Apoi toti mergem să ne facem bagajele.e u am avut 3bagaje.wtf?ce mi-am pus acolo?
-copii crescuți pentru a consuma aerul ,sunteți gata??
-daaa,strigam toți la unison.
JEFF mă aștepta în fața ușii,iar slender ne aștepta în mașină.jeff mă ajută cu bagajele.slender spune că doi dintre noi,trebuie sa stam pe cineva.eu am stat pe JEFF,iar jane stătea pe jack.pana am ajuns la mare,am adormit.cand ma trezesc,ma trezesc intr-un pat,iar lângă mine era JEFF.cand JEFF mă întreabă dacă vreau să merg la plaja.
-JEFF ieși afară să mă schimb.
-da schimbate aici
-JEFF!!!!!
Mă duc in baie.imi iau un costum de baie rosiu sus,iar negru jos și îmi iau deasupra o rochie mai transparentă.dupa ce ieșim din cameră ne întâlnim cu toți.(serios,cand vreau o zi relaxantă cu JEFF trebuie să ne întâlnim cu toți)
-putem veni si noi?întreabă toți la unison
-da puteți.
Când am ajuns eu mi-am dat rochia jos,si am intrat în apă.jeff a venit si el,si am început să ne batem,ca doi copii cu apa.dupa ce am ieșit,jeff a început să mă dea cu crema.(ce grijuliu e pentru un criminal în serie.)după încă o oră petrecută pe plaja,neam dus în camere.eu m-am pus la un dus,si m-am îmbrăcat intro pijama moale,si m-am băgat în pat.nu am putu dormi,iar dintr-o dată,intra -JEFF pe ușă ,plin de sânge.
-iar ai omorât pe cineva?
-da,pisi!
Era -JEFF nul pot obliga să nu omoare pe nimeni.el să dus,a făcut un dus,si după a venit si sa așezat lângă mine.am adormit.dimineata jeff îmi aduce micul dejun .erau clătite.eu si jeff mâncăm,iar dupa mergem până la piscina de afara.acolo toți stau si se distrează
-ba Da ce p*** mea nu ne putem relaxa fără să-i vedem pe handicapați astia.
-copii veniți pe lume din greșeală !era slender.el ne anunță că von pleca la ora 14.era 13:50 si ne-am terminat bagajele.(va scutesc de un timp de explicații până ajungem a casa)
-am ajuns !!strigă toți la unison
Hello micilor criminali,ce faceți!va promit că voi posta doua capitole pe zi.unul dimineața (chiar dacă sunt la școală)si seara.sper ca va place si ne vedem diseară .😘😉
CITEȘTI
JEFF THE KILLER - Part 1
Fanficeu Bianca o fata de 19 ani, cu o viață normală....până când îl întâlnește pe JEFF THE KILLER. Citește sau "go to sleep" Sper sa va placa