-1-

55 6 3
                                    

Sabah günün ilk ışıklarıyla uyandım. Belki kuşlar tepemde şakımıyordu ama güzel bir sabahtı.

Hızlıca hazırlanıp koşarak merdivenleri indim. Annem ve babam kahvaltı yapıyorlardı.  Her zamanki gibi. Ve evet kardeşim yok. Ailemizin biricik kızı benim yani . Annemin yanağına sulu bir öpücük kondurup dışarı çıktım. Okul otobüsü gelmişti. Ah tam zamanında ! Otobüste ilerleyip en arkaya geçtim ve kendimi Alyssa ' nın yanına attım.

- Hey.

- Hey Desiree ! Dün gece Nathan' la bayağı eğlendiğinizi duydum.

Deyip göz kırptı.

- Ah yapma Al !

Deyip gözlerimi devirdim.

Nathan ... Benim yeni erkek arkadaşım. Başka bir deyişle ben onun yeni gözdesiyim.

Okula geldik. Ve kendimi dışarı attım. Araba beni tutar da ...

Okul bahçesine girdik.  Nathan duvara yaslanmış beni bekliyordu. Onu görünce istemeden gülümsedim .Ah ! Dün gece kesinlikle eğlemiştik ! Yanına gittiğimde beni kendine çekip öptü.

-  Günaydın bebeğim.

- Günaydın Nathan .

Ondan ayrılıp spor salonuna gittim. Ponpon kızların lideri benim .Daha doğrusu yeni lideri. Seçmeler yeni yapıldı ve ben lider olarak seçildim. Ben   okulun kurallarını yıkan kızım. Ponpon kızların başı ,aşırı zengin aşırı seksi ve fazlasıyla küstah hatunlar olur. Ama bana ekstra yeteneğimin sonucunda lider olarak bir şans verildi . Şimdi buradayım işte . Bu yüzden formamı giymem gerek.

İlk ders takımla antreman yaptık.

İkici ders kimya . Labaratuara çıktım ama çantam yok ? Ah soyunma odasında kalmış olmalı. Hızla aşağı indim. Kapının  önüne geldiğimde garip sesler duydum. Nasıl desem inilti mi ? Kızların soyunma odasında ? Kapıyı açtı-

 Ne ???! Ne oluyor orada ?

Ağzım açık kapının önünde dikilirken Becca sürtüğü bir çığlık attı. İkisini de bayrak direğinin üstüne oturtmak istiyordum ama lanet olsun kıpırdayamıyordum . Şaşkınlığımdan istifade Nathan üstüne t-shirt ünü geçirip yanıma geldi.

- Bebeğim göründüğü gibi  değil be-

Tokatımla cümlesi yarıda kaldı. Benimle konuşamazdı. Olanlardan sonra asla ! Şaşırmıştı. Lanet olası bir de şaşırmıştı ! Çenesini ileri geri oynattı.

- Nasıl göründüğünü sanıyorsun ?

- Bak benim de ihtiyaçlarım var tamam mı ?

 Gözlerimi sürtük  Becca dan ayırıp Nathan'ın gözlerine kilitledim.

- İhtiyaç mı ?

 Delici bakışlarımdan gözlerini kaçırdı.

- Bilirsin işte erkeksi ihti-

- Sen buna erkeklik mi diyorsun ?

Deyip takımlarına bir tane geçirdim.

- Peki bu ihtiyaçlarını karşıladı mı ?

Acı içinde kıvranıyordu. Becca sürtüğünü saçından tutup Nathan'ın üstüne fırlattım .

-  Evet ihtiyaçlarınızı karşılamaya  devam edebilirsiniz .

Deyip kapıyı üzerlerine kilitledim.

Gözümden akan bir damla yaşı sildim. O piç kurusu için ağlamayacaktım .

-1.2-

Koridorda duvara yaslanıp yavaşça oturdum.

Omzuma bir el dokunduğunda ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorum. Kafamı kaldırdığımda tanımadığım bir çift gözle karşılaştım.

- Ne istiyorsun ?

- Bayan Brown seni odasına bekliyormuş.

Kesin olanları duymuştu . Ama UMRUMDA DEĞİL !

Odasına girdiğimde eliyle otur işareti yaptı.

-Sizi neden çağırdığımı biliyor musunuz ?

Umursamaz bir tavır takınıp bilmiyormuş gibi göründüm :

-Hayır.

Gözlüklerinin üstünden bakarak :

- Büyük teyzeniz vefat etti Bayan Pearl. Ve mirası ailenize kaldı.

- Ne ?!

- Aileniz gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır. Kalkabilirsiniz.

Şaşkınca odadan çıktım .

Paytak adımlarla okuldan ayrıldım. Eve yürüyerek gidecektim .

Büyük teyzem Carly ' i çok severdim. Para umrumda değildi.

Ara sokağın tekinden geçerken bir ses duydum. Ve tam o anda ensemdeki keskin acıyla sarsıldım ...

KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin