"Děvka!" zařval na mě někdo u skříněk, samozřejmě to byl Jamie, školní "komik" , po chvíli na mně řvala celá škola. "Držte huby! Není to žádná děvka, ona za to nemůže, idioti!" někdo zařval, byl to DAVID WOLF, idol všech holek! Vzal mě kolem ramen a táhl pryč od všech těch zlých a bezcitných lidí. "Jseš v pohodě?" kývla jsem, ale moc dobře jsem věděla, že v pohodě nejsem. "Kde máš třídu?" usmál se na mě když jsme stáli u schodů. "V druhém patře, 212." Po chvilce jsme došli ke třídě. "Děkuju." usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil. "Není za co, dávej na sebe pozor."
"Budu." otočila jsem se a až teď jsem si všimla celé třídy koukající s otevřenou pusou. "Ty jsi snad zapomněla že ten je můj?" přistoupila ke mně třídní barbie Kate. "Vždyť s ním nic nemáš a ani mít nebudeš!" opáčila jsem jí a když jsem si chtěla jít konečně sednout zajely mi její gelové drápy do kůže "Chceš se vsadit?" povytáhla jedno obočí a nahodila ten svůj "důležitý" výraz. Najednou do mně vjel takový adrenalin a i když mi bylo jasné že Davida Wolfa nikdy mít nebudu řekla jsem totální pitomost. "Nerada uzavírám sázky, ale že jsi to ty, Kate." podala jsem jí ruku. "Ať vyhraje ta lepší!" ruku kupodivu příjmula a odešla.
"Posrala jsi se?" vyjela po mně Vendy, "To je David Wolf, ne nějaký šprt, kterého si snadno omotáš kolem prstu, a navíc ty jsi zapomněla na to co se stalo před 3 měsíci?" "Říká tlušťoška, co měla v životě jen jednoho kluka. Jsem z toho venku a jestli máš problém vedle Sarah je volné místo." usmála jsem se na ni a našpulila rty, abych jí ukázala že jsem vyhrála. "Krávo, máš nulovou šanci." sbalila si a odešla.
Po škole mi došlo jak jsem to všechno zvorala a furt jsem jí volala, samozřejmě mi to ale nebrala a pozítří je ten debilní večírek...
Ahooj! Omlouvám se že delší dobu nic nevyšlo, ale zlomila jsem si ruku a se sádrou se dost blbě píše..
Co říkáte na to co Beth udělala? Myslíte že její přátelství s Vendy vydrží?
Váš Mops <3
YOU ARE READING
Taková ,,normální" čtrnáctka
Teen FictionBeth je úplně normální holka, teda až na občasné výpadky paměti po nezapomenutelných večírcích a nějaké ty průšvihy ve škole. Je nejoblíbenější dívkou ve třídě, ale co všechno může narušit jeden velký románek s Ronem? Nezapomenutelný zážitek a to vš...