Anii au trecut, el a plecat, nu prea ne-am mai intilnit, dar, pata a ramas . Eram fericita ca totul a revenit la normal nu credeam in dragoste , si nici nu aveam ideea de a crede , dar speram ca poate intr-o zi , el , cel cu ochii albastri si parul blond imi va spune......."Te iubesc!" imi va purta de grija si imi va simti lipsa. Era doar un vis, un vis, care ,raminea acolo undeva asuns, in sufletul meu.
Mi-am facut prietena buna, Ada , aveam incredere in ea nespus . Imi era ca sora , zimbeam impreuna , pllingeam impreuna , gasisem cui sa ma destainui.!
-Bibi , uite , uite !
-Ce e?raspunsem eu inspaimintatoare!
-Bibi e el , baiatul de care iti place .!Ada era nespus de fericita ca poate aveam sansa sa vorbesc cu el dar .....
-Ada, pai nustiu ce sa zic ..
-Hai Bibi e sansa ta , fa-o!
-Ok , dar ..... ceva ma opri si nu doream sa-i vorbesc . De ce? Pentru ca imi era teama ca nu va accepta.!
-Bibi , ce ai facut aveai o sansa!imi spusese Ada dar eu ma facuseram ca nu ii trag atentia.!
Au trecut zilele , nopti eu tot cu gindul la el eram . Cine e el ?..Pai e ...el acel care cind il vedeam imi zburau fluturasii in stomac , inima mi se zbatea , si incepeam sa fiu din ce in ce mai agitata .!
Era joi , orele 7:00 era timpul sa ma pregatesc pentru scoala. Eram ingindurata , mama mi-a pus s-a maninc iar eu ma jucam cu lingura in farfurie , ai mei au vazut ca ceva nu e in regula dar nu au indovedit sa ma intrebe ca eu deja eram plecata.
-Hey, Bibi ! Neata !Ma saluta Amna .
Cine e Amna ..Da buna intrebare dar... veti afla mai tirziu!
- Neata !
-Ce asa trista , draga?
-Nu nimic , pe Ada ai vazuto?
-Nu , si nici nu am chef!
-Ok !
Zrrrrrrrrrrrrrr!! Se suna la clasa ,eu o asteptam pe Ada dar era inzadar ea, nu mai venea. Inrasem in clasa si cind colo hop... sosira si ea . Era distrusa , nici chef de .. viata nu mai avea .!
Eram , amindoua triste asa ca .......
CITEȘTI
Tu , fericirea mea!
RomanceEste o poveste de dragoste din viata reala . Sper sa va placa.! Numele personajelor vor fictive la sfârșit vor fi numele reale..