Last

1.2K 50 37
                                    

Eunmin Pov

Jimin menarik tangan eunha supaya berlari di pinggir pantai. Malam itu,amat menyeronokkan.
Puas mereka berlari eunha duduk diatas pasir.Diikuti jimin yang duduk kepenatan lalu dia baring diatas peha eunha.

"Ish kau ni.Tak pernah nak ubah perangai manja kau tu"jeling eunha

"Hmm..biarlah aku suka apa.Wei kenapa kau pakai macam ni? tau tak kau makin cantik lagi² bila kau merajuk comel tau"pujian jimin memberikan efeck jelas eunha menahan malu.

"Aigoo..pipi kau merahlah.Malu ke?Hahaha kau ni.Eunha-shii aku ada soalan untuk kau"kali ini nada diseriuskan

"Cakap jerlah"jawab eunha 2 patah.

"Kau masih marahkan pasal tahun lepas tu ke?masih tak dapat maafkan kitorang?"

Eunha hanya memikirkan jawapan itu.Akhirnya dia menjawab dan berdengus berat

"Aku memang nak kita rapat macam dulu.Tapi aku ikut keputusan dari sowon unnie dan juga yuju.Sebab dorang lagi bnyak tanggungan kan?kau faham kan maksud aku?" eunha memandang jimin.

"Aku faham.Saraghae jung eunbi.My little cute girl" kata jimin lalu memeluk.

"Nado saraghae park jimin" balas eunha.

.....

"jin,klau kita kawan nk tak? rapatkan balik hubungan kita yng terpisah 3 tahun lepas?" soal sowon

"Bi..biar betul?betul ke apa yang aku dengar?tak salahkan?ni bukn mimpi mainan kan?" tanya jin yang masih lagi tak percaya.

Pakk!!

"Appo!sakitlah"jin membuat muka.Sowon hanya menggeleng

"Kau ni.Aku serius tau.Sebab bila pikir balik lah kan.Benda tu takkan habis klau cara macam ni.So kita anggap benda tu tak pernah berlaku.Uri chingu?" tanya sowon lagi

"Nae..uri chingu!saraghae sojung-ah!!"jerit jin disitu.Sowon rergelak kecil dan menampar bahu jin manja.

Klau yang tu dah macam tu klau yang pasangan ni lain.Memang lain gilerr...

"CHOI YUJU!!!!!"

"Hahahaha bluerk bluerk...kejar lah klau nak!jeon jungkook uuu~ pabo...hahaha"ejek yuju lalu berlari dengan laju sambil membawa lari kasut jungkook.

"Choi yuju! klau aku dapat kau siaplah aku kiss kau banyak kali!!"laung jungkook sambil berlari.

"uri maknae golden paboyah!!" perli yuju dan sengaja jerit kuat²

"Siaplah kau yuju!"jungkook sudah berapi di belakang turut melajukan lariannya

"ommaaaaa!!!"lagi bertambah laju yuju berlari.Lama-kelamaan yuju mula perlahan akibat penat. Dan

"Gotcha!hahaha padan muka .Amik ni sebagai balasan" seperti  dikatakan jungkook mencium pipi yuju sebanyak mungkin sehingga yuju rimas.

"Hahaha...nae arraseo mianhae jungkook.Kyaa!! rimas lah"yuju menolak badan jungkook.

"Tau pun.Penatnya."lalu jungkook menyangdarkan badannya pada yuju.

"wei,aku rindu kau" ucap jungkook selepas mengambil angin tadi

"Buat apa nak rindu.Aku ada kat sinilah"yuju pura-pura tak faham.Dia tahu jungkook ungkit pasal kisah silam 3 tahun lepas.

Yukook ShipperWhere stories live. Discover now