Práce

243 31 7
                                    

Rainbow Dash se válela na mraku.
Vypadala zase mladá.
,,Dashie! Dashie!" volala ji Twilight, která letěla kolem.
Zastavila se u ní.
,,Tak tady seš. Už sem si myslela že se mi někde schováváš." řekla Twilight.
,,Ahoj Twi, co potřebuješ?" zeptala se uvolněná Rainbow.
,,Dneska nastupuješ v práci." oznámila jí Twilight.
,,Cože?!" vyděsila se Dash a spadla z mraku.
Dopadla na mrak kousek pod ním.
,,Já myslela že v nebi se jen odpočívá." namítla zklamaně.
,,Jo to sme si mysleli všichni. Ale chápeš jaká by tady byla nuda?" vysvětlila Twilight a slétla níž k Rainbow.
,,Takže my - obyčejní poníci - musíme makat, zatímco vy - alicorni - se jen tak válíte co?" hádala Rainbow a vstala.
,,Bejvávalo. Teď my - alicorni - musíme hlídat ty co se napravujou. A mě zrovna Lauren Faust přidělila Trixie." povzdechla si Twilight.
,,Tomu říkám pech." smála se Dash.
,,Když mě omluvíš, za chvíli je tam dole ráno. A neulejvej se z práce. Budeš dělat na počasí." oznámila jí Twilight a odletěla.
,,Jeden by si myslel, že aspoň po smrti bude mít klid." postěžovala si Rainbow a odletěla.
Hledala továrnu na počasí, ale v tom do něčeho narazila.
Podívala se do čeho a nestačila se divit.
Před ní se vznášela želva.
Vlastně želvák.
,,Tak TEĎ už sem viděla všechno." řekla pobaveně Rainbow a vzala želváka do kopyt.
On se na ni tak roztomile podíval a pomalu zamrkal.
,,Hustý! Seš jak zpomalenej film!" řekla nadšeně Dash.
Pak se rozhlédla a zeptala se ,,Myslíš že bych si tě mohla nechat? Smí se to tady?".
Želvák pomalu s úsměvem přikývl.
,,Super! Chceš se mnou do práce?" zeptala se vesele.
Želvák opět jen přikývl.
,,Tak poleť!" zavelela vesele a pustila želváka.
K jejímu překvapení létal v celku rychle a tak doletěli do továrny včas.
Byla celá z mraků.
Ostatně jako všechno ostatní v nebi.
Byla výš, než ostatní mraky, po kterých poníci chodili.
Dash vletěla dovnitř.
Bylo tam hodně poníků, většinou pegasů.
Pak tam byly dokonce i skříňky.
Rainbow byla přidělena jedna z nich a dali jí pracovní oblečení.
Dokonce i Tank (tak pojmenovala želváka) dostal uniformu.
Ale spíš jen ze srandy.
Přiřadili ji do oddělení bouřek.
Rainbow se v něm chvíli procházela a pak začala přemýšlet co má dělat.
Přišla k velkému jakoby stroji, který měl mnoho tlačítek, páček a dalších lákavých věcí.
Prohlédla si je a pak nahlas zapřemýšlela ,,Kterým z nich se asi spouští bouřka?".
Vedle na stole byl manuál na používání stroje.
Pch! Já přece nepotřebuju žádnej manuál. Přijdu na to i sama! Pomyslela si Rainbow.
Pak se rozhlédla po tlačítkách a namátkově jedno zmáčkla.
Z velké trubky začal foukat silný vítr, který jí odfoukl a zastavila se až o zeď místnosti, do které vletěla.
Rozhlédla se.
Byla plná různobarevných blesků, které byly zavřené v zavařovacích sklenících.
Vítr z tubky zabouchl dveře a kvůli té ráně spadla z police jedna ze sklenic a rozbila se o zem.
Blesk vyletěl a zelektrizoval celou místnost.
To vyvolalo další blesky a ty Rainbow vymrštily směrem ke dveřím.
Ty po nárazu vypadly z pantů a Rainbow dopadla rovnou zpátky na stroj.
Hned po ní se tam ale dostaly i blesky a ty stroj úplně pohltily.
Páky a tlačítka se začaly díky elektrickému proudu hýbat.
Stroj kousek od Rainbow začal vyrábět mraky a výrobu nebezpečně zrychloval.
Velký trychtýř uprostřed místnosti se vytrhl ze svého místa a začal vysávat mraky, aby je poslal na zemi.
,,Možná sem si ten manuál měla přečíst..." polkla Rainbow, když viděla tu spoušť.
Pak si ale všimla, že stroj se chystá vysát i Tanka, tak ho letěla zachránit.
Místo toho ji to ale i s Tankem vysálo a vyplivlo na oblohu světa živých.
Rainbow chvíli s křikem padala a pak si vspomněla, že má křídla.
Tank na to kupodivu přišel o něco dřív a tak k ní přiletěl, když se kousek nad zemí zastavila zamáváním křídel.
,,Tanku? Myslíš si že fakt sme ve světě živých? Na zemi?" zeptala se nervózně Dash svého kamaráda.
Želvák nasadil nervózní výraz, když mu to došlo a pomalu přikývl.
Rainbow se vyděšeně začala rozhlížet.
Jak se dostanu zpátky?!

Konečně! :D
A teď se du zase pustit do Prokletí! ;)

Královská rodina 8 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat