14.Bölüm

198 8 14
                                    

T.bonnie:Selam gençler.

Mang:Sonunda birilerinin aklına gelebildik.*trip atar*

T.bonnie:*elindeki papatya demetini  Mang'e uzatır*

Mang:*papatyaları görünce kızarır*

N.mangle:Siz erkekler çok değişiksiniz...

N.foxy:*sinirlenir*Neden?!

N.mangle:Bir çiçek demetiyle kırılan kalbi nasıl iyiyleştirmeyi düşünürsünüz?

Summer:Mantıklı lan!

Ben:Lanet olsun çok cahiliz!

Tüm erkekler bana 'sen ne ayaksın olm?!' bakışları atıyordu.Bende onlara 'ne var la?!' bakışı attım.

 O kadar zekiyiz ki bakışarak anlaşıyoruz biz... 

Mang:*çiçeği alır*oha çoksel *-*

N.mangle:Bu da ayrı bir kafa zaten...Kızım ben daha az önce ne dedim...Sen napıyon?!

Mang:Ne dedin?

N.mangle:Ne dedim?

Mang:Ne dedin lan ne dedin?!

N.mangle:Patlıcan kebabı yaptım yer misin dedim...

Mang:AAAA olur valla *-*

Hepimiz Mang'in bu cevabına güldük ama o anlamamıştı henüz.Sonra hepimiz yataklarımıza çekildik...

---Flashback end---

*Ertesi sabah*

Canım hiç uyanmak istemiyordu.Bütün gün boyunca uyuyabilirdim.Ama yapamadım.Çünkü okul vardı,dersler vardı,sorumluluklar vardı,disiplin vardı.Yatakta doğruldum ve ayağa kalktım.Yavaş adımlarla banyoya doğru ilerledim...

Hazırlığımı tamamladım ve sınıfa gittim.Bizimkiler henüz gelmemişti.Sırama oturdum ve onları beklemeye başladım.Çok geçmeden onlar da gelmişlerdi.Hepsi sıralarına oturunca bir eksiklik hissettim.

Ben:Sanki bir eksiklik var...

Summer:N.mangle dün gece ateşlendi.O yüzden bugün bizimle olamayacak.Şuan da revirde zaten.

Kimseye hiçbir şey demeden sınıftan çıktım ve koşarak revire gittim.Revir büyük olmadığı için N.mangle'ı hemen farkettim.Uyanıktı,hemşireyle konuşuyordu.Hemşire gidince bende onun yanına gittim.

N.mangle:N.freddy?

Ben:Dün gece ateşlendiğini duydum.

N.mangle:Evet doğru.Aslıda bende şimdi çıkıyordum.

Yanına iyice yaklaştım ve onu yanağından öptüm.İkimizde kızarmıştık.

N.mangle: >///< Herkesin içinde yapmasana aptal! (Tsundere gibi tsundere qwqwq)

Ardından gülüşme sesleri duyduk.

Poody ve S.Belle ellerindeki telefonları bize gösteriyorlardı.

N.bonnie:İki farklı telefondan iki farklı açıda çekim ha?Zekice...

N.foxy:Katılıyorum.Acaba ilk kimin telefonuna dalacaklar?

Belinda:Bence biri birine,biri birine dalar.

Victoria:Bencede.

Ben: >///<

N.mangle hemen fırlayıp ani bir hareketle ikisinin telefonunu alıp kaçtı.Poody ve S.Belle de onun peşinden koştular.

Sam:Hiçbirinizin tahmini tutmadı  qwqwqw

Mang:En iyisini N.mangle yaptı bence sjsjsj

Ben:Aynen.Hem bende yorulmamış oldum.

Summer:Yanlız onun kulağına giderse seni öldürür N.freddy.

N.mangle:Duydum bile ve kaçsan iyi olur seni aptal!

Son hızımla koşmaya başladım.Arkamdan gelen bağırma seslerinden anladığım kadarıyla N.mangle peşimden geliyordu.En sonunda bana yetişti ve beni yakamdan tutup bizimkilerin yanına kadar sürükledi.Sonra hiçbir şey yapmadan bıraktı.

N.mangle:Burda dikilecek miyiz yoksa derse gidecek miyiz?

Mang:Hadi bugün sabahki dersleri asalım!

N.foxy:Aynen *-*

Ben:Siz ne derseniz bana uyar.

Summer:O zaman dersleri asıyor muyuz?

Herkes kafasını sallayarak onayladı.Önce kahvaltımızı yaptık.Sonra da kimse bizi farketmesin diye depoya kaçtık...

Byü :3




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FNAF HİGH SCHOOL TÜRKİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin