Hoofdstuk 6

30 1 0
                                    

P.O.V Emily

Na een uurtje wordt ik wakker door iemand die op mijn deur klopt. Ik stap slaperig mijn bed uit en open de deur. Voor mijn neus zie ik Isabelle staan. ''Kom je me, we zouden een film gaan kijken met een paar andere meiden'' glimlacht ze. ''Ja sorry, ik was in slaap gevallen'' zucht ik.

Als ik mijn super zachte deken gepakt heb, loop ik achter Isabelle aan naar haar kamer. Het is best dichtbij mijn kamer gelukkig.

Wanneer ze de deur openzwaait, staren 5 meiden me aan. Isabelle kucht en zegt: ''Meiden, dit is Emily, ze is nieuw hier op school, stel jezelf even voor aan haar''. Als ze klaar is met praten lopen de meiden naar mij toe, en stellen zich één voor één voor. ''Ik ben Mette, en dat daar is mijn tweelingzusje Inger''. Een meisje wat naast mij staat, geeft me een hand. ''Ik ben Sigrid''. ''Jullie lijken sprekend op elkaar!'' zeg ik tegen hun allebei. Ze grinniken tegelijk en zeggen: ''We zijn een eeneiige tweeling''. Best cool als je zusje hetzelfde eruit ziet, dan kan je bij toetsen wisselen enzo☺. De rest van de meiden stellen zich voor. ''Ik ben Mila'', zegt een meisje met mooi bruin lang haar.

Als ik de rest heb leren kennen, zeg ik alle namen nog een keer in mijn hoofd met de persoon erbij. Inger, Sigrid, Mila, Fay en Haley.

Terwijl ik in gedachten bezig ben om de namen te leren kennen, leggen de meiden alle kussens voor de tv zodat we daar met zijn allen kunnen zitten. (zie foto van de meiden hierzo onder)



Plots wordt ik uit mijn gedachten gehaald door Haley, ''Emily, welke film wil jij kijken?'' ''Mij maakt het niet zoveel uit, welke hadden jullie in gedachte?''

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Plots wordt ik uit mijn gedachten gehaald door Haley, ''Emily, welke film wil jij kijken?'' ''Mij maakt het niet zoveel uit, welke hadden jullie in gedachte?''. ''Divergent!!!'' roepen alle meiden door elkaar heen. Ik glimlach en zeg: ''Dat is mijn lievelingsfilm!'', ''Nou dat is mooi, want wij zijn allemaal fan van divergent!'', gilt Fay enthousiast.

Ik plof naast Emily neer, waarna Haley de film start.

Aan het einde van de film vraagt Fay of we alsjeblieft nog het volgende deel kunnen kijken. ''Ik vind het goed, dan kunnen jullie net zo goed hier blijven slapen'', glimlacht Isabelle. ''Is goed'' stem ik in. ''Maar eerst moet ik dan nog even een paar dingen van mijn kamer pakken. ''Moet ik even meelopén?'' vraagt Isabelle behulpzaam.

Samen met Isabelle loop ik naar mijn kamer toe. Wanneer ik de deur open, valt mijn mond open van verbazing.

Mijn kamergenoot, de lul die tegen mij opliep in de gang en niets zei, ligt gewoon op mijn bed hevig te zoenen met een of ander blond kind. Ik kijk Isabelle aan, wiens mond ook open staat van verbazing.

Omdat ze ons nog steeds niet opgemerkt hebben, loop ik in hoog tempo naar MIJN bed toe, en trek het blonde kind aan haar haren omhoog, en bij min kamergenoot doe ik hetzelfde. Het blonde kind kijkt me arrogant en boos aan. ''HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD OM MIJN BED TE LOPEN FLIKFLOOIEN IDIOOT!!!!'' schreeuw ik woest naar hem toe. Ik zie aan zijn gezicht dat hij dit niet verwacht had, deze uitbarsting.

Ik hoor Isabelle zachtjes achter me grinniken.

''Schat, wie ben jij als ik vragen mag?''.




I Am His Number #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu