Di rooptof sekolah....
seperti yang dikatakan oleh jhope dalam kelas sebentar, ingin berjumpa rooptof sekolah.Sowon mula melihat jam pergelangan nya dan mengeluh
"Haishh..ni nak jumpa ke apa hah?nasib kita sempat makan tau tak"rungut sowon dan mula duduk.Sinb mula mengajuk setiap pergerakan sowon tanpa sedar sowon dapat menangkap perbuatan tersebut.
Papppppp!!!
"appo!..ish unnie ni dah kenapa? main pukul-pukul ni.Sinb bukan nya tendang unnie pun"kali ini suara sinb agak tinggi sedikit.
"takyah ajuk balik ye ahjumma sinb,ingat unnie tak perasan eh?" kali ini sowon cuba memukul kepala sinb lagi namun terhenti apabila beberapa namja datang kearah mereka.
"bluerrk tak dapat hahaha😜" ejek sinb dan mula lari namun dia ditarik semula oleh seorang namja dan orang itu adalah.... OMG!!!! JHOPE?!!??
"Nak lari ke?no way,now duduk sekarang"tegas jhope berkata. Sinb meregus kasar.Klau boleh nak jer sepak burung mamat tadi tu.Tapi di fikirkan balik yuju seorang sahaja dapat buat begitu.Sebab dia pernah sepak Shownu (MontaX) sbb dia main perasaan sinb. HAHAHAHA 😂😂😂😂 kalah author tau tak.
"Haish korng nak jumpa pukul berapa sekarang dah pukul berapa?Lewat ah,apa jenis namja
lah korang ni"sindir terus yuju."Aipp...tak baik tau,nanti namja macam kitorang ni jugak tolong selamatkan korang nanti"bantah jungkook yang acah gaya 'cool'.
"tak akan punya,trust me.Sebab namja macam korang ni tak berguna langsung.Nak tau sebab apa?Dalam kelas tadi pun serupa korang namja takder maruah dah kitorang tengok"kali ini sokong pula eunha dan yerin. Mereka bagaikan sepakat nak bela yuju.
"taetae kau rasa lah kan yang mana sesuai nak jadikan alien? yang pendek tu ke ataupun yang mulut becok tu?"perli pula jimin.
"Better dua-dua sekaligus kan senang!"cadang v pula.Bts mula menganggukkan kepala
"ok now korang nak apa?"soal umji yang tidak pedulikan pergaduhan tadi.
"yow! first time aku nampak yeoja swag haha.Citarasa kau sama ngan aku lah beb!"teriak gembira suga
"yahh!diamlah orang tanya elok-elok ni jadi jawablah sebelum kena sepak dengan kaki ni" marah sinb.Muka sudah merah tinggal nak meletus sahaja.
"hey comedown ok.Kitorang nak korang masuk ujibakat yang diadakan sekolah minggu depan arraseo?"nada rapmon yang comel tadi bertukar serius.
"just a stupid competition?huh! never okay,should we go?"kali ini sinis senyuman sowon.Bts mula sedikit terkejut dengan tindakan sowon tadi
"Kalau korang taknak terpaksa lah kitorang buat........."sengaja jin terngantungkn ayat.Gfriend pelik dipandang namja tersebut dengan pandangan yang sukar ditafsirkan.
"buat apa?buat bodoh?tak pun buat paksaan hah?"teka yerin
"korang rasa?"kali ini senyuman sinis diberikan oleh suga.
"Rasa apa?penumbuk aku ke? nak ke boleh bagi free ni"kali ini yuju sudahenggengam penumbuk nya.
"Stop guys! aku taknak dengar jawapan lain so korang taknak masuk ke?Ataupun kitorang guna kekerasan?so choose nak mana?"smirk jin.Gfriend terdiam
"ermm.. bagi kitorang masa dulu"kata sowon dan beredar diikuti ahli yang lain dan akhir sekali umji.Dia sempat memberi nasihat pada suga
"oh ya!mana namja swag tadi sangat tu?hmm..better lah awak salah test tau.Saya swag?oh gosh please go away..amacam terasa ke?!"kening umji dijongket apabila melihat reaction suga dan berlalu pergi.
YOU ARE READING
Yukook Shipper
Fanfictionjust read and enjoy guys. Watak utama -Yukook shipper- Jangan bash author sekiranya korang tak suka author ship kan pasangan.ye.Warning! klau nak copycat sila keluar.Nak BASH?? boleh blah kay.Author dh warning awal-awal so jangan nk complicated kat...