Hastaneden çıktığımızda dışarıda duran Foxy ve Spring'i gördüm.Tam gidecekken biri kolumdan tuttu.Arkamı döndüm,bu Mangle'dı.(Normal Mangle Nöytmör deil)
Ben:Efendim,Mangle?
Mangle:Aslında...Buraya şey için geldik...
N.mangle:Ney?
Mangle:Özür dilemek için.
Ben hariç tüm kabuslar gülmeye başladı.
N.bonnie:*gülerek*Güzel şakaydı Mangle.
Mangle:Biz ciddiyiz.
Herkes birden sustu.
Mangle:Bak,N.freddy senin bıçaklanmanı istemezdim,gerçekten.
Daha sonra yanımıza Foxy ve Spring geldi.
Foxy:*istemsizce*Özür dilerim.
Mangle:*foxy'i dürter*
Foxy:Özür dilerim.
Mangle:Evet Spring sıra sende.
Spring:Özür dilerim.
Ben:Sorun değil.
Kabuslar + Mangle:NEEEE!ÖLEBİLİRDİN!
Ben:Benim için bir önemi yok.E o zaman okula dönelim.
--------------Okulda--------------
Okula vardığımızda herkes bize bakıp konuşuyorlardı.Biz onlara meraklı gözlerle bakarken.Bazıları kaçışıyordu.Galiba bizden korkuyorlardı.Biz korkulacak birşey yapmadık ki.
N.bonnie:Neden bize bakıyorlar?
N.foxy:Bilmem.
N.mangle:Değişik...
N.bonnie:Saat kaç?
Saate baktım.
Ben:7.30.
N.foxy:O zaman odalarımıza çekilelim.
Ben:Haklısın.
N.mangle:Görüşürüz o zaman.
Ben,N.foxy ve N.bonnie:Görüşürüz.
Daha sonra odamıza gittik.Sargıdan dolayı duş bile alamıyorum ve N.mangle da aynl şekilde.Ama bilmiyorum o sargıyı açar falan.Üstümü değiştirdim ve hemen yattım.
------------Ertesi gün------------
Uyandığımda herkes bir telaş içerisindeydi.Daha sonra N.foxy yanıma geldi.
N.foxy:Hey,uykucu kalk hadi yoksa geç kalıcaz.
Hemen yerimden fırlayıp banyoya koştum.Yüzümü yıkayıp,dişlerimi fırçaladıktan sonra üstümü değiştirdim.Çantamı hazırladım ve kafeterya ya indim.Sıraya girip yemek aldım.Hemen bir masaya oturudum ve Kabuslar'ı beklemeye başladım.Ardından Kabuslar geldi.
Hepsi:Günaydın.
Ben:Sizede günaydın.
N.mangle:İyisin dimi?
Ben:İyiyim,iyiyim.Senin kafan nasıl?
N.mangle:Benim kafam çok güzel.
Daha sonra hepimiz gülmeye başladık.
N.mangle:Ciddi olarak iyi yani,birşeyi yok.
Daha sonra hepimiz yemeğe yumulduk.Yemeklerimizi bitirdikten sonra yeni öğrenciler hakkında bir anons(böyle miydi ya)duyuldu.
Anons:Okula yeni 4 öğrenci gelmiştir.Tüm öğretmenler toplantı odasına.
Yeni öğrenciler mi?Aslında merak ettim belki bizim tarafımıza geçmek isterler.
Ben:Hadi kalkın.
N.foxy:Nereye?
Ben:Gidince görürsünüz.
Hemen okulun bahçesine çıktık.Müdüre hanımla konuşuyorlardı.Yanlarına gittik.
Müdüre hanım:*bizi farkeder*Gelmeniz iyi oldu çocuklar.Yeni arkadaşlarınıza okulu gösterirsiniz ben öğretmenlerinizle konuşurum.
Ben:Ben Nightmare Freddy.Bunlar da Nightmare Mangle,Nightmare Bonnie ve Nightmare Foxy.
Kabuslar(ben hariç):Selam!
N.mangle:Bize Kabuslar da diyebilirsiniz.
??:Ben Summer.
??:Ben Vixen.
??:Ben Belinda.
??:Bende Victoria.
Kabuslar:Memnun olduk.
Ben:Okuldan önce kendimizden başlayalım.Biz küçükken ailemizi kaybetmiştik.Yani ölmüşlerdi.Daha sonra kabadayılar bizi dövmeye çalıştılar ben artık dayanamadim ve onlara karşı çıktım.Daha sonra burda gördüğünüz o üç kişiyi buldum.Onlarda bana katılmayı kabul etti ve biz o gün,bugündür Kabuslar'ız.
Summer:Hikayeniz çok acıklıymış.
N.mangle:Evet,biraz öyle.
Ben:Neyse biz okula geçelim.
Daha sonra onları kafeterya ya götürdüm.
Victoria:Genişmiş.
N.foxy:Burası öyledir.Sonuçta kim bilir kaç öğrenci var.
Kafeteryadan çıktık.Onları bu sefer kalıcakları odalara götürmeye karar verdim.
Ben:Kızlar burda ve erkekler kolidorun öteki tarafında kalıyor.
Bu sefer de onları tuvaletlere götürdüm.
Ben:Burası tuvaletler.
Aklıma bilim sınıfı geldi.Bu sefer de oraya gittik.
Ben:Burası bilim sınıfı.
N.mangle:Birkaç yeri atladık.Dolaplar,resim odası ve öğretmenler odası.
Ben:Haklısın.
Kalan yerleri de gösterdikten sonra.Zil çaldı.
Ben:Ve ilk teneffüs.
Vixen:Bu arada N.mangle,senin kafan neden sarılı?
N.mangle:Uzun hikaye.
Uzun sürdü ama bitti.Çok beklettim ama geldi.Geç olsun da güç olmasın.Neyse hepinize byü 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF HİGH SCHOOL TÜRKİYE
RandomZamanında kabadayıların gazabına uğramış dört arkadaş.İçlerinden biri onların hayatını değiştirdi.Ama şimdi onlar da istemeden kabadayı oldular.Bakalım şimdiki hayatları nasıl? -----------------------------------------------------------------