta se opreste din batut la usa.
-Nina imi pare rau!spune o voce angelica asa ca ma ridic rapid de jos.
Deschid usa si amndoi se uita tristi la mine.
-Unde e?intreb si ma uit prin camera.
-Cine?
-Justin!i-as cunoaste vocea dintr-o mie!spun si acestia se uita speriati la mine.
-Justin!?Justin nu mai e!spune Shawn si eu suspin.
-Ai dreptate...am halucinatii!spun si intru inapoi in baie.
Ma spal pe fata,dupa care ma uit in oglinda.Fata mea arata oribil!
-Voi de ce sunteti inca aici?intreb si ridic o sprânceana.
-Te-am asteptat prințesa!spune Xander si cred zâmbește.
-O...K?spun si continui sa merg.
In timp ce ma indreptam spre canapea,imagini mi se derulau prin fata ochilor.
*Flashback*
-Voi de ce sunteti inca aici?intreb si ridic o sprânceana.
-Te-am asteptat prințesa!spune Justin si zâmbește.
-O...K?spun si continui sa merg.
Simt privirea arzătoare a lui Justin pe fundul meu si de aia merg si mai al dracului.
*End of Flashback*
-Nina ce ai patit?intreaba Shawn cand vede ca iar mi se formeaza lacrimi in colturile ochilor.
-Eu doar mi-am amintit de ceva cu Justin!spun si zambesc printre lacrimi.
Xander ofteaza si se aseaza langa mine pe canapea.Ma ia in brate si simt fiori pe sira spinarii.Nimeni inafara de Justin nu m-a facut sa simt asa ceva!ceva nu e inregula!
Imi sterg lacrimile si ma uit in sus la Xander care se uita deja la mine.Ii zambesc si il strang tare in brate.
-Stiu ca nimic nu va fi bine,dar asta e viata!spune acesta dupa ce ne despartim din imbratisare.
-Si unde stai?intreaba Shawn,intrerupand contactul vizual dintre noi.
-Stau cu sora mea!ar trebui sa plec!maine incep scoala!
-La ce scoala mergi?intreb si ridic o spranceana.
-East Wood!spune si da din umeri.
-Ne vedem acolo!spun si zambesc.
Justin's POV
-Nu e vina ta!spune si zambeste fals.
Oh Nina ce imi faci tu mie!
-Nu fi trista!acum e intr-o lume mai buna!
-Hai sa nu mai vorbim despre el!spune si isi sterge lacrimile.
-Ok!spun si imi musc buza.
-Si de ce ai o bandana pe fata?intreaba Nina si eu fac ochii cat cepele.
De intrebarea asta imi era cel mai frica!
-Cand eram mici ne-am jucat intr-o casa si cineva i-a dat foc...el si-a ars fata,salvandu-ma pe mine!spune Shawn si se uita confuz la ea.
-Da!cu placere idiotule!spun si imi da ochii peste cap.
-Idiot esti tu!spune Shawn si se incrunta.
-Hai sa nu ne mai certam cine e idiot si cine nu!amandoi sunteti si gata!spune Nina si isi da ochii peste cap.
-TACI!strigam amandoi deoadata la ea si aceasta tresare.
Oh nu!i-am promis ca nu o sa mai strig niciodata la ea!lacrimile i se aduna in colturile ochilor asa ca fuge in baie.Posibil sa nu o mai doara piciorul din cauza durerii sufletesti.
-Nina?Nina deschide te rog!spune Shawn si bate in usa.
Ea nu raspunde asa ca acesta se opreste din batut la usa.Ii fac un semn de:"Lasa-ma pe mine!"
-Nina imi pare rau!spun si usa se deschide imediat.
-Unde e?intreaba si se uita prin camera.
-Cine?
-Justin!i-as cunoaste vocea dintr-o mie!spune si amandoi ne uitam speriati la ea.
-Justin!?Justin nu mai e!spune Shawn si ea suspina.
-Ai dreptate...am halucinatii!spune si intra inapoi in baie.
-Voi de ce sunteti inca aici?intreaba si ridica o sprânceana.
-Te-am asteptat prințesa!spun si zambesc.
Oh nu!isi va aminti!
-O...K?spune si continua sa mearga.
-Nina ce ai patit?intreaba Shawn cand vede ca iar incepe sa planga.
-Eu doar mi-am amintit de ceva cu Justin!spune si zambeste printre lacrimi.
Oftez si ma asez langa ea pe canapea.O iau in brate si pot sa jur ca iar i-am provocat fiori,deoarece piele ei se face ca de gaina.
Isi sterge lacrimile si se uita in sus la mine,care ma uitam deja la ea.Imi zambeste si ma strange tare in brate.
-Stiu ca nimic nu va fi bine,dar asta e viata!spun dupa ce ne despartim din imbratisare.
-Si unde stai?intreaba Shawn,intrerupand contactul vizual dintre noi.
-Stau cu sora mea!ar trebui sa plec!maine incep scoala!
-La ce scoala mergi?intreaba si ridica o spranceana.
Oh haide Justin!poti sao faci!doar spune-i!
-East Wood!spun si dau din umeri.
-Ne vedem acolo!spune si zambeste.
-Si tu mergi acolo?intreb ca si cum nu as sti.
-Da!ne vedem maine dimineata la intrare?
-Sigur!spun si o imbratisez.
Ceea ce ma uimeste e ca imi raspunde la imbratisare.
-Ce a fost asta?intreaba dupa ce ne despartim din imbratisare.
-Nu stiu!aveam nevoie de asta!spun si dau din umeri.
-Ne vedem maine!
-Pe maine!spun si ies din apartament.
O iau la fuga pe scari si imi dau jos aia de pe fata.
-Cum a fost?intreaba Mike cand vede cat de fericit sunt.
-PERFECT!strig si acesta imi da una peste cap.
-Esti tampit?daca te aude?
-Ai dreptate!spun si dau aprobator din cap.
Urcam in masina si pornim spre casa.Ajungem acolo si ii multumesc lui Mike dupa care intru in casa.
-Fata asta si-a pus amprenta asupra ta!spune Moira inainte sa urc scarile.
-Adica?intreb confuz si ma intorc spre ea.
-I-ai multumit lui Mike ca te-a dus!de obicei nu ai face asta!spune si eu atunci imi dau seama ca are dreptate.
-Ai dreptate!a lasat o urma adanca in viata mea!spun si imi continui drumul pana in camera mea.
Imi fac un dus rapid dupa care imi iau boxerii si ma pun in pat,adormind instant cu gandul la Nina.
Nina's POV
-Si tu mergi acolo?intreaba confuz.
-Da!ne vedem maine dimineata la intrare?
-Sigur!spune si ma imbratiseaza.
Ceea ce ma uimeste e ca ii raspund la imbratisare.
-Ce a fost asta?intreb dupa ce ne despartim din imbratisare.
-Nu stiu!aveam nevoie de asta!spune si da din umeri.
-Ne vedem maine!
-Pe maine!spune si iese din apartament.
Inchid usa si ma duc inapoi pe canapea.Dupa putin timp aud un strigat.Vocea baiatului semana foarte mult cu a lui Justin,dar totul e in imaginatia mea.Parea sa fie foarte fericit,deoarece a strigat:"PERFECT!"
Ma ridic de canapea si ma indrept spre camera mea.La un moment dat ma lovesc de Shawn.
-Atat de mica sunt ca nu ma vezi?uita-te pe unde mergi!spun si imi dau ochii peste cap.
-Justin chiar si-a lasat amprenta in viata ta!
-Adica?intreb confuza si ma intorc spre el.
-Ai vorbit exact ca el!nu ai face asta de obicei!spune si eu atunci imi dau seama ca are dreptate.
-Ai dreptate!a lasat o urma adanca in viata mea!spun si imi continui drumul pana in camera.
Intru in camera si inchid usa cu cheia.Ma pun pe pat si las lacrimile sa curga in voi.Cand mi-am amintit de El parca ceva din mine parca s-a rupt.
Niciodata nu am avut nevoie de El cum am acum!Niciodata nu l-am urat cum il urasc acum!A plecat si m-a lasat singura!
Ma ridic din pat si merg in baie.Iau obiectul micut din sertar si incep sa trag linii adanci pe incheietura.Trag cateva apoi arunc obiectul de metal in chiuveta si ma uit la cascada de sange ce curge de pe incheietura mea.Imi spal mana dupa care pun metalul micut la loc si ma duc inapoi in camera.Ma intind in pat si adorm cu lacrimi in ochi si cu gandul la EL.
YOU ARE READING
Broken[PAUZA]
FanficNina Jones este o fata cuminte.Poate prea cuminte dupa ce a pățit.Dar se va schimba.De ce?Sau mai bine spus:"Din cauza cui?"Ei bine cand stai cu Bieber in camera totul se schimba.Credea ca tabara o va ajuta sa isi facă prieteni,dar nu s-a gândit ca...