1.12.2016
Jaké to krásné datum. Začíná zima, Vánoce jsou za rohem a s nimi i kupa pohádek, cukroví a dárků. Co si budeme povídat, tohle mají děti na Vánocích nejraději. Pro ty starší už je to většinou doba, kdy mohou být se svými blízkými a užívat si společných chvil. Já to mám tak napůl. Pohádky, cukroví, dárky a tradice mám moc ráda. Jenže jsem i ráda se svou rodinou a kamarády. Ehm, dovolte mi, abych se trochu představila. Jsem Ivana, ale všichni mi říkají Ifčo. Je mi něco málo přes 14 let a jsem teď v deváté třídě. K mým koníčkům patří volejbal a jízda na koni. Ve škole jsem lehký nadprůměr a proto mé známky vypadají tak, jak vypadají. Přestože mám samé jedničky, nejsem šprtka. Kdokoli o mě řekne, že jsem šprtka, je neprodleně poslán do zadní části těla. Školu taky dvakrát nemusím, ale dokážu se smířit s tím, že to učení někdy k něčemu budeme potřebovat. Teď ale zpátky do reality.Dnes je ten den, kdy jdu s mámou na Den Otevřených Dveří na jednu ze škol, kam si chci dávat přihlášku. Je to gymnázium, stejně jako škola, kam si dávám druhou přihlášku. Jsem totiž velmi nerozhodný člověk, takže nevím, co bych chtěla v budoucnu dělat. Proto jsem si vybrala právě gymply.
Vyrazily jsme s mamkou hned po škole, abychom to všechno stihly. Ještě jsme něco málo nakoupily a potom se sešly i s mojí spolužačkou. Bývalá deváťačka z naší školy nás provedla po celém areálu a musím říct, ta škola je obrovská. Ale líbí se mi. Hodně. V sobotu jdu ještě na Den Otevřených Dveří na druhý gympl, tak uvidíme..
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
ČTEŠ
MŮJ DENÍK Z GYMPLU
AcakŘíká se, že vám střední škola kompletně změní vaše životy. Tak se pojďme přesvědčit, jestli je to pravda.