-Nu stiu...dar mai mult ca sigur va adormi pe tata!spun si imi iau o gramada de chestii.
Le plătesc si ies rapid din magazin.
-Justin stai in fata!spune mama si urca in mașina,stand in mijloc.
Urc si eu langa mama,in spatele lui Justin.Pornim si e liniște mormântală.
----
Mergem de ceva vreme și mama doarme adânc.
-Copii opresc putin!spune Jeremy si oprește,ieșind rapid din mașina.
Ma lipesc de scaunul din fata si imi dau capul putin in stanga in asa fel încât sa ma uit la Justin care dormea si el.Il pup incet pe obraz si acesta deschide incet ochii.
-Am ajuns?intreaba cascand.
-Nu inca...tatal tau a vrut la baie!spun si ma uit pe geam.
-Hey!spune si imi întorc fata spre el si atunci isi lipește buzele de ale mele.
-Unde suntem!spune mama si se uita pe geam.
Rup rapid sarutul si ma prefac ca ma uit pe geam.
-Nu stiu...Jeremy a mers la baie!spun si incep sa mănânc din punga cu chipsuri.
-Si eu vreau!spune Justin si se întoarce băgându-și mana in punga mea.
-Cred ca ar trebui sa facem schimb de locuri Nina!spune mama si imi face semn sa cobor.
Perfect!pot sa stau si mai aproape de Justin!bravo mama!nu îți dai seama!
Coboram exact cand vine Jeremy.
-S-a întâmplat ceva?intreaba confuz.
-Nu!schimbam locul!spune mama si ma împinge sa urc in mașina.
Urcam si pornim iar la drum.Mama isi pune capul pe geam si inchide ochii,adormind instant.Ma trag mai in fata si ajung sa stau intre scaunele din fata.
Justin observa ca m-am tras mai aproape de el si imi ia mana intra lui.Isi impleteste degetele cu ale mele si stam asa ceva timp pana observa Jeremy.
-Stați calmi nu va pârăsc!spune acesta si isi duce mana la buze,mimând cum inchide cu cheia si o arunca pe geam.
-Si de ce trebuie sa ne pedepsiți?adica chiar asa sa ne țineți departe unul de altul?spun in soapta sa nu o trezesc pe mama.
-Noi nu vrem sa il pedepsim pe Justin dar mama ta crede ca e obligatoriu...Justin face mereu lucruri rele dar nu il pedepsim deoarece e adolescent!nu o sa ii furam adolescenta din cauza unei prostii!si noi am fost asa si uita-ne acum!pedepsindu-ne copii din obligație pentru ca au avut un accident!spune si suspina.
-Ma mut la voi!spun si Justin incepe sa zâmbească.
-Crezi ca mama ta te va lasa?spune si incepe sa rada.
-Sa o las unde?spune mama deschizând ochii.
-Sa se mute la noi!spune Jeremy si eu ma uit urat la el.
-Nici gând!va sta departe de Justin!e o influența rea!
-Nu ii lua adolescenta Briana!te indragostesti,cazi,suferi,te ridici!nu mai sti cand si noi eram asa?fugeam de acasa in fiecare seara!
-Jeremy!altele erau vremurile pe atunci!nu era asa periculos cum e acum!(mama be like)
-Si crezi ca Justin nu e in stare sa o apere pe Nina?
-Exact asta cred!dupa ce a băgat-o într-un stâlp nu ma mai astept la altceva!
Nimeni nu mai spune nimic si oprim.
-Am ajuns!spune Jeremy coborând.
Eram in fata unei casa foarte mari.Cred ca era casa Bieber.
Cobor si eu si il îmbrățișez pe Justin.Il mai sarut o data si acesta imi sopteste:
-La ora 12:00 la noapte sari pe geam!mergem sa ne plimbam!
-Bine!soptesc inainte sa ne despărțim din îmbrățișare.
Urc inapoi si tata imi arunca o privire gen:"Promit sa nu spun nimic!"
-Scumpo nu uita!5 luni sunt 5 luni!
-Da mama!5 luni nu ies din casa!
-A si Nina?
-Da?
-Te duci la scoala!spune si eu fac ochii cât cepele.
-S-s-scoala?mama urasc scoala!
-Nina nu mai discutam!ti-am luat profesori particulari dar am hotărât ca e mai bine ca măcar in ultimul an sa mergi la scoala!spune si incepe sa vorbească cu tata despre scoala la care as putea merge.
-Vreau la East Wood!spun si aceștia isi întorc privirile deodată spre mine.
-Bina!East Wood sa fie!spune tata si pornim.
-Tu esti de-acord cu scoala asta?intreaba mama incruntandu-se.
-E ultimul an scumpo!macar sa o lăsam sa isi aleagă scoala!
-Bine!fie!spune mama si is da ochii peste cap.
In 20 de minute eram in fata casei mele.
Imi ia bagajul din portbagaj si urc rapid in camera mea.
E ora 23:30...mai este putin pana la 12...
