Final

821 43 0
                                    

Seminggu sudah berlalu.Dalam seminggu itu juga lah perlbagai yang berlaku

"Yahh! patung kumamon aku tu umji!! bagi balik" suga merampas patung dari umji.Sempat jugak di jelirkan lidah.

*Aigoo...kyeopta* Gumam umji

"Alah...nak main jugak"umji mencebikkan diri lalu dia mengembungkan pipinya

*Stop feeling min yoongi.aish jinjja aku tak tahan ni* Lalu suga mencubit pipi umji dengan kuat

"Appo!"adu umji.Habis merah pipi dia bukan malu tapi sakit

"Nan yeopuda! kau lah ni.Comel sangat sampai tangan aku nak cubit pipi kau yang tembam tu" luah suga.Umji terkedu.Wajah nya menoreh merah.Lantas dia pergi dari situ.

*********

"kau ngaku kalah jerlah yuju.Kau takkan menang punya.Bts lagi kuat dari gfriend"kata encik biskut a.k.a mr jeon.

"ehem..ehem jangan pandang sebelah mata heh! yeoja depan kau bukan yang biasa kau kenal" kali ini yuju membalas.

Pritttt!

Korang tau kan gusti kan? but yang ni bukan pukul,sepak or something but yang ni tolak guna badan.3 pusingan.So hope faham ye ^_^

Yuju dan jungkook mulalah menolak pihak lawan mereka serentak

"Go yuju!!" jerit gfriend

"Kookie...maknae golden cepat kalah kan dia."kali ini abangtan turut serta.Mereka hanya memberi sokongan tanpa menolong sesama sendiri ahaha.

Akibat jungkook menolak yuju dengan kuat menyebabkan yuju jatuh terpelanting.Pusingan kedua bermula.Kali ini jungkook tidak memberi sedikit pun peluang pada yuju dan membuat kan yuju jatuh ke belakang.

"woo cepat kookie tinggal satu round jer lagi"jerit kumpulan abangtan

"Yuju!tunjukkan skill maut kau" kali ini eunha memberi satu idea yang terbaik dan membuat kan yuju tersenyum senget.

Pritttt!

Jungkook menyerang dahulu lalu yuju secara kesempatan membuat.......

Mohon tengok video atas tu. Anggap tu jungkook ngan yuju tau.Wajib tengok 😂😂 lawak kut...

Yuju pun membuat seperti di atas.Anggap lah sekeliling tu bukan RM tapi bts dan gfriend tau.Akhirnya Yuju menang akibat jungkook mengaku kalah.
Semua ahli gfriend bersorak manakala bts pula hanya kecewa.

********

"get a position now"arah namjoon

"Music Start!"

Lagu mula berkumandang dan mereka mula menari iaitu pasangan sinhope.

(Touch my body)

Jhope dengan lajunya menari di depan cameraman.Semua hanya mampu tergelak.Sinb pula terus ketawa smpai terlupa nak menari.

Cuba tengok video ni dulu 👇

Abaikan haha dalam tu

(ah yeah!)

(ice cream cake)

Yukook ShipperWhere stories live. Discover now