-Nina!hai sus sa te duc la scoala!spune Shawn deschizand usa camerei.
-Inca nu am scapat de lumea asta?
-Nu mai vorbi prostii Nina!spune si inchide usa.
Ma ridic din pat si ma duc la baie.Intru in dus si cand sa dau drumul la apa aud usa camerei.
-E cineva?strig si ma incrunt.
Nu raspunde asa ca imi continui dusul.Dupa un dus lung si relaxant ies din cabina de dus.Imi infasor trupul firav intr-un prosop si ma pun in fata oglinzii.Aplic eyeliner si rimel si ies din baie.Raman muta cand il vad pe Xander stand pe patul meu,butonandu-mi telefonul.
-Ce faci?intreb si strang mai tare prosopul pe mine.
-Am crezut ca te-ai inecat!am venit sa te duc la scoala!spune si isi da ochii peste cap.
-Bine!spun si imi scot hainele din dulap.
Le iau in mana si ma intorc sa merg in baie.
-Te poti imbraca aici!spune Xander si eu inghit in sec.
-Nu multumesc!spun si ma incrunt.
-O haide!nu e ca si cum nu am mai vazut asa ceva pana acum!spune si vine si ma ia in brate pe la spate.
-Xander...eu...
-Ssssss!spune si incepe sa isi plimbe mainile pe corpul meu.
Imi intorc capul si ma holbez la tatuajul lui de dupa ureche.Si Justin avea unul la fel...nu mai inteleg nimic!
-Oh nu!spun si fug in baie.
Ma imbrac rapid si ies din incet din baie.Xander isi trecea mana prin par,fiind in acelasi loc.
-Nu cred ca pot sa merg la scoala...
-De ce?intreaba si se incrunta.
-Trebuie sa fiu in alta parte...
-Unde?
-Ce tot pui atatea intrebari?azi este ziua in care...El va putea pleca linistit...
-Azi e inmormantarea?
-Nu spune cuvantul ala!e ultimul drum ok?
-Bine!doar nu ma lovi ok?spune si isi ridica mainile in semn de aparare.
-Mergem?
-Unde?
-La Disney!unde putem merge?
-Erai sarcastica sau chiar vrei sa mergi la Disney?
-Acum eram sarcastica...ar fi frumos sa merg la Disney!pacat ca nu se va intampla...spun si las capul in jos.
-Cand vrei sa mergi?intreaba si isi scoate telefonul din buzunar.
-Tu vorbesti serios?intreb si ma uit uimita la el.
-De ce as glumi?vreau sa te fac sa uiti!spune si incepe sa tasteze ceva.
-Pai nu stiu...te cunosc doar de aseara...
-Nu conteaza!ce zici?maine e bine?
-Maine?spun socata.
-E prea devreme?intreaba si cred ca isi musca buza.
-Nu!Nu!e ok!spun si incep sa imi musc buza.
-Atunci sa terminam odata pentru totdeauna cu Justin si uita-l!spune si eu ma incrunt.
-Esti tampit rau!spun si ies din camera.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba da!
-Ba nu!agghh!ai facut-o intentionat!spun si fac botic.
-Hai sa mergem!spune si imi atinge incet nasul.
Iesim din apartament si ne uitam unul la altul.
-Nu luam liftul!spunem deodata si apoi incepem sa radem.
Are un ras asa colorat si dragut!imi aduce aminte de al lui Justin...cu gandul la asta zambetul de pe fata imi dispare.
-Iar ti-ai adus aminte?intreaba si eu dau aprobator din cap.
El doar ofteaza si isi impleteste degetele cu ale mele.Nu inteleg de ce imi provoaca fiori!doar Justin reusea sa faca asta!O luam incet pe scari si ajungem dupa putin timp la intrarea din bloc.
-Haide!doar nu vrei sa intarziem!spune Xander si ma trage dupa el.
Urcam in masin lui,care semana izbitor de mult cu a lui Justin...nu am mai vazut la altcineva masina cu imprimeu de leopard...
Pornim in viteza si eu doar il analizez.Toate miscarile pe care le face...sunt exact ca ale lui Justin...poate delirez.
-Am ajuns!spune si opreste in fata cimitirului.
De ce ma aflu aici?de ce nu putea Justin sa nu vina dupa mine?Sunt oprita din gandurile mele de mana lui Xander.Isi impleteste degetele cu ale mele si intram in cimitir.
-Nina!striga Kylie cand ma vede.
Toti isi indreapta privirile spre mine.Toti imi zambeau,mai putin Selena care se uita urat la mine si avea lacrimi in ochi.Cand vad ca incepe sa planga langa mormantul lui Justin incep sa rad isteric.
