Medya:En sevdiğim şarkı *-*
---------
Ben:H-hiç bir şey...Ehehehe...
S.Belle:Noghtmog Forodo oslondog-(N.freddy aslında-)
Ben:SUSSANA!
S.Belle:Tomom hodogh ocodoghm!Ozok!(Tamam hadi acıdım!Ezik!)
N.mangle:Ne oluyo burda?!
Ben:H-hiç bir şey!
N.mangle bize sorgularcasına bakışlar atıyordu.Ben ise ona hiç inandırıcı olmayan bir gülümsemeyle bakıyordum.İnanmadığı belliydi.Hemen umursamaz halini takındı.Umursamazken bile çok şirindi *-*
---Okuldan Sonra---
Sonunda o işkence gibi gelen son ders de bitmişti.Bugün de koca bir günü bitirdik.Hemen N.mangle'ı bulup onunla daha fazla geç olmadan konuşup bu işi artık halletmeliyim.Yoksa yine yarına kalır.
Sonunda N.mangle'ın boş bir anını yakalamayı başarabildim ve ona duygularımı anlatabildim...
---Flashback---
Ben:N.mangle!
N.mangle:N.freddy?
Ben:Sabah özel bir şey konuşalım demiştim.
N.mangle:Tabi...
Ben:Ama burada herkesin ortasında olmaz.
N.mangle:Depoya ne dersin?
Ben:İyi fikir!
Depoya girdik.
Ben:Doğruyu söylemek gerekirse...B-ben s-senden hoşlanıyorum.
İkimiz de kıpkırmızı kesildik.Ama buna değerdi.
N.mangle:Aslında...Şu an d-duygularımızın karşılıklı olduğunu öğrendim.
N.mangle'ın bunu söylemesi hem hoşuma gitmişti hem de beni çok şaşırtmıştı.
N.mangle:Her şey Mang ve T.bonnie kavga ederken kapı aniden açılınca üzerine düşmemle başladı.
Ben:B-benimki de...
N.mamgle:Ama ne basıldık ya!Çok iyiydi!
Ben:Kesinlikle katılıyorum.
N.mangle:Biz niye şimdi konudan saptık ki?!
Ben:Son bir şey daha söylemeliyim.
Kendimi hazır hissetmiyordum bu soruyu ona sormak için ama mecburdum.Söz ağızdan çıktı bir kere.
Ben:B-benimle çıkar mısın?
N.mangle ilk başta biraz şaşırdı.O şaşırınca bende korktum.Bir an hayır diyeceğini sandım.
N.mangle:E-evet.
N.mangle mutlu gözüküyordu.Onun mutlu olduğunu görmek beni de mutlu ediyordu.
Depodan çıkıp bizimkilerin yanına gittik.Hepsi bize tip tip bakıyorlardı.
N.mangle:Ne?!
Mang:Bir şey yok.
Kimse hiçbir şey söylemiyordu.
Mang:Kızlar,benimle gelir misiniz?
Kızlar:Tabi.
Sam:Nereye gidiyoruz?
Mang:Sevgilimin yanına.
N.mangle:Hepimiz birden mi?
Mang:Belki dövmek zorunda kalabiliriz.
Summer:Bence sen ve N.mangle bir araya gelince dünyayı bile ele geçirirsiniz!
Kızlar gülmeye başladı.Onlar gülmeye başlayınca biz onlara 'Neye gülüyonuz la?' bakışları attık.Onlar ise bize 'Size ne la?!' bakışları attılar.
Belinda:Gidiyor muyuz?
Biri bize doğru yaklaşıyordu.Biraz daha yaklaşınca onun T.bonnie olduğunu anladım.
Mang:mal yazarınız bu kısmı yazarken klavyenin dilini değiştirdi ve klavyeyi bozduğunu sandı) iyi insan lafın üzerine gelirmiş...
Gençler öncelikle artık eskisi kadar aktif olamayacağım.Şuan kullandığım telefonun bataryası patlama noktasına gelmişti.İkinci bataryası olmasına rağmen.Öncekini mal gibi PIN'i açamayınca kilitlemiştim.Mecburen kendi telefonumun ekranının yaptırılmasını bekleyeceğim.O zamana kadar ise bilgisayardan devam edeceğim.Hesabımı onaylatamadığım için okuduğum hikayeleri beğenip yorum yapamayacağım.Kusura bakmayın.Ama bilin ki ben onları okumaya devam ediyorum.
İki tane kitabımı askıya aldım.Kod Adı:Senpai ve Nöytmör Mangal'la Patlıcan Kebaplı D C.Çünkü senpai'la ilgili bir olay olmuyor ve söylediğiniz görevleri kırpabilmek için telefona ihtiyacım var.Zaten uzun bir süre şehir dışında olacağım.
Sayanora :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF HİGH SCHOOL TÜRKİYE
RandomZamanında kabadayıların gazabına uğramış dört arkadaş.İçlerinden biri onların hayatını değiştirdi.Ama şimdi onlar da istemeden kabadayı oldular.Bakalım şimdiki hayatları nasıl? -----------------------------------------------------------------