copitolul 1.

806 16 6
                                    

Astăzi de dimineața,am mers la liceu.Seara când am venit am făcut un dus si m-am pus în pat...... ducă cateva ore mă trezesc fiindcă am auzit un bocanit.cand m-am dus la mama sa vad ce sa întâmplat ....nu pot nu pot...😭😭 a...a...mu...murit....a murit.nu mă puteam concentra ... era foarte greu ....după o oră am mers la liceu .Când am ajuns acasă în camera mea era...JEFF THE KILLER.Am crezut că a venit sa ma omoare .....stai ...WAT???
~Jeff~
-buna pisi....
-nu îmi zi așa
-iti zic cum vreau....după aceea îmi pusese lama rece pe gat.
~eu~
-ce vrei de la mine??
-trebuie să vii cu mine
Am mers ce am mers si am ajuns intr-o pădure la o casă mai ...horror
În casă erau:slender Man,E.JACK,L.JACK,MASKY,HOODY SI SALLY
TOTI MA PRIVEAU DE PARCA ar fi văzut o fantoma...
SALLY mă tras de mana ca să mergem să ne jucăm... toți băieți se uitau la mine,defapt se holbau ...WTF? Ce au ăștia...
În timp ce slender mă conduce în camera ,toți mă urmăresc...

Era 14:00 eu vroiam sa ies în oraș,ma îmbrac intro rochie strampta cu dantela roșie și pantofi cu toc .... bine înțeles m-am fardat , făcut parul cu placa si pus accesorii ...(apropo eram blonda)
După ce ies din cameră îl strig pe calendar:-slendarr , vezi ca ies în oraș
- bine!spune el nepăsător
Cobor scările toți se uitau la televizor la un film de groaza... deodată o liniște totală..toți m-au văzut.majoritatea băieților(ce spun eu toți)salivau după mine.dupa ce mă întorc găsesc în camera câte un trandafir alb si negru da... băieții.
JEFF vine la mine în cameră :-ce sexy arăți!!
Eu îi trag o palmă si ii spun să ias ca să mă schimb....după ce ies am o pijama destul de ok dar scrie pe ea :"i kill you and You Kiss me".mă duc să mănânc , iar acolo SALLY învata pentru test:- te ajut să înveți?
-da ,de ce nu?
-la ce dai test ?
-la istorie?
-si ce înveți?
-tortura în evul mediu!
-ok, si stau mirată ..cum înveți un copil de clasa a 6 tortura .
Biancaaaa!!strigă slendar ca un tampit
Da slendar?
De mâine mergi la Academia unde sunt eu director ok?
Si cu studiile mele ce fac?
Le lași !nu te mai duci la ele,ai înțeles??
Da.
Bine.
A fost scur capitolul deoarece este prima mea carte si sper sa va placa.lasati comentarii pozitive v-am spus este prima mea carte.multumesc!😘

JEFF THE KILLER - Part 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum