Borůvky

170 18 13
                                    


„MEDVĚĚĚĚĚĚĚĚD!" ozve se ten nejpisklavější a nejotravnější hlásek, jaký kdy Mark slyšel."MEDVĚĚĚD! MEDVĚĚĚĚĚĚD! PANE BOŽE MEDVĚĚĚĚĚD!"

Mark otevře oči. „VEVERKA!" zařve, až se stromy otřesou. Doslova.

„A MLUVÍ!" zařve ještě jednou a za hlasitého praskání a protestování jehličnatého stromu se vyškrábe na jednu z jeho spodních větví.

Zelenosrstá veverka se zastaví uprostřed pohybu (z nějakého záhadného důvodu se jedná o salto zkřížené s rozštěpem) a zaraženě zírá.

Červenosrstý medvěd evidentně není medvěd, ale převtělený lenochod. Jinak si Jack nedokáže vysvětlit jeho nevysvětlitelnou lenochodskou pozici.

A pak mu to dojde.

On ho nesežere medvěd.

On ho jenom rozmáčkne.

Stromem.

Který právě padá.

„BHHHHWWWAAAAAAAAAA!" ozve se hlasitý řev padajícího medvěda a již zmíněného padajícího stromu.

...

„TY KRÉTÉNE!" rozkřičí se veverka. „TY MAGORE! IDIOTE! PROČ JEN MĚ NENAPADÁ VÍC NADÁVEK?! UŽ SI SNAD VIDĚL MEDVĚDA, CO LEZE NA STROM A DĚLÁ, ŽE JE LENOCHOD? NEBO VEVERKA? JÁ TO TEĎ VIDĚL A MÁLEM MĚ TO ZABILO! Já jsem veverka?...JÁ JSEM VEVERKA!..." a řev pokračuje.

„JÁ MÁM OCAS?" Veverka si začne prohmatávat a projíždět srst jako v nějakém zvířecím pornu. „JÁ MÁM OCAS! KURVA, JÁ MÁM DVA OCASY!"

Medvěd se konečně vzpamatuje z rány do šišky. Cože to ta veverka mele o dvou ocasech?

Zarazí se. Takovouhle kravinu může vymyslet jenom jediný člověk na světě.

„Jacku?"

„A MÁM CHLUPY! MOC CHLUPŮ! TOLIK JICH NA ZADKU MÍT NECHCI! A UŽ VŮBEC NE NA PÉR-Marku?" zastaví se, tentokrát v pozici obráceného psa. I když to vypadá, jako když perverzně vzdává hold slunci.

Mark se podrbe na hlavě. S těmi drápy to docela bolí.

„No to mě poser."

A pak mu Jack skočí na čumák.

„TY KRETÉNE! TY MAGORE! IDIOTE! POŘÁD JSEM NEVYMYSLEL VÍC NADÁVEK! TYS MĚ MÁLEM ZABIL! TY LENOCHODE!"

Mark má čumák?! Zděšeně si připlácne tlapy na obličej.

Ozve se pištivé ÍÍK.

„PANEBOŽE! JACKU, ŽIJEŠ?" zírá medvěd červený na nebohou placičku.

„Ty... přizdisráči..." vydechne fotka veverky a nafoukne se.

Mark se s obrovským žuchnutím posadí pod vyvrácený strom.

„Co budeme dělat?" řve a topí Jacka svými slzami.

„pfffft. JÁ NEVÍM, CO BUDEME DĚLAT! SPÍŠ MI ŘEKNI, JAK SE NÁM TO STALO?"

„To ty borůvky."

„JAKÝ BORŮVKY?"

„Ty svítící."

„JAKÝ SVÍTÍCÍ?!"

„No ty co jsme sežrali."

„PROČ JSME ŽRALI SVÍTÍCÍ BORŮVKY?"

„PROTOŽE SVÍTILY!" zařve Mark a vysmrká se do Jacka.

Jack ze sebe velmi důstojně odhodí obří soply.

„Promiň," zahuhlá Mark a popotáhne.

„Zapomeň na to. A kde jsou ty plutóniový borůvky teď?"

Mark ukáže kamsi do temného hvozdu. „Táááám... asi"

„Fajn" kývne Jack a skočí Markovi na hlavu. „KUPŘEDU, MŮJ OŘI!"

Mark se poslušně zvedne.

„Á RAZ. Á DVA. Á TŘI. Á ČTYŘI. Á PĚT. Á ŠEST. Á SEDUM. Á OSUM. Á DEVĚT. Á DESET! A KLOBOUK A HŮŮŮŮL, CHLEBA A SŮŮŮŮL ÁRÍZÓNA, PĚĚĚĚŠÍÍÍ ZÓÓÓNA! DOPŘEDU, DOZADU, TAM A POČKEJ NA MĚ!..."

A tak začalo jejich dobrodružství.

_________

Upozornění: v této povídce nebyla zraněna žádná veverka a ani medvěd.

Lidi, pokud vám to nedošlo, tohle je parodie. V mysli se mi vynořila tahle myšlenka a moje úžasná Beta mi ji pomohla dostat na papír. 
Což znamená, že má Beta má mé obrovské díky, protože je spoluautorkou této ... věci a bez ní by vůbec nevznikla.

Dejte vědět v komentářích, jestli jsme vás pobavily a jestli by jste uvítali více takovýchto odpočinkových Jednohubek.

A užijte si zasloužený den volna. :-)

Septiplier JednohubkyKde žijí příběhy. Začni objevovat