Kepada btsandgfriend awak punya akan keluar lagi satu part.sebab ni part flashback balik tau...mian👉👈
Flashback
8/4/2003
"Appa...omma...jom keluar teman shin pergi taman" ajak yeoja comel dan menarik orang tua mereka
"Ishh lepaslah!"marah appa
"maaf shin.Eomma buzy ngan appa next time"katanya dan berlalu pergi
"Anak muda,jangan sedih nae? unnie ada untuk saeng"kata perempuan muda itu
"Nae..khasahaminda unnie.. sayang unnie"aku hanya fake smile.
Biar aku cerita sedikit.Aku ni anak bongsu.Dan orang yang aku kata unnie tu adalah maid aku. Dia dah kahwin.Siap ada anak lagi.Setiap hari aku akan bermain dengan anak unnie. Keluaraga aku?heh! jangan tanya pun takper.
Who care?Aku ni mcm anak sampah pun ada.Sebab maid dan pembantu yang lain kerja setengah hari.Waktu malam eomma dengan appa selalu curang.Bawak balik namja dengan yeoja.
Bila aku tanya,tegur,nasihat dorang bertindak ganas be like tampar,pukul,tendang,libas tali pinggang.Ergg aku sedih dengan hidup aku.
Nama aku park shin hye.Ye aku ni anak kurang kasih sayang then tanpa dorang sedar aku jadi gila. Smpai aku bunuh semua pekerja appa aku.Tapi unnie aku lari mungkin takut aku cederakan dia pulak.
Aku dah jumpa doktor dan aku mengalami stress yang mungkin terdorong ke pyschopact.Aku gembira,tersenyum sinis.Haha aku suka.Sebab aku tak sabar nak tau apa yang bakal berlaku. Aku gile?bodoh?anak sampah? huh! aku langsung tak peduli.
Hari² dah bosan dengan kehidupan manusia bodohMalam 5/8/2013
Kini aku dah membesar.Tapi aku masih lagi dengan perangai aku iaitu dingin,cool dan juga pyscho.Omma dan appa aku cuba berbaik dengan aku.Tapi apa yang aku balas?huh bacalah sendiri paboo....(yang ni gurau k)
"Shin hye mari makan sayang" kata omma dengan nada baik. Aku masih lagi dengan muka cool dan tak berperasaan.Aku hanya makan dan diamkan diri
"Appa balik lewat malam ni" kata nya.But aku hiraukan
"omma tak kerja harini.Jom teman omma shopping nak tak?" ajak omma ku
"No..and just do your ouwn bussinuse.Shut your mouth before i killing you"kata shin hye dalam nada kasar..
Huh! kata² yng menyedapkan mulut aku but hati aku telah hitam bro.So miss tolong ke tepi. Aku jelas lihat riak wajah appa amat tegang and omma pulak kecewa.Apa reaction aku? of course CERIA!!!
"alah...jom lah..omma baru ingat nak belanja kamu"pujuk omma.
"I'm sorry?but who i am to you?" soalku dengan sinis
"Anak omma lah"kata ommaku lagi
"wrong answer.Aku adalah anak sampah yang di besarkan oleh lonely guy"jawab ku selamba
"Shin hye!!!jangan kurang ajar dengan omma kamu!!"tengking appa yang sudah merah muka
Aku ketawa..."Hahahaha..appa²,dia ke omma saya?my mom?haha did't you just say her is my mom?like seriously?"tanya ku dngan jenaka sinis
Appa mengentap bibir.Omma menahan agar appa sabar. Idea genius mula muncul.Aku memang benci dorang.Keluarga syaitan.
"Ops!terlepas.Aku anak smpah yang di besarkan oleh LONELY GUY!! are you kidding me her really my mom?urghh! i dont want anybody to disturb me!" tengking aku.Makanan aku di baling ke muka omma dan appa aku..
YOU ARE READING
Yukook Shipper
Fanfictionjust read and enjoy guys. Watak utama -Yukook shipper- Jangan bash author sekiranya korang tak suka author ship kan pasangan.ye.Warning! klau nak copycat sila keluar.Nak BASH?? boleh blah kay.Author dh warning awal-awal so jangan nk complicated kat...