2. Vyprávění a noční můra

162 8 0
                                    

Dneska jsme měli 8 hodin takže zhruba ve 4 jsem se dostala domů a o půl páté má dojít Vendy. Máma tu ještě nebyla, převlékla jsem se z sukně a košile a dala si tílko a kraťasy. Chvíli jsem na mobilu projížděla Instagram, když v tom se ozval zvonek. Od mého znásilnění se celkem bojím otevírat dveře, takže jsem se radši kukátkem koukla kdo je tam. Samozřejmě Vendy.
,,Ahoj!" vykřikla jsem a objaly jsme se.

Nalila jsem jí čaj a posadily jsme se do obýváku. Vyprávěla mi jak Kelly načapali s učitelem dějepisu v kabinetu, že Josh se po roku rozešel s Amber a učitelka Trostalová je prý těhotná se školníkem. Také mi vysvětlila pár věcí co jsem z učebnice nepochopila a zkoušely jsme různé taneční sestavy i se zpěvem. Strašně jsme se bavily, ale Vendy musela za hodinku domů. Ještě jsme si dali salát koukli na jeden díl Simpsonů a rozloučili se.


 21:12
Osprchovala jsem se, vyčistila obličej a zuby, převlékla, projela Instagram a Facebook a lehla jsem si, chvíli jsem sice nemohla usnout, ale po chvíli už jsem spala jako ,,zabitá". 
Noční můra

Jedu na kole, zřejmě lesem a právě odbočuji na hlavní cestu. Když v tom mě někdo chytne a utíká se mnou......

Probouzím se, jsem v nějakém sklepě na zemi, celá zkrvavená a nahá! Snažím se natáhnout pro oblečení, když v tom slyším bouchnutí dveří, nějaký muž, jde ke mně, svlékne se a.........
Hraje si se mnou jak chce, jako s hadrovou panenkou. Bolí to, není to nepříjemné,ale ani pravý opak.

,,Au, pusť mě! Slyšíš!" řvala jsem na něj, ale on nepřestával,,Rozuměl jsi pusť mě!"

,,Takhle si nebudeš dovolovat holčičko" pleskl mě přes stehno a já se svíjela v bolestech.

Realita 

Zase ten sen! Už 2 týdny se mi nezdál, tak proč........



Taková ,,normální" čtrnáctkaWhere stories live. Discover now