Живея толкова скучен живот. Всяка сутрин ставам рано, оправям се и отивам да бягам, после в академията и като се прибера слушам музика. Трябва да променя малко живота си.
-Добро утро,готов ли си за една изморяваща тренировка? - попитах Митко, който по случайност беше точен, по принцип винаги закъснява за часовете.
-Добро да е. Как може толкова рано да ставаш, за да бягаш. Знаеш ли колко трудно се отделих от мекото ми легло? - почна да се оплаква като някое малко дете.
-Спри да се оплакваш и слушай.. - почнах да му обяснявам, а той ме прекъсна.
- Ще спреш ли да ми заповядваш. Мразя да ми казват какво да правя.
-И аз мразя да ме прекъсват, но ти го направи. Затова сме квит. - когато му видях физиономията, започнах да се смея.
- Не ме прекъсвай този път, защото после и вашите няма да те познаят. Започваме с десет обиколки, после продължаваме с упражнения. - започнахме да бягаме, а той бягаше зад мен, което ме притесняваше малко.
-Май не си толкова бърз. Много бързо се умори. - започнах да му се подигравам.
-Не се притеснявай за мен, гледката отзад е по-хубава. Някой казвал ли ти е, че имаш много хубав задник. - изчервих се като домат.
Досега съм имала само едно гадже, когато бях на 17, с което бяхме заедно 3 години, но той ме остави заради една надута кифла. Толкова съжалявам, че изгубих тези години с него. Даже първият ми път не беше по мое желание. Колко съм била наивна тогава, да се хвана с този простак.
-Девствена ли си? - това изречение ме накара да спра рязко.
-Престани да задаваш такива въпроси и продължи да бягаш, ако не ти се бяга се махай, защото още малко ще те трая и ще ти ударя един.
-Боже, помогни ме, къде ме събра с тази луда жена. Първо се хили, после заплашва, че ще ме удря. Не ми отговори на въпроса.
-Не те засяга.
-Добре де, няма да задавам повече въпроси, да продължаваме. Обещавам повече няма да говоря.
Направихме си обиколки и преминахме към упражненията. Стана време да се прибираме, иначе щяхме да закъснеем. Качихме се в колата му и потеглихме към нас.
- Въпреки, че ме накара да стана толкова рано и за малко да ме убиеш, ми беше забавно. И имах хубава гледка. - той се усмихна самодоволно, а аз му показах среден пръст. - Можеш да бъдеш по- мила, все пак ти правих компания.
ESTÁS LEYENDO
Мечтата на бедното момиче
No FicciónКогато никой не вярва в теб, но ти продължаваш да се бориш. Дали съдбата ще е на твоя страна, или ще те предаде.Колко загуби ще трябва да преживееш, за да стигнеш до желаната победа?