Jack ma îmbrățișa foarte strâns...nu mai puteam respira..toți miau adus câte ceva..multe lucruri .dimineața când mă trezesc,fac un dus,ma îmbrac intrun tricou pe care scria blood si niste blugi rupți negri.jos mă așteptau toți ,cu cadouri.ma uit la ei confuză,iar dintro data toți strigă "la multi ani".eram confuză.dupa aceea mi-am amintit că era ziua mea.
-mersi mult.leam zis tuturor.
Ei m-au îmbrățișat,iar după ne-am dus la școală.eu tot nu mam prins ce e cu școală asta.ma tot pierdeam,dar JEFF e mereu aici să mă ajută.de data asta o văd pe SALLY pe holuri,si pe ben ,pe hoody ,chiar și pe E.jack.toti ne-am plimbat,pana am dat de slender.
-ce draq faceti voi pe hol.
-ne plictisim si am plecat de la ore,ce putem să facem
-bine hai sa mergem.
După ce ne-a dus pe toți la ore,erau aproape gata(nu pot să cred că ne-am plimbat așa de mult pe coridor)bzzz bzzz.suna clopoțelul după încă câteva ore(nu vreau să vă plictisiți)mergem acasă .eu mă duc în camera la mine.p e pat găsesc mâncare,un trandafir rosu-sangeriu,si un bilet:"la multi ani,cadoul meu pentru tine,este în camera mea.
Cu drag,
JEFF"
Oo ce drăguț.
Mă duc în camera la JEFF,iar acolo mă aștepta cu...
Veti vedea ce se întâmplă în următorul capitol.sper ca va plăcut,iar mâine cred că voi posta ce se va întâmpla.va Las cu suspans .pwp😘Nu va zic!!ne vedem peste o saptamana
CITEȘTI
JEFF THE KILLER - Part 1
Fanfictioneu Bianca o fata de 19 ani, cu o viață normală....până când îl întâlnește pe JEFF THE KILLER. Citește sau "go to sleep" Sper sa va placa