Era chiar el , cu un buchet mare de trandafiri albastri. (albastru e culoarea mea preferata de unde stie el parca nu am discutat despre asta.)Ma uitam la el cum se apropia de mine , si incepeam toata sa tremur si sa ma înroșesc de emotii, asa sunt eu mai emoționantă , nu stiam ce are de gind , sau ..daca florile sunt pentru mine ...Timpul asa repede trecea si el se apropia incet de mine , stop , a ajuns ce sa-i zic , ce sa fac? Nu stiam eram confuza.Cind colo se aude un glas de baiat in toata firea, un baiat adevarat .
-Salut , Bibi, asa de dor mi-a fost!!!
-Pai, salut, Max..si mie (am raspuns eu vorbind sub nas).
-Uite a venit momentul sa-ti spun ceea ce trebuia sa-ti spun demult, eu ...mie...Deci imi place demult de tine , te ador pur si simplu si mi-a ciripit o pasarica ca si tu ma placi .Vreau sa-ti spun ca te iubesc nespus de mult si daca vrei sa fii prietena mea..!??(Ce ? prietena , Doamne zi ca nu e un vis , aoileu ce sa zic? Da, da , da.!!)
-Da, da .!!!
-Doamne , Bibi ce fericit sunt , nu-ti imaginezi ..
-Ba imi imaginez pentru ca eu sunt la fel...
-Hai urca in masina sa te duc eu acasa..
-Ok ...M-a apucat de mina si am inceput a fugi la masina . Ne-am urcat si ce sa vezi cind m-am intors hop si...... un moment de liniste .. ce dragutz a fost ...M-a sarutat , da m-a sarutat.Radiam de fericire ..
-Hey , am ajuns..
-Hai sa mai dam o tura ?!
-Nu , Max ma asteapta parintii acasa data viitoare ..
-O ce pacat , dar bine !.
-Stai, am o intrebare * tu vorbesti cu pasarile , te droghezi??* zicînd-ui eu zimbind.
-Oo , nu , Ada mi-a spus.. Te iubesc mult micuto..
-Ada , ok lasa ca o sa stau eu de vorba cu ea..
-Nu laso...
-Ok , papa , si am iesit din masina sarutindul pe obraz ..
Am fugit in casa acolo ma astepta mama si cu Amna , of iarasi Amna a venit , interesant ce minciuna i-a mai zis mamei..-Hey salut ..
-Salut Bibi ...uite eu am vorbit cu mama ta despre comportamentul tau.
-De ce ? cine te-a rugat?
-Pai nu-mi palce cum te comporti ..
-Stii nu as vrea sa te mai bagi in viata mea ai avut sansa dar ai ratato ai dat cu piciorul la toata prietenia noastra ,
acum tu esti geloasa pe Ada e si normal daca tu nu ai stiut cum sa iti protejezi prietena cea mai buna si mai tradat.:nezicind nimic Amna iesi si pleca trintind usa dupa ea..Am aprins televizorul si m-am asezat comod , din intimplare am dat la stiri vorbeau despre un accident ..Imi era ceva cunoscut . Si cind colo era.....
CITEȘTI
Tu , fericirea mea!
RomanceEste o poveste de dragoste din viata reala . Sper sa va placa.! Numele personajelor vor fictive la sfârșit vor fi numele reale..