capitolul 13

85 4 2
                                    

Buna mici mei criminali.pentru următorul capitol vreau să vă întreb cum vreți să-l fac.vreau multe comentarii.va pwp😘si sper sa va placa cartea si mai ales capitolul.acesta este ultimul capitol din partea 1 ,iar partea a 2 a va apărea saptamana viitoare când avem liber.citire placuta.
Deodată în spatele meu este....politia.imi pun cătușe si ma pun in Masina de politie .
Acolo era sally,care înainte să plec,iam făcut un semn să se ascundă.dupa ce a plecat politia cu tot cu mine,sally s-a dus să cheme ajutoare .
-Bianca ,rezolva situația ca si cum ai fi un minor.spune slender prin telepatie.
Sala interogatoriu:
-cati ani ai?
-16!
-ce făceai în pădure ?
-mam plimbat după ce mama aa.....murit,iar o lacrimă mi-a căzut pe obraz.
-scuze..nnu amm vruut,spune balbainduse.
-nare nimic,spun eu ,iar după cad sire de lacrimi pe obraz.
-am să te las să pleci,dar să ai grijă,prin pădurile acelea se spune că s-ar fi întâmplat multe crime.
-bine...spun după ce îmi dau lacrimile de pe fața.
Plec,iar dintr-o dată încep să râd ca o handicapată ce sunt.merg în pădure acasă,iar toată lumea mă îmbrățișează
-cum ai scăpat?
-teatru jeff,teatru!spun eu râzând ca proasta.ma întind pe canapea si ma uit la un film.
-petreceree!!!strig eu si încep să mă îmbăt .mă duc în camera mea și mă îmbrac :cu o rochie rosiu sângeriu lungă,pantofi cu toc lafel ca rochia(la culoare) mă machiez mult si parul îl fac ondulat.
După cobor si încep să beau.(apropo slender nu era acasă)toți se holbau la mine,iar eu îi iau pe fiecare si le dau de băut.pe pitici ii trimit in camera
-Pitici de gradina mergeți sus!
-dar vreau si eu sa beau!!spune sally
-bine bine!tine.
După ce am petrecut o noapte,ne trezim pe unde putem ..unii în baie,in bucătărie și unii mai normali în camerele lor dar pe jos.
Deodată intra slender si încremeni.dupa 5 secunde își revine si ma striga:
-Bianca Ioana Cristina Ionescu Mihai,treci jos(stiu un nume foarte lung)
-da slendy
-nu mă lua cu slendy,uitate cum arăți și uitate cum arată casa!
-scuze,slendy.....
Gata si pe ziua de azi mici criminali,nu am postat dimineata ,căci mă durut capul si am fost si la școală.sper ca nu v-ați supărat și sper ca va plăcut capitolul.ma lovit inspirația.va pwp paa😘😘

JEFF THE KILLER - Part 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum