1. ×Opět ve škole×

180 9 2
                                    

Táta jel do práce takže mě vzal s sebou do školy. Auto zastavilo, vystoupila jsem. Ve škole už jsem nebyla 2 měsíce, ale nic se na ní nezměnilo, pouze bílá omítka ještě víc zešedivěla a opadala. Vešla jsem velkou hlavní vchodovou bránou, už jsem skoro zapomněla na učitelky a ty jejich přísné obličeje.

,,Hele to je ta holka z televize!" vykřikly i ty malé hloupé prvňačky!

Jo to jsem já, takhle to budu mít ještě minimálně měsíc říkala psycholožka, ale když vidím ty idioty na naší škole obávám se že to bude o mnohem delší doba. Všichni si na mě ukazovali, i učitelky! Sebrala jsem se a šla do třídy, byla úplně stejná, teda až na lidi v ní. Pohledem jsem hledala kde sedí Vendy (moje BFF), ale protože že už jsme se měsíc neviděli prostě jsem jí nepoznala, ona mě ale ano.
,,Beth! Jsem tak ráda že jsi konečně tady!" ozvalo se zezadu.

Přiběhla jsem za ní, ano přeci jen je to moje Vendulka! Konečně si nechala ostříhat ty její přerostle dlouhé vlasy a má krásné decentní mikádo! Ona zhubla! Mívala celkem nadváhu, zhruba 15 kg, trošku boubelka, ale teď je z ní nádherná 15tiletá holka! Vypadá úžasně.

,,Vendy! Vypadáš úžasně! Zhubla jsi?! Ano, samozřejmě jde to vidět! Omg, Vendulko moje! Vyprávěj mi všechno co se tady stalo za tu dobu co jsem tady nebyla!" rozběhla jsem se k ní, objaly jsme se a u toho neskutečně pištěly!

,,Už dost!" přišla učitelka. ,,Beth, jéé ty už jsi zpátky! Už je ti líp? Hodně jsme toho probrali, řeknu panu řediteli jestli by byl tak hodný a sepsal pro tebe seznam pár důležitých věcí co už jsme probrali, samozřejmě ve všech předmětech. Ale myslím si že bys to mohla dohnat."

"Děkuju, ano už je trošku líp a hlavně už jsem si to mohla za tu dobu uspořádat v hlavě. To byste byla moc hodná." usmála jsem se, učitelka mi úsměv oplatila a začali jsme probírat.....





Taková ,,normální" čtrnáctkaWhere stories live. Discover now