Bu gün okuldan sonra evimizin yakınında olan ses ve sanat merkezine gittim. Uzun zamandır keman çalıyordum ve bunu ilerletmek istedim. Ayrıca şan dersi de alacaktım ses için şarkıları karaoke yapmaya bayılıyorum
bu da benim bir karaoke kayıdım bu şarkıyı ben yazdım. Bu kasedi gittiğim müzik merkezinde dinlettim ve çok beğendiler. Bunların ardından eve döndüm. Rüzgar a seslendim. Odasındaydı herhalde. Yanına gittim. Odasında mışıl mışıl uyyordu. üzerimi değişip geceliğimi giyindim. Ben de rüzgarın yanına uzandım. Dudaklarını öpme isteği geldi birden. Uzandığım yerden doğruldum. Üzerine eğilip dudağını öptüm. Çok geçmeden fark edip karşılık verdi. Beni altına aldı ve soyunmaya başladık iç çamaşırımızla kaldığımızda rüzgar sütyenimden taşan göğüslerime öpücükler kondurdu. İç çamaşırlarımızdan da kurtulduk. Rüzgar aletini girişime yasladı. Onu bu sefer daha arzulu görmüştüm. Sert bir darbeyle içime girdi. Her defasında çığlıklar atmaya çarşafı sıkmaya başladım. İnlemelerim odanın içinde yankılanıyordu. Aniden darbeyle aletinin hepsini içime soktu. "çok darsın bebeğim aletim patlayacak." inlemeler eşliğinde söylediği laflarla zevke geldim hayatımın en büyük orgazmını yaşıyordum. Sonra aniden üzerine çıktım. Aletinin üzerinden zıplamaya başladım kendini bana daha çok bastırdı. sonra pozisyon değiştirmek istedi.bir anda kendimi duvara yaslanmış bir şwkilde buldum En sonunda ikimiz de boşaldık. içimden yavaşça çıktı ve beni banyoya taşıdı birbirimizi yıkadıktan sonra uyuduk....