-Scumpo te rog sa te culci!maine mergi la scoala!spune mama si intra in camera.
-Bine!noapte buna!spun si acesta vine sa ma pupe pe frunte.
Strâmb din nas fara sa vadă si pleacă.Nu imi place cand ea sau tata fac asta!ma simt ca un copil!insa cand o face Justin ma simt mai protejata.
Inchid usa cu cheia sa fiu sigura si iau din bagaj un tricou de a lui Justin,o pereche de blugi rupți si hanoracul de la el.
Deschid gemul si ma uit in jos.Luminile erau stinse in casa semn ca părinții mei dorm deja.Ma pun pe pervaz si sar.Era sa imi rup un picior da nu este nimic!Astept vreo 5 minute si in fata mea oprește un Range Rover negru mat.
-Urci iubire?intreaba Justin lăsând gemul in jos.
-Ce mașina!parintii tai stiu ca ai plecat?intreb in timp ce urc.
-Da!nu mi-au spus nimic!spune si pornește.
Ajungem pe cel mai înalt deal din New York si Justin oprește motorul.Coboara rapid si vine pe partea mea.Deschide usa si ma ia in barte începând sa ma sărute.
-Imi vei lipsi!spune si ma pune pe capota mașinii.
-Aolo!ce ai?nu mor!adica doar am sa merg la scoala in rest nimic nou!spun si dau din umeri.
-Ce scoala ți-au băgat pe gât?
-M-au lăsat sa aleg!spun si acesta incepe sa zâmbească.
-Si?la care mergi?
-East Wood!spun si acesta incepe sa sara ca un copil mic.
-Nu o sa trebuiască sa mai sari noaptea pe geam!o sa fim in aceeași scoala!te iubesc te iubesc te iubesc!spune si incepe sa ma pupe pe toată fata.
-Dar nu trebuia sa termini?intreb si acesta se oprește.
-Am ramas repetent!spune si da din umeri.
-Copil rau!spun si ii ating ușor nasul cu degetul arătător.
-Si acum ce facem?intreaba si ma ia in brate,băgându-și capul in scobitura gâtului meu.
-Nu stiu!vreau sa stau in brațele tale!spun si acesta ma da jos.Aaa am spus altceva!
-Așteaptă!
Se pune el pe capota si imi face semn sa ma pun la el in brate.Ma urc si imi lipesc spatele de pieptul lui.
-Te iubesc!spune si ma pupa ușor pe gât.
-Si eu te iubesc!spun si imi întorc capul,punându-l pe obraz.
Stam îmbrățișați inca câteva minute pana ma uit la ceas.Ora 2.
-Justin trebuie sa plecam!maine este scoala!spun si ma dau jos din brațele lui.
-Adica azi baby!azi!Deja e maine care e azi si care ieri a fost maine!
-Ce?intreb si amandoi începem sa radem.
-Ce am vrut sa spun e ca in câteva ore este scoala!spune si se da si el jos.
Urcam in mașina si pornim in viteza spre casa mea.
-Noapte buna baby!te iubesc!spune si ma săruta inainte sa plec.
-Si eu te iubesc!strig in timp ce cobor.
Acesta pleacă si eu urc inapoi pe geam.
Ma imbrac in pijamale si ma pun in pat,adormind instant.
----
-Nina!la scoala!spune mama batand in usa.
-Acum!spun din baie.
Femeia asta nu înțelege ca eu ma trezesc înaintea ei!
Ies din baie într-un prosop si ma duc in fata dulapului.Scot de acolo blugi rupți,un tricou si hanoracul de la Justin.
Imi iau geanta,telefonul si cobor.
-Iei micul dejun?intreaba mama gătind ceva.
Mama...gătește?
-Nu mersi!am plecat!pa!spun si ies rapid din bucatarie.
Ies din casa si o iau pe jos pana la scoala.La colțul străzii ma opresc gândindu-mă in ce parte sa o iau.
-Mergi undeva iubita?intreaba un baiat din spatele meu.
-Nu e treaba ta!spun si ma întorc sa vad cine e.
-Eu sunt Jack!incantat.
-Fa pași pustiu!e luată!spune Justin coborând nervos din mașina.
-Bine!spune si o ia la fuga.
-Neata!spune si ma pupa pe frunte.
-Neata!spun si ii fur un sarut scurt.
Urcam si pornim spre scoala.Drumul a fost liniștit si tăcut...
Ajungem si coboram din mașina dupa care ne împletim degetele.
-Si eu ce ar trebui sa fac?spun si ma uit confuza la el.
-Acum o sa mergem sa vedem in ce clasa esti si sa îți luam cifrul de la dulap!spune si o luam la stanga pe un coridor lung.
Era plin cu adolescenți.Ce am vazut credeam ca e doar in filme sau carti dar e adevărat...tocilarii cu grupul lor,popularii cu al lor si ceilalti mai singuratici.
-Noi o sa fim cu ei!spune si arată spre un grup format din adolescenti fițosi.
-Bine!spun si înghit in sec.