-Nici macar nu l-ai iubit!ar trebui sa te faci actrita!spun si incep sa rad si mai tare.
-Rade ca sa nu planga!sopteste Xander si da din cap.
-Ne-am prins!spune Evan si toti incep sa rada.
-Nici bine nu a murit Justin ca tu ai pe altcineva si apoi zici ca l-ai iubit!striga Selena si se ridica,venind rapid langa mine.
-Nu eu sunt aia care era cu 2 deodata da?hai Xander sa mergem!spun si il trag dupa mine.P.S.:CURVO!strig inapoi la Selena si ii arat degetul mijlociu.
-Esti asa nebuna!spune Xander si incepe sa rada.
-Nu am fost asa!EL m-a innebunit!spun si incep sa zambesc cu gandul la cat de mult m-am schimbat de cand l-am intalnit pe Justin...
-Hai sa facem bagajele!spune dupa ce urcam in masina.
Pornim in viteza si ajungem in cateva minute in fata blocului.
-Nu mergem mai intai la tine?intreb si cobor din masina.
-Ma ajuta sora mea daca e ceva!spune si zambeste.
Dau din umeri si intram in bloc.
-Nina!imi aud numele asa ca ma intorc.
-Salut si tie Cameron!spun si ma uit ciudat la el.
Acesta ma imbratiseaza si da mana cu Xander.
-Va cunoasteti?
-Ne-am intalnit ieri la un club!spune Cameron si se uita credul la mine.
-Sa zicem...ca te cred!spun si amandoi rasufla usurati.
-Hai sa mergem!spune Cameron si apasa pe buton,usile liftului deschizandu-se.
Eu si Xander ne uitam unul la altul si intram in lift tinandu-ne de mana.
Justin's POV
-Puiule hai sa mananci ceva inainte sa pleci!spune Moira cand cobor scarile.
-Nu imi e foame!spun si intru in garaj.
Iau masina cu imprimeu de leopard si pornesc in viteza spre apartamentul Ninei.Ajung in cateva minute si las masina chiar in fata blocului.Intru in bloc si o iau rapid pe scari.Bat la usa si imi raspunde Shawn.
-Neata!Nina unde e?
-Neata Justin!e in camera ei!probabil e in dus!spune si da din umeri,tragandu-se din usa.
Merg in camera ei si ma pun pe pat.
-E cineva?striga Nina din baie si nu raspund.
Aud cum apa incepe sa curga asa ca ii iau telefonul de pe noptiera.Il deblochez si acolo vad o poza cu noi.Oh Ni baby!imi pare rau!
Nina iese din baie dupa vreo 20 de minute si era doar intr-un prosop.Am inceput sa imi musc buza si sa ma uit la ea.
-Ce faci?intreaba si strange mai tare prosopul pe ea.
-Am crezut ca te-ai inecat!am venit sa te duc la scoala!spun si imi dau ochii peste cap.
-Bine!spune si imi scoate hainele din dulap.
Le ia in mana si se intoarce sa mearga spre baie,asa ca ma ridic rapid si merg in spatele ei
-Te poti imbraca aici!spun si aceasta inghite in sec.
-Nu multumesc!spune si se incrunta.
-O haide!nu e ca si cum nu am mai vazut asa ceva pana acum!spun si o iau in brate pe la spate.
-Xander...eu...
-Ssssss!spun si incep sa imi plimb mainile pe corpul ei micut si firav.
Isi intoarce capul si se uita la tatuajul de dupa urechea mea.Te rog Doamne sa nu isi dea seama!
-Oh nu!spune si fuge in baie.
Se imbraca si iese incet din baie.Eu stateam in acelasi loc si imi treceam o mana prin par.
-Nu cred ca pot sa merg la scoala...
-De ce?intreb si sma incrunt.
-Trebuie sa fiu in alta parte...
-Unde?
-Ce tot pui atatea intrebari?azi este ziua in care...El va putea pleca linistit...
-Azi e inmormantarea?
-Nu spune cuvantul ala!e ultimul drum ok?
-Bine!doar nu ma lovi ok?spun si imi ridic mainile in semn de aparare.
Cum sa fiu ata de prost incat sa uit ca azi trebuie sa ma "ingroape"?
-Mergem?
-Unde?
-La Disney!unde putem merge?
-Erai sarcastica sau chiar vrei sa mergi la Disney?
-Acum eram sarcastica...ar fi frumos sa merg la Disney!pacat ca nu se va intampla...spune si lasa capul in jos.
