Hoofdstuk 2. Het nieuwe huis.

37 7 2
                                    




Daar sta ik dan...

Voor ons nieuwe huis..

Nouja een huis kan je het niet eens noemen, het is meer een 10-persoons villa met een zwembad en een enorme tuin.

"Nou, ga maar maar naar binnen hoor" zegt mijn vader. (Pleegvader).

Ik kijk nog een keer met een grote verbazing naar het huis en doe dan de voordeur open.

Ik kom binnen in een gigantische hal met een kroonluchter en een wenteltrap die naar boven lijd. Ik zet mijn tas en koffer neer en loop door de hal naar een andere deur toe. Ik kom in een woonkamer die net zo groot is als ons oude huis bij elkaar. Ik bekijk de keuken en plof op de bank neer.

"En vindt je het wat?" vraagt mijn moeder. (Pleegmoeder).

"Jaah! Het is super groot!" Antwoord ik enthousiast.

"Moet je je kamer niet bekijken?"

"Ohja zeg ik en ik ren snel naar de trap. Ik durf de trapleuning amper aan te raken omdat hij helemaal glimt. Ik loop voorzichtig naar boven terwijl mijn nieuwschierigheid brand. Als ik boven ben zie ik 5 deuren, maar ik hoef niet lang te zoeken want ik zie mijn naam staan op een deur. Ik doe de deur open en geloof mijn ogen niet!

Ik zie een enorme kamer met een houten dak, een enorm 2-persoonsbed, een bank, een zitstoel, een tv, een inloopkleding kast ( staat niet op de foto) en een wastafel! Ik heb zelf uitzicht op het strand en de zee! Ik hoor mijn moeder grinikend achte...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zie een enorme kamer met een houten dak, een enorm 2-persoonsbed, een bank, een zitstoel, een tv, een inloopkleding kast ( staat niet op de foto) en een wastafel! Ik heb zelf uitzicht op het strand en de zee! Ik hoor mijn moeder grinikend achter me staan.

"En ben je er blij mee?" vraagt ze.

"Mam, deze kamer is geweldig! Hij is zo groot en mooi!" Zeg ik.

"Tja je bent nu toch wel 16 dus een beetje luxe mag wel."

"Heel erg bedankt mam!" zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef.

"Kom je mee naar beneden want je vader en ik willen nog wat bespreken met je."

"Ja is goed, ik kom er aan." Ik pak snel mijn spullen uit en zoek voor alles een plekje. Als ik klaar ben loop ik naar beneden.

"Ah Emily, daar ben je, ga zitten." zegt mijn vader. Ik neem plaats en ga zitten aan de enorme houtentafel.

"Je moeder en ik wilden het hebben over het geld dat je krijgt om kleding en eten en andere dingen van te kopen."

"We hebben besloten dat je een eigen pinpas en creditcard krijgt zodat je niet die van ons hoeft te lenen. Je zit tenslotte in New York en daar is alles duur." gaat mijn moeder verder. "En omdat het onze eerste dag hier is lijkt het me leuk om samen de stad gaan te verkennen."

Ik loop naar mijn kamer en pak mijn handtas. Ik pak mijn portomonee en stop daar mijn pinpas en creditcard in."

Ik loop het huis uit en roep:

"HERE I COME NEW YORK!"


Heey mensen dat was het einde alweer! Geschreven door Sara_Abachri (Sara).

I Am His Number #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu