3. Těhotenský test

145 9 0
                                    

"Beth bude to dobrý, odpoledne zajdeme do lékárny." usmála se na mě Vendy. Jsme ve škole a mně je neskutečně zle. Zazvoní na hodinu a já se znovu vyzvracím do záchodu.
"Nedám to, co když jsem v tom?" rozbrečela jsem se zatím co mě Vendy hladila ve vlasech.

"Nejseš, nestresuj se, pojď musíme na hodinu!" vzala mě za ruku a šly sme do třídy.


"Beth, Vendy! Zase pozdě?!" okřikla nás učitelka.

"Omlouváme se , ale Beth není zrovna moc dobře." drze odpověděla Vendy.

"No dobře, kdyby se to zhoršilo zajdi za třídní a ta ti dá propustku." usmála se učitelka a jako vždy pokračovala ve svém neskutečně nudném výkladu.

Po škole

"Nebude to blbý?" zeptala jsem se Vendy když jsme stály před lékárnou. Ve škole jsem se ještě jednou vyzvracela, ale pak už to bylo dobré.
"Koupím to místo tebe, občanku už prece mám." usmála se a šla do lékárny.

Po chvíli přišla s antikoncepcí a jejím těhotenským testem.

"Vidíš říkala jsem že to bude v pohodě." usmála se a vydali jsme se směr metro.
"No jo."

"Zítra je u Thomase ten večírek půjdeš tam?"

"No nevím, možná jo," popravdě jsem jí odpověděla.

"Hele nezajdeme si koupit něco na sebe?" zazubila se, chytla mě za ruku a vydaly jsme se do nového nákupního centra.

Po 5 hodinách nakupováni jsem si vybrala, jenom 3 trička, 2 džíny, černou mikinu, a novou kabelku. Zato Vendy si vzala: asi 20 tang, 20 podprsenek, 5 džín, 10 triček, 3 šaty (s neskutečně velkým výstřihem), 2 kabelky a ještě plno dalších blbostí.

"Dneska jsi se rozjela, strašně jsi se změnila Vendy!" usmála jsem se. I dneska byla oblečená úplně jinak než dřív. Dřív nosila volná trička, džíny a vytahané mikiny, ale teď se strašně změnila. Dneska má na sobě průhlednou bílou halenku, pod kterou jí vynikají dokonalé křivky a velká prsa. Džíny, velká černá kabelka a černé lodičky. Zlaté náušnice ve tvaru kruhů. Neskutečně výrazné líčení s červenou rtěnkou a vysoký drdol z jejích tmavě hnědých vlasů. Kdybych byla kluk šílím. Je to jiná Vendy než dřív, ale doufám že uvnitř je stejná.

Ještě mě doprovodila domů a já si šla vyzkoušet těhotenský test.....

Taková ,,normální" čtrnáctkaWhere stories live. Discover now