Mă trezesc cu dureri de cap din cauza petrecerii.
Mă duc la baie,îmi fac rutina de dimineață,și mă uit în oglindă.
Am cearcăne,ochii roșii,nu mă mai recunosc.Plâng după un băiat care nu m-a iubit niciodată,nu o să-i mai dau a treia șansă.Mă îmbrac cu:Trebuie să vorbesc cu Alexandra urgent.
Ajung la cafenea,acolo stătea Alexandra cu două cafele pe masă și mă aștepta.Când mă vede vine și mă ia în brațe iar eu îi răspun la îmbrățișare.
Alexandra:Mi-a fost dor de îmbrățisările tale!
Eu:Și mie.
Alexandra:Te simți bine?
Eu:Da,dar nu mă mai recunosc.M-am uitat în oglidă,dar nu m-am recunoscut.Câteva lacrimi îmi apar pe față.Alexandra mi le șterge ușor.Și mă pupă pe obraz.
Eu:Mă bucur că îmi ești alături!Îmi pare foarte rău dacă te-am supărat cât am avut memoria pierdută.
Alexandra:Sunt aici alături de tine pentru totdeauna!Îmi zice îmbrățișându-mă.
Eu:Nu știu ce m-aș face fără tine!Cu băieții cum mai stai?
Alexandra:Pai eu și Mihai suntem împreună!
Eu:Ce mă bucur pentru voi!Stai puțin că sună telefonul.
Alexandra:Cine e?
Eu:David.Să-i răspund?
Alexandra:Fă-l să aștepte
Eu:Nu vreau să-i mai dau și o a treia șansă.
Alexandra:Faci cum vrei!E Alegerea ta.
Eu:Ne vedem diseară cu gașca la clubul din centru,ok?
Alexandra:Ok,dar propite-mi că numai plângi din cauza lui,să vezi ce bătaie îi dau.
Eu:Promit.
Pleacă și mă pupă pe frunte,iar eu îi zâmbesc.
Vreau să mă duc la mama că ea nu știe că mi-a revenit memoria.
Intru în casă și o văd pe mama plângând pe canapea.
Eu:Ce ai pățit mama?
Mama:Pai tu ți-ai pierdut memoria,iar acum ți-a revenit și mă bucur foarte mult.Iar acum tatăl tă mi-a spus că trebuie să ne mutăm în New York mâine.
Eu:Mama te rog liniștește-te!Nu-i nimic,te voi vizita și vom vorbi prin video zi de zi.O voi ruga pa Alexandra să ne mutăm amândouă aici,iar eu îmi voi vinde casa.
Mama:Cât te iubesc scumpo!
Eu:Și eu mama!Îo spun luând-o în brațe.
Mama:Mă duc să-mi fac bagajele.
Eu:Iar eu mă duc la vechea mea casă să o vând și să-mi iau lucrurile.
Mama:Ok scumpo.
Ajung în fața casei și văd o scrisoare în cutia poștală pe care scrie:
"Dragă Alexandra, Te iubesc foarte mult!Știu că nu am știut să te prețuiesc ,te-am înșelat de 2 ori ca prostul.Vreau să știi că mi-aș da viața pentru tine!Aș vrea ca peste 5 ani să ne unim destinele și să ne jurăm iubire veșnică,iar după încă 5 ani să avem 2 gemeni.Te iubesc iubito!
Semnat al tău
David.
Ce-mi faci tu mie David.Îl iubesc așa de mult,dar nu vreau să par o ușuratică,vreau să-i arăt că sunt tare.Intru în casă,îmi împachetez lucrurile și sun să vând casa.
Mă duc înapoi la casa părintească,adică la a mea și a Alexandrei.Urc în camera mea și iar despachetez.
O sun pe Alexandra.
Eu:Alo!Ce faci Ale?
Alexandra:Stau,ce mă bucur că ești fericită!Ce s-a întâmplat?
Eu:Mama pleacă în New York pentru totdeauna,și m-am gândit dacă ai vrea să te muți la mine.
Alexandra:Normal că vreau!Când trebuie ?
Eu:Mâine!
Alexandra:Ne vedem diseară cu gașca la club,nu am putut să nu îl luam și pe David,scuze.
Eu:Nu o să mă uit la el.
Alexandra:Bine ceaw.
Eu:Ceaw.
Mă duc să-mi fac un duș și să mă pregătesc pentru diseară.
După ce termin mă machiez mai strident.Îmi las părul pe spate drept .
Și mă îmbrac cu:Apoi merg către Alexandra.
Pe drum mă întâlnesc cu toți.
Gașca:Hei Sabrina.
Eu:Hei fanii mei!V-a fost dor de mine?Spum începând toți să râdem.
Gașca:Foarte mult.
Alexandra:Haideți să mergem.Ce bine arăți Sabrina!
Eu:Mersi și voi!
Intrăm în club unde mirosea a alcool și a fum de țigară.Era de așteptat.La bar stă David cu 4 băieți.
Ne așezăm jos și david se așează chiar lângă mine.Oo nu îl urăsc!
David:Ce sexy ești Sabrina!Mrrr.
Spune el rânjind,iar eu mă prefac că nu-l aud.
Alexandra:Haideți să dansăm.
Mergem și ne mișcăm pe ritmurile muzicii.Boul de David mă apucă de talie și mă strânge cu putere.Eu mă eliberez din strânsoarea lui și mă uit urât la el.
Apoi mă duc la bar și comand un short de wisky și îl dau pe gât.El vine la mine și mi-l ia din mâini.
David:Să numai bei,că-ți face rău.
Eu:Nu-ți pasă!
David:Ba îmi pasă.
Eu:Și de ce mă rog îți pasă ție ?
David:Pentru că te iubesc!
Eu:Dar...
Nu am apucat să spun nimic că buzele noastre se atingeau.
După ce terminăm sărutul mă întreabă
David:Merit o a 3-a șansă?
Eu:Da!
Și iar ne sărutăm,câțiva adolescenți băteau din plame.
După ce am venit de la club,eu și Alexandra am ajuns acasă,iar mama cred că era la o mătușă.
Aveam um chef de băutură,așa că am căutat peste tot și am găsit 4 sticle de JB și le-am împărțit.
Începusem să cântăm,să ne prostim,eram foarte bete.
Îl sun pe David neștiind fac.
Eu:Alo!Ce faci mă zmeule!Spun râzând și sughițând.
David:De ce ai băut iubito? Pot veni la tine?
Eu:Lasă că acum mă pun la culcare.
Și adorm pe blatul bucătăriei,iar Aleandra pe masă.....🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹
Scuzați greșelile!🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
CITEȘTI
Îndrăgostită de el (Terminată)
Teen Fiction"Dacă există în lume o forță , care poate să depășească frica pe deplin , să nimicească orice pericol , să rămână nepăsătoare la orice pericol , să rămână nepăsătoare la orice pagubă până și în față de moarte , aceasta este iubirea "