Cidden uzun zaman oldu ya!Ama elimde deil seneye teogum var bu yüzden derslerime ağırlık vermeye çalışıyorum.Neyse bölümümüze geçelim:
Hemen Mang'in yanına koştuk.N.mangle öfkelenmiş gibiydi.Ne de olsa o Mang'e çok önem veriyordu.Mang yavaşça gözlerini araladı.
Mang:N-nerdeyim ben?
N.mangle:Tanrıya şükür iyisin!
Ben:Bu olay nasıl oldu?
Mang:Lucy bana çok sevecen bi şekilde bana hediye vericeğini söyledi.Bende iyi niyetli zannettim.Buraya geldik.Çok karanlıktı.Işığı yakınca kafama bişeyle vurdular.
N.mangle:İyisin değil mi?
Mang:Evet.
N.mangle:*Mang'i kaldırır ve onlara yaptıklarını gösterir*Bak,sana zarar verenlere ya da vermeye kalkanların sonu bu!
Belinda:Mang,sen T.bonnie'yle çıkmıyo muydun?
Mang:E-evet de...N'oldu ki?
Belinda:Neden o senin yanında değil acaba?!
N.mangle:Harbi ya neden yanında değil?!
Mang:Daha haberi bile olduğunu zannetmiyorum...
N.mangle:Ben hallederim.*T.bonnie'yi bulmaya gider*
---N.mangle'ın gözünden---
Hiç anlamıyorum!Senin sevgilin burda baygın,senin haberin bile yok!Böyle sevgili mi olur?!Mang'in yerinde olsam ağzını burnunu dağıtırım valla.Kimse alamaz elimden!Zaten şuan onu yapmaya gidiyorum.
---5 dakika sonra---
Tanrım,çocuğu beş dakikadır arıyorum ama bir türlü bulamadım.Bahçeye çıktım.Ordaydı,dingil.Kızlar da başına üşüşmüş!Oh,gel keyfim gel!Koşar adımlarla dingilin yanına gittim ve bir güzel yakasına yapıştım.
T.bonnie:Hey,senin amacın ne dostum?
Ben:Seni becermek!
T.bonnie:Terbiye sınırlarını aşıyorsun!
Ben:SENİN HİÇ SEVGİLİNDEN HABERİN VAR MI Kİ?!!
T.bonnie:N'oldu ki?
Ben:*güler*Kim bilir n'oldu?Sen adi pisliğin tekisin!Daha sevgilinin ne durumda olduğundan haberin yok!
Bıraktım yakasını,tuttum kolundan ve onu çekiştirerek depoya,Mang'in yanına götürdüm.Bir yandan da sövmeye devam ediyordum.En sonunda depoya vardık.Mang bir sandalyede oturuyordu.Fırlattım çocuğu Mang'in önüne.Dizlerinin üzerine düşürdüm dingili.
Ben:Al bu dingili,istersen söv istersen döv,orası senin bileceğin iş.
Mang:Nerdeydin?
Sesi epey soğuk çıkmıştı.Onun sesini ilk defa böyle duymuştum.Bence korkmalısın T.bonnie!Bence korkmalısın...
---N.freddy'nin gözünden---
Mang'in sesi beni ürkütmüştü.Fazlasıyla kalın ve tehditkârdı.Onun bu tehditkârlığı hoşuma gitti doğrusu.
T.bonnie:Ö-özür dilerim,l-lütfen b-beni a-affet!
T.bonnie'nin sesi titriyordu.Belli ki hem korktu hem pişman.Korkunun ecele faydası yok dostum!
Bu bölümlük bu kadar.Byü ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF HİGH SCHOOL TÜRKİYE
RandomZamanında kabadayıların gazabına uğramış dört arkadaş.İçlerinden biri onların hayatını değiştirdi.Ama şimdi onlar da istemeden kabadayı oldular.Bakalım şimdiki hayatları nasıl? -----------------------------------------------------------------