,,Klid! Všichni se uklidněte!" křičela bílá alicorní klisna.
Jako by ji nikdo neslyšel, všichni poníci se hádali dál.
Vypadalo to jako soudní síň, jen vše kromě poníků bylo z mraků.
Na místě soudce seděla vysoká bílá alicorní klisna s krátkou rudou hřívou a s Cutie Markem inkoustu a pera.
Seděla na nejvyšším mraku.
Na nižším mraku se krčila světle modrá jednorožčí klisna s bílou hřívou s šedými melíry.
Na nejnižším mraku potom sedělo nespočet poníků různých druhů a barev, kteří se hádali komu ta klisna ublížila víc.
,,Mě zabila dceru!" namítala naštvaně modrofialová alicorní klisna s vlající modrou hřívou, která se třpytila.
,,A mě zabila tetu a umřela kvůli ní moje máma!" přidala se světle fialová alicorní klisna s tmavě modrou rovnou hřívou s růžovým a fialovým melírem.
Obě mluvily k nejvyšší klisně, která měla rozhodnout, zda půjde Trixie do pekla, nebo ne.
Poníci za nimi se hádali mezi sebou a všichni měli stejný názor: Trixie musí jít do pekla!
,,Zmlkněte konečně!" zakřičela nejvyšší klisna jak nejvíce uměla a všichni se uklidnili.
,,Je tedy rozhodnuto. Trixie Lulamoon půjde do pekla." řekla rozhodně a rozsvítil se jí roh.
Trixie na nižším mráčku se skrčila ještě víc a poraženecky se smířila s vyhoštěním do pekla.
Jak byla hloupá...
,,Počkejte!" vykřikla na poslední chvíli fialovo růžová jednorožčí klisna s tmavě fialovou hřívou se světle fialovým melírem.
Nejvyšší klisně zhasl roh.
,,Chceš snad něco říct, Amethyst?" zeptala se klisna.
,,Všemohoucí Lauren Faust," začala Amethyst a uklonila se ,,Trixie napáchala mnoho zla. To musím uznat, ale mám lepší nápad, než ji poslat do pekla.".
Trixie překvapeně zvedla hlavu a nastražila uši.
Dav poníků na nejnižším mraku si začal nesouhlasně šeptat.
,,Co navrhuješ?" zeptala se Lauren.
,,V pekle už dochází místo, zato tady v nebi je místa nekonečno. Navrhuji, aby všichni poníci z pekla, nebo k peklu odsouzení prošli nápravou a dostali šanci odčinit na zemi své hříchy. Pak jim bude umožněno dostat se do nebe." navrhla moudře Amethyst.
,,Tvůj návrh je šlechetný. Ráda ho přijmu, ale jak by se zlí poník mohl jen tak napravit?" zeptala se nechápavě.
,,Nápravou bude jeden celý rok v kůži obětí. Budou zažívat strach a bolest poníků, kterým ublížili. Ať už psychicky, nebo fyzicky." vysvětlila Amethyst a všichni poníci za ní začali souhlasně kývat.
,,Já věděla že to nebude jen tak." povzdechla si Trixie.
,,Tvůj návrh přijímám, Amethyst. Trixie Lulamoon, tímto si odsouzena k jednomu roku nápravy. Poté se vrátíš zpět na zem a do nebe smíš až tehdy, když ti odpustí poník, kterému si ublížila nejvíce." zavelela Lauren a rozsvítil se jí roh.
Trixie v mžiku zmizela v mlze Laureniny magie.
,,Twilight Sparkle, až bude Trixie na zemi, budeš na ni odsud dohlížet. Ostatní alicorni budou dohlížet na ostatní napravující se poníky. Jakmile někdo z nich udělá něco krutého či zákeřného, povoláte ho zpět a půjde rovnou do pekla." oznámila Lauren a odletěla...Jupí!!!
Konečně Královská rodina 8!!!
Ani si neumíte představit, jak sem se na psaní téhle kapitoly těšila a hlavně jak mě bavilo ji psát! :D
Teď du pracovat na traileru.
Bude na YouTube na mém kanále Invisible Spell. ;)Napište mi do komentářů, jak se vám líbil tenhle jakoby úvod. :D
ČTEŠ
Královská rodina 8 (Dokončeno)
FanfictionAby se nedostala do pekla, dostane Trixie v nebi druhou šanci. Vrací se proto na zem, aby odčinila své hříchy... Podaří se jí to? Osmý díl úspěšných knih Královská rodina! Úžasný obal je dílem @Butterly33 :3