Mia pov:
Intru în casă după ce vin de la Eliza,și urc sus să văd dacă s-a trezit Leila.
Deschid ușa încet și rămân uimită.
Leila stă pe pieptul lui Nicholas.
Eu:Trezirea porumbeilor...
Leila:Încă un minut,mami!
Eu:Hai trezirea!
Nicholas:Da mami,încă un minut.
Eu:Nu știam că sunt mama voastră,dar în fine.
Leila:Mia?!Sunt trează sunt trează!Ce s-a întâmplat?A luat casa foc?Să sunăm la pompieri!Dați-mi un telefon!
Eu:Hoo nebuno!V-am trezit să vă zic că a venit wekend-ul!
Leila:Pentru asta ne-ai trezit?
Nicholas:Da,puteai să ne mai lași!
Eu:Vreți să ne distrăm zilele astea?
Leila:Nu am ch...
Nicholas:Da,vrem!Leila pov:
Când voiam să spun că nu am chef de distracție,Nicholas mi-a închis gura!
Nicholas:Te rog!!!Și făcu ochii de cățeluș.
Eu:Oo nu,Nicholas,nu ochii ăia!
Nicholas:Te rog!Măcar de data asta!Eu:Of!Bine!
Nicholas:Yeeey!!!
Mia:Deci astăzi vom merge la o petrecere!
Eu:La care petrecere?
Mia:Nu ați auzit?Cel mai bogat băiat din școală,va da o super petrecere!
Eu:Cum îl cheamă pe acest băiat?
Mia:Christian!
Eu:Și cum de suntem invitate?
Mia:Păi,m-a văzut și a spus că sunt invitată,dar eu am zis că mai am o soră geamănă și a spus să vii si tu!Iar eu desigur că nu am cu ce să mă îmbrac!
Eu:Dar Nicholas?
Nicholas:Eu sunt prietenul lui și m-a invitat și pe mine.
Eu:Bine!Dar mai întâi să mergem la cumpărături!
Mia:Bine.
Nicholas:Ok.Ne-am urcat în mașina lui Nicholas și am pornit spre mall.
Am coborât și am intrat imensul mall.
După ce am cumpărat rochiile,am mers să mâncăm ceva.
Eu:Deci...La ce oră ziceai că se ține petrecerea?
Nicholas:La 18:00.Ai vrea să fii însoțitoarea mea?
Eu:Da,dar Mia?
Mia:Nu-ți face griji!Am și eu un partener.
Eu:Bine Nicholas!Ne-am dus acasă și ne-am pregătit.
Eu m-am îmbrăcat așa:Mia așa:
Și Nicholas așa:
Nicholas a rămas cu gura căscată când m-a văzut.
Nicholas:Ce bine arăți!
Eu:Mersi, Nicholas!Mergem?
Nicholas:Da!
***
Am ajuns în fața unei imense vile și am intrat.Petrecerea era a lui Ryan,cel mai popular băiat din liceu.
Iată-l că se îndrepată înspre noi.
Ryan:Wow Leila!Ești cea mai bună fată de aici!!!Vrei să ieșim la o întâlnire?
Eu:Scuze,Ryan,dar nu.L-am luat pe Nicholas de mână și ne-am îndreptat înspre bar.Vreau să fie cea mai tare petrecere așa că să înceapă distracția!
După 10 short-uri de tequila și Jb eram praf.Nu știu cum mai puteam dansa.Țipam,și iar beam.
Așa beată cum eram,m-am dus la baie să-mi refac machiajul.Simt două mâini pe talia mea și două buze care mă pupă pe gât.Mare mi-a fost surprinderea când l-am văzut pe Ryan
Eu:Ah,Ryan!Ce mai vrei?
Ryan:Pe tine!Eu:Scuze,dar inima mea e la alt bărbat!Iubesc pe altcineva!!!
Ryan:Gata pisi!Nu te mai ambala așa!Cine e nenorocitul care pune mâna pe tine?
Eu:Ăăăă...Pardon!Ai uitat că în liceu mă batjocoreai?Acum suferă și tu cum sufeream și eu!Să-ți intre bine în cap:Iubesc pe altcineva.
Se spune că omul beat spune doar adevăru'.Se uita în ochii mei,apoi la buzele mele.Eu dădeam din cap să nu facă ceva ce nu e bine.
Imediat îmi captură buzele într-un sărut așa de dulce.În timpul sărutului,îmi mângâia fundul și îl strângea atât de tare ,încat gemeam.Îmi ridică rochia și îmi mângâia picioarele.Simțeam mii de fiori.Îmi dădusem seama ce vrea să facă,așa că i-am tras un pumn în "bijiuteriile" sale și am plecat mulțumită.M-am dus la sora mea care se giugulea cu iubitu' ei.
Eu:Hei Mia!
Mia:Ce e,scumpo?
Eu:Păi m-am cam plictisit!
Mia:Ești beată?
Eu:Da.
-E sora ta?Întreabă iubitul ei.
Mia:Da,Christian.
Christian:E așa de drăguță!
Mia:Știu.
Mia:Spune sincer,cât ai băut?
Eu:Păi 10 short-uri de tequila și 5 de JB.
Mia:Mă mir cu de nu ai intrat în comă!
Eu:Eh,norocul meu!
Mia:Da de ce ești așa de șifonată?Mă întreabă ridicând ambele sprâncene.
