Almina

10 3 0
                                    

Bu son transfer diğerlerinden çok daha farklıydı.Bir yılı aşkın süredir olan birlikteliğimizi taçlandıracaktık.Sezon bitmişti ve biz düğün hazırlıklarına hiç vakit kaybetmeden başladık.Tatlı bir telaş vardı nihayet tüm hazırlıklar tamamlanmıştı artık düğün zamanıydı muhteşem bir düğün ile evlenmiştik.Düğünde Manchester Unitedli futbolcuların yanı sıra Real Madrid,Fenerbahçe ve Barcelona dan eski takım arkadaşlarımda  bulunuyordu.Bu sezon diğer sezonlardan çok daha iyi geçeceğine inanıyor ve çok daha fazla çalışıyordum nitekim dediğim gibide oldu sezona fırtına gibi girdim resmen rekorlar kırıyor takımı adeta açık ara şampiyonluğa koşturuyordum.Bitime 5 hafta kala ingiltere gibi zor bir ligde şampiyonluğumuzu ilan etmiştik.Bende bireysel olarak gol kralı ödülünü kazanmıştım şampiyonlar liginde sanki daha önceden ayarlanmış gibi çeyrek finalde Fenerbahçe'yi elemiştik İstanbul da oynanan maçın benim için anlamı çok büyüktü tüm stad adımı söylüyor müthiş bir sevgi gösterisi vardı.O an dedimki benim bu taraftara bir vefa borcum var.Bunu ödemeliydim ayrıca bu taraftar önünde tekrar oynamak bile beni heyecanlandırıyor.Yarı finalde Real Madrid ile eşleşmistik ve onlarıda eledik finalde sanki kurgulanmış bir senaryonun finali gibiydi rakip Barcelona'ydı benim adıma büyük başarı sağladığım 2 kulüp sahadaydı kıran kırana maç oluyordu ama okadar formdaydımki tutulmam imkansız gibiydi ve kalecinin bireysel bir hatası sonucu hiç beklemediğimiz bir şekilde 1-0 yenik duruma düştük bu golun şokunu atlatmamız çok sürmedi benim attığım golle skor 1-1 olmuştu.ve maçın normal süresi 1-1 bitti uzatma dakikalarında ne kadar baskılı oynasakta skorda bir değişiklik olmadı maç penaltılara gitmişti Barcelona ilk penaltıyı gole çevirdi bizim adımıza penaltıyı ben kullandım ve değerlendiremedim o harika geçen sezon resmen kabus olmuştu benim adıma son penaltılar öncesi Barcelona 4-Manchester 3 durumundaydık eğer Barcelona bu penaltı golunu atarsa bizim için herşey bitmiş olacaktı ama şans bu sefer bizim yüzümüze güldü ve onlarda kaçırdı skor dengelenmişti artık kaçıran kaybedecekti ve nitekim kazanan biz olduk bu muhteşem sezonda benim adıma çöp olmaktan kurtulmuştu.Manchester United adına misyonumu tamamladığımı düşünüyor ama hangi takıma gideceğim konuda kararsızdım sizce kime gitmeliydim.

Bir Yıldızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin