Vedle ní se s do očí bijící září objevilo fialové zrcadlo.
,,Brána do Tartaru." zašeptala.
Rozhlédla se kolem sebe.
Kouzlem vzala jednu vysokou skříň s knihami a s velkým úsilím zakryla bránu.
,,Máš to?" ozvalo se zezdola.
,,Joó!" zavolala zpátky Trixie a otočila se ke schodům.
Lekla se, protože tam stála Rainbow.
,,Proč si tu bránu schovala?" zeptala se přísně.
,,Hele, už sem způsobila dost problémů. Nepotřebuju aby na mě hodili i to že se Tartar vrátil!" vysvětlila Trixie a prošla skrz Rainbow.
Seběhla po schodech dolů a přímo k Artex.
Otevřela knihu a začala listovat.
,,Vírový kámen, Tornádový kámen, Dešťový, Letní, Zimní, Jarní, Podzimní..." četla Trixie názvy kapitol ,,Aha! Bouřkový kámen!".
,,Ukaž! Co se tam píše?" zeptala se Artex.
Trixie jí předala knihu do magie.
,,Bouřkový kámen se nachází za velkým bílým vodopádem. Tam, kde vždy při bouři každou hodinu udeří blesk." přečetla Artex.
,,A co když to udeří do nás až tam přijdem?" strachovala se Trixie.
,,Tak si počkáme někde v ústraní na blesk a pak máme hodinu čas." navrhla Artex a zabouchla knihu.
,,No jo ale jak ten vodopád najdeme?" protestovala Trixie.
,,Hmm... Bojíš se výšek?" zeptala se Artex.,,Bože můj! To je snad kilometr nad zemí!" vyděsila se Trixie když se podívala z balkónu nejvyšší věže.
,,Já sem tě varovala." oznámila Artex a přišla k dalekohledu, který byl připevněný k zábradlí balkónu.
,,Zvenku a z okna to vypadá mnohem nižší." stěžovala si Trixie a držela se oběma kopyty zábradlí jako klíště.
,,Cool! Takhle vysoko sem ještě nebyla!" žašla Rainbow a pak dodala ,,Když teda nepočítám nebe. To je ještě výš.".
Trixie otočila oči v sloup.
,,Hej poď se podívat! Asi sem to našla." oznámila Artex a pokynula Trixie aby šla k ní.
Trixie opatrně s kopyty na zábradlí přišla k dalekohledu a podívala se.
Dalekohled byl namířený na vodopád, kde tekla bílá voda.
Zrovna ho elektrizoval blesk.
Malé blesky projely vodou a zmizely.
Pak zmizel i velký blesk.
,,Hej, tam to znám!" vyhrkla Rainbow.
Když si Trixie uvědomila že Dashina hlava prochází tou její a kouká se dalekohledem, otřásla se a odskočila.
,,Ten vodopád je v Zapovězeném lese. Vedle Ponyvillu. Když je hezky, neteče tam voda a je tam jeskyně, kde je plno šutrů různejch velikostí." vyprávěla Rainbow.
,,No to si snad děláš srandu!" zasténala Trixie ,,Do Zapovězeného lesa už né!".
,,Ono je to v Zapovězeném lese? Super! Ráda se kouknu do Ponyvillu. Ale jak to víš?" zeptala se nechápavě Artex.
,,Rainbow to říkala." vysvětlila Trixie.
,,Jasně. Jak jinak?" Artex otočila oči v sloup a Rainbow se zachichotala.
,,A jak se chceš do Zapovězenýho lesa dostat, když seš tak chytrá?" zeptala se Trixie otráveně.
,,Máš ráda vodu?" zeptala se s šibalským úsměvem.,,Áááá! Jiný způsob není?!" křičela zoufale Trixie když se držela Artexina ocasu, zatímco ona tryskem běžela po vodě.
,,Jakožto Princezna Vody mám tenhle způsob cestování nejradši." zasmála se Artex.
,,Ale já ne!" skučela Trixie.#NapsánoPřiHodiněDějepisuZatímcoPančelkaZkoušelaOstatníXD
Snad se kapča líbí. ;* x3
ČTEŠ
Královská rodina 8 (Dokončeno)
FanfictionAby se nedostala do pekla, dostane Trixie v nebi druhou šanci. Vrací se proto na zem, aby odčinila své hříchy... Podaří se jí to? Osmý díl úspěšných knih Královská rodina! Úžasný obal je dílem @Butterly33 :3