Eu:Păi...Ryan m-a sărutat la baie și i-am dat ce merita!
Mia:Ce ?Spune chicotind.
Eu:L-am lovit în prețioasele lui "bijuterii"!Spun cu o voce nevinovată.Amândoi încep să râdă.Apoi plec iar la bar.Mă așez pe scaun și văd barman-ul.
Barman-ul:Ce-ai pățit păpușă?
Eu:Păi...nimic!
Barman-ul:Cu ce te servesc?
Eu:Vodka...Vreau Vodka!
Barman-ul:Dar nu ai băut destul?
Eu:Nu!Acum du-te și adu-mi vodkă!
Se duce în fugă și-mi aduce o sticlă întreagă de Vodkă.
Ies afară,acolo era un grup de băieți.Trec prin fața lor cu cel mai sexy mers al meu ,iar ei încep să fluiere și să mă strige.
-Oooo...Da ce avem noi aici?O pisicuță sexy singură singurică!Spune unul dintre ei.
Eu:Și ce dacă sunt singură?
-Păi pisi,vrei să mergem într-o cameră să ne jucăm și noi?
Toți aclamă și râd.Eu:Mai bine ți-ai vedea de treaba ta!Întreabă-l pe Ryan ce a pățit încerând să mă sărute!
-Deci ești rea!Îmi place și mai mult!
Eu:Eh...Și beau din sticla de Vodkă pe care am adus-o cu mine.
-Îți place să bei?
Eu:Mă relaxează!
-Îmi pari foarte cunoscută!Nu ești Mia?
Eu:Păi sunt sora ei geamănă,Leila!
-Ce nume drăguț ai prințeso!
Eu:Mulțumește-i părinților...
-Așa am să fac.Și îmi face cu ochiul.
Mai iau încă o gură de vodkă și mă uit la stele.Cred că am uitat ceva...
Eu:Nicholas!!!Strig în gura mare fără să vreau.
-Cine e ăla ,prințeso?
Eu:E un prieten cu care am venit,dar nu l-am văzut de când m intrat pe ușă.
-Eu sunt Dylan.!
Eu:Încântată,Dylan.
Dylan:Deasemenea!Îmi dai și mie număru' tău de telefon,baby?
Eu:Ok...
Îmi dă telefonul lui și îmi scriu numărul.Când îi dau telefonul ,iar îmi făcu cu ochiul.
Dylan:Ce ochi frumoși ai ,scumpete!
Eu:Mamei să-i mulțumești!Spun chicotind.
Dylan:Da...Soacrei ,ei trebuie să-i mulțumesc.Mai beau o gură din Vodkă și mă uit la el.
Eu:Vrei și tu?
Dylan:Ok pisi.
Îi dau sticla și bea cu cea mai mare poftă.
Dylan:Ce bun a fost.
Eu:Oare unde o fi ,Mia?
Dylan:Nu știu.Cred că e cu Christian.
Eu:Aa da.
Eu:Poate ne mai întâlnim,mă duc să-l caut pe Nicholas!
Dylan:Ok,pa scumpete.
Intru iar în casă și îl văd pe Ryan ținându-se de "bijuterii".Când mă vede,vine spre mine.
Ryan:Ce rea ești prințeso!Eu:Ai încercat să mă violezi.
Ryan:Ăla nu era viol dacă și ție îți plăcea.Am văzut că gemeai.
Eu:Da,sunt beată!
Ryan:Se vede!
Eu:L-ai văzut pe Nicholas?
Ryan:Se giugulea mai devreme cu Roxana.
Eu:Cine e Roxana?
Ryan:O fată!
Eu:Păi știu și eu că e fată.Unde era.
Ryan:Într-o cameră .Cred că acum au treabă.
Eu:Îi las atunci.
Ryan:Vrei să facem și noi treabă?
Eu:Cu tine...never!
Ryan:Dar sunt urât?
Eu:Ai uitat când mă batjocoreai?
Ryan:Scuze,dar eram un puști care nu-și putea controla hormonii.
Eu:Spune-i Miei că am plecat!
Ryan:Cee?Ai înnebunit!Cum să te duci așa la ora asta și mai ești și beată.
Eu:Neinteresan!
Ryan:Stai aici!
Eu:Știi ceva?Nu mă interesează!
Și plec iar sprea bar.
Eu:Vreau wisky.
Barman-ul:Acum păpușă!
Îmi aduce sticla ,iar eu îi trimit un pupic pe obraz.Îmi face cu ochiul și plec cu sticla în mână.Îl văd pe Dylan care se uită întrebător la mine.
Ies pe poartă și plec în drum spre casă,bând din sticlă.Pe drum mașinile mă clansonau,erau fel și fel de oamenii,dar nu mă interesa.
Ajung acasă,terminând sticla de wisky și arucându-mă în lumea viselor.Sfârșit!!!!
Vreau să vă mulțumesc tuturor că mi-ați citit cartea chiar dacă a fost plictisitoare.Oricum am vrut să văd cum e să scrii o carte, dar n-am prea avut idei.Am fost în pană de idei la fiecare capitol.
CITEȘTI
Îndrăgostită de el (Terminată)
Genç Kurgu"Dacă există în lume o forță , care poate să depășească frica pe deplin , să nimicească orice pericol , să rămână nepăsătoare la orice pericol , să rămână nepăsătoare la orice pagubă până și în față de moarte , aceasta este iubirea "