Oh Ni baby!o sa mergem la Disney!gata!pentru tine fac orice!
-Cand vrei sa mergi?intrebsi ii scot telefonul din buzunar.
-Tu vorbesti serios?intreaba si se uita uimita la mine.
-De ce as glumi?vreau sa te fac sa uiti!spun si incep sa ii scriu lui Evan,cum ca am nevoie de 2 bilete spre Paris pentru a merge la Disney.
Acesta raspunde imediat si imi spune ca o sa rezolve pentru maine.
-Pai nu stiu...te cunosc doar de aseara...
-Nu conteaza!ce zici?maine e bine?
-Maine?spune socata.
-E prea devreme?intreb si imi musc buza.
-Nu!Nu!e ok!spune si incepe si ea sa isi muste buza.
-Atunci sa terminam odata pentru totdeauna cu Justin si uita-l!spun si ea se incrunta.
-Esti tampit rau!spune si iese din camera.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba da!
-Ba nu!agghh!ai facut-o intentionat!spune si face botic.
Imi aminteste de tabara!mereu se bosumfla daca nu faceam cum spunea ea.
-Hai sa mergem!spun si ii ating incet nasul.
Iesim din apartament si ne uitam unul la altul.
-Nu luam liftul!spunem deodata si apoi incepem sa radem.
Imediat vad cum zambetul de pe fata ii dispare.Oh Nina!
-Iar ti-ai adus aminte?intreb si ea da aprobator din cap.
Eu doar oftez si imi impletesc degetele cu ale ei.
-Haide!doar nu vrei sa intarziem!spun si o trag dupa mine.
Te rog Doamne sa nu isi dea seama!analizeaza prea atent masina!
Pornim in viteza si ea doar ma analizeaza.
-Am ajuns!spun si opresc in fata cimitirului.
-Nina!striga Kylie cand o vede.
Toti isi indreapta privirile spre ea.Toti ii zambeau,mai putin Selena care se uita urat la ea si avea lacrimi in ochi.Cand Nina vede ca aceasta incepe sa planga lanag mormantul "meu" incepe sa rada isteric.
-Nici macar nu l-ai iubit!ar trebui sa te faci actrita!spune si incepe sa rada si mai tare.
-Rade ca sa nu planga!soptesc si dau din cap.
-Ne-am prins!spune Evan si toti incep sa rada.
-Nici bine nu a murit Justin ca tu ai pe altcineva si apoi zici ca l-ai iubit!striga Selena si se ridica,venind rapid langa noi.
-Nu eu sunt aia care era cu 2 deodata da?hai Xander sa mergem!spune si ma trage dupa ea.P.S.:CURVO!striga inapoi la Selena si ii arata degetul mijlociu.
-Esti asa nebuna!spun si incep sa rad.
-Nu am fost asa!EL m-a innebunit!spune si incep sa zambeasca.
-Hai sa facem bagajele!spun dupa ce urcam in masina.
Pornim in viteza si ajungem in cateva minute in fata blocului.
-Nu mergem mai intai la tine?intreaba si coboara din masina.
-Ma ajuta sora mea daca e ceva!spun si zambesc,incercand sa nu ma panichez.
Da din umeri si intram in bloc.
-Nina!cineva o striga asa ca se intoarce.
-Salut si tie Cameron!spune si se uit aciudat la el.
Acesta o imbratiseaza si da mana cu mine.
-Va cunoasteti?
-Ne-am intalnit ieri la un club!spune Cameron si se uita credul la ea.
-Sa zicem...ca te cred!spune si amandoi rasuflam usurati.
-Hai sa mergem!spune Cameron si apasa pe buton,usile liftului deschizandu-se.
Eu si Nina intram in lift tinandu-ne de mana.
-Cum de?o intreaba Cameron pe Nina si da din cap spre mine.
-Subtil Cam!subtil!spune si ii da una peste cap.
-Da ce vrei sa fac?sa îți spun in chineza?
-Mai stii la clubul de teatru?
-Atunci cand am învățat limbajul surdo-muților pentru piesa?
-Da!de acum cand vrei sa intrebi ceva intrebi prin semne!spune si isi da ochii peste cap.
Cred ca trebuie sa învăț si eu chestia aia.
YOU ARE READING
Broken[PAUZA]
Fiksi PenggemarNina Jones este o fata cuminte.Poate prea cuminte dupa ce a pățit.Dar se va schimba.De ce?Sau mai bine spus:"Din cauza cui?"Ei bine cand stai cu Bieber in camera totul se schimba.Credea ca tabara o va ajuta sa isi facă prieteni,dar nu s-a gândit ca...