-Nu te speria de ei!arata fițosi dar nu sunt!
Spune asta mamei mele!
Ajungem in fata unei uși le care scria:"Mr. Russo"
Justin bate la usa si se aude un "Intra!" foarte ursuz...
-Buna ziua!spune cand intram.
-Buna ziua domnule director!spune Justin si inchide usa in urma noastră.
-Nina Jones?intreaba uitându-se ciudat la mine,scanandu-ma din cap in picioare.
-Da...
-Ți-am cunoscut părinții!tatal tau a fost un om bun!era de gașca!spune si eu ma uit confuza la el.
Nu cred ca cineva mai folosește "de gașca" prin zilele noastre dar ce sa ii faci...
-Uite orarul si cifrul de la dulapul tau!daca ai probleme cu elevii sau profesorii sa imi spui si vom vedea ce vom putea face in legătura cu asta!spune înmânându-mi ceva foi.
-Bine!la revede!spun si ieșim rapid.
Justin de uita insistent la mine si eu doar ma încrunt.
-Ce e?am ceva pe fata?
-Nu!vreau sa stiu in ce clasa esti!
-12 A!spun si fata lui Justin se luminează.
-Si dulapul?
-37!
-Langa al meu!spune si isi impleteste degetele cu ale mele.
Ma conduce la dulap si in fata dulapului de langa al meu stătea gasca de populari.
-Hey baieti!spune Justin si face un salut cu toti dintre ei.
-Hey Justin!cine-i păpușa?spune un baiat blond.
-A mea Evan!spune si ma trage mai aproape de el.Ea e Nina!spune si eu fac timid cu mana.
-E cu noi in clasa?
-Da!si vreau sa aveti grija de ea!orice ar fi nu o lăsați singura nici măcar la baie!stiti ce ii poate pielea lui Loren!spune Justin si eu imi deschid dulapul.
Loren?card Loren?Mitchell?
-Pai ea crede ca daca e șefa majoretelor poate face ce vrea!dar mereu uita ca Kyle e iubitul meu!spune o fata si isi da ochii peste cap.
-Ma luminati si pe mine?care Loren?Mitchell?
-De unde o cunosti?intreaba blondul confuz.
-Am fost cu ea la grădinița si am fost prietene pana ea a mers la scoala...
-Si tu?nu ai facut scoala?
-Ba da!faceam scoala acasa!
-Ce tare de tine!spune o fata roșcata.
Imi pun fenta din spate in dulap si toti se uita pa mine.
-Ce e?
-Acum stie toată scoala ca esti proprietatea lui Bieber!spune fata blonda.
-Oh...spun si las capul in jos amintindu-mi ca am hanoracul de la Justin.
-Eu sunt Kylie!spune si întinde mana spre mine.
-Lariss!
-Evan!
-Luke!
-Jason!
-Dave!
-Kendall!
-Selena!
Se prezintă toti,eu fiind atenta la ei.
-Nina?imi aud numele si ma întorc.
-Loren...spun incet si aceasta fuge spre mine.
Ma imbratiseaza si toti se uita urat la ea.
-Nina de cand nu te-am vazut!hai stai cu grupul meu!spune si ma trage de mana dupa ea.
-Nu stau cu majoretele si echipa de fotbal Loren!stau cu prietenii mei!
-Stai cu popularii?esti noua!nici eu nu stau cu ei!
-Stau cu prietenii iubitului meu!spun si imi smucesc mana dintr-a ei.
-Iubit?ai iubit?cine e?
-Justin!spun si aceasta se uita urat la mine.
-Bine Nina!bina!iti amintești cand eram prietene?
-Loren termina!nu am zis ca nu vreau sa fim prietene in continuare!am zis doar ca nu vreau sa stau cu ei!
-Si stai cu popularii?
-Si tu esti populară Loren!
-Poate sunt dar ei sunt mai populari ca mine si nu e bine!mereu majoretele si echipa de fotbal sunt cei populari!
-Sunt repetenți Loren!toata lumea ii stie!spun si imi fau ochii peste cap.
-Du-te ca te așteaptă iubițeilor tau!ne vedem dupa scoala sa mai bârfim?
-Dupa scoala nu pot!mama m-a pedepsit!
-Atunci cred ca facem sportul impreuna!vorbim atunci!spune si pleacă.
Ma întorc si ma duc la grup.
-Ce a vrut?
-Gelozii de ale ei!mergem la ora?
-Da!haide!spune Kylie si ma ia de mana începând sa meargă.
-Kylie mai incet!spune Justin aproape alergând dupa noi.
Ma uit in spate si toti alergau ca sa țină pasul cu noi.
YOU ARE READING
Broken[PAUZA]
FanfictionNina Jones este o fata cuminte.Poate prea cuminte dupa ce a pățit.Dar se va schimba.De ce?Sau mai bine spus:"Din cauza cui?"Ei bine cand stai cu Bieber in camera totul se schimba.Credea ca tabara o va ajuta sa isi facă prieteni,dar nu s-a gândit ca...