Hoofdstuk 4. Verassing!

22 5 1
                                    

De laatste vakantie week is letterlijk voorbij gevlogen!
Ik ben meerdere keren naar het strand gegaan en ben nog wezen shoppen. Maar nu is het eindelijk zo ver, vandaag ga ik naar mijn nieuwe school. Ik ben eigenlijk best zenuwachtig, maar ik moet gewoon mijn reputatie als Badgirl houden. Ik bedoel straks wordt ik een van de nerds ofso, nou echt hoor dat kan echt niet.

Ik loop mijn kast in en bekijk mijn kleren aandachtig. Welke kleding zal ik aan doen? Vraag ik mezelf. Ik zie 5 spijkerbroeken hangen met gaten er in. Ik weet niet waarom maar ik hou gewoon van die broeken, ze zinn niet te koud niet te warm, ze zitten lekker en niet te vergeten je ziet er meteen goed uit. Maar omdat het nog zomer is loop ik een stukje verder door mijn kast en zie de shortjes liggen. Ik pak een zwarte short en een topje en trek ze aan. Ik pak mijn Adidas schoenen en doe mijn make-up.

Als ik naar beneden loop zie ik dat mijn moeder mijn lunchbox klaar maakt. En als ik zeg een lunchbox dan is dat ook echt een lunchbox want ik heb echt 24/7 honger😂😊. Ik geef mijn moeder een kus en bedank haar.

"Succes lieverd! Als je het niet leuk vindt daar dan zoeken we gewoon een andere school hoor!" Zegt mijn moeder met tranen in haar ogen.
Ik loop naar mijn vader en geef hem een kus op zijn wang.
" Succes meisje! Laat zien wie er de baas is hè!" Ik moet grinniken om zijn opmerking.

"Ohja Emilly, we hebben nog een kleine  verrassing voor je." Zeggen mijn ouders.
Ik kijk ze verast aan.
"Ga maar naar buiten daar staat je verrassing op je te wachten!" Ik loop snel naar de buiten deur toe. Ondertussen ben ik me aan het bedenken wat het zou kunnen zijn: een nieuwe fiets of misschien een huisdier ofso? Misschien een prins op het witte paard?

Ik doe de buitendeur open en zie een dikke Tesla staan!!!!

Ik doe de buitendeur open en zie een dikke Tesla staan!!!!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"HOLY FUCK!!! WTF!!!" Gil ik de straat bij elkaar.

"Ben je er blij mee lieverd?" Vraagt mijn vader.

" OMG JAAH! Tuurlijk!!!" Zeg ik terwijl ik hem en mijn moeder een knuffel geef.

"JAAH je rijd nou al een half jaar in onze auto dus nu ben je wel volwassen genoeg voor je eigen auto!" Zegt mijn moeder.

"En het was een relatiegeschenk van een vriend van mij, dus hij was helemaal gratis!" Zegt mijn vader.

Ik bedank mijn ouders nog 20x en pak mijn tas.
Mijn vader overhandigd de sleutels aan mij en wenst me voor de 2e keer succes.
Ik stap mijn nieuwe auto in en start de auto.
Ik geniet van het geluid en zwaai nog een keer naar mijn ouders.
Ik zet mijn voet op het gaspedaal en rijd mijn nieuwe school tegemoet.

Zo mensen dat was het weer voor vandaag... Helaas maar er komt binnenkort weer een hoofdstukje er op dusja nog even wachten😏❤️

Hoe vinden jullie het verhaal trouwens???

Vergeet niet te voten hèhè😂😂
En followen kan ook geen kwaad😏😏😄...

Geschreven door Sara_Abachri (Sara)

I Am His Number #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu