Timpul a trecut el a plecat din viata mea , acum tot a revenit la normal. Mi-am facut prieteni mai multi dintre care una era cea mai buna.! Era acea ca mereu plingeam amindoua , rideam amindoua , inebuneam amindoua , eram ca surorile.
Amindoua visam la cel cu ochi albastri , parul blond si cu zimbetul frumos, care sa iubeasca adevarat.-Bibi , uite, uite e el hai e sansa ta.
-Nu Ada nu.
-Bibi ce e cu tine
-Nimic , dar daca nu accepta. ? Eu dupa cum sa ma uit la el?-Bibi ce naiva esti , o sa fie totul bine hai e sansa ta .
-Bine ....dar ... ce va ma opri..Au trecut zile Ada se indragosti dar ....Amna se baga in viata ei pentru ca era foarte geloasa ca eu mefeu ii trageam atentie Adei decit Amnei si relatia noastra de prietenie se racise. Nu mai era ea acea care sa ma destainui.Dar sa recem peste asta stim ca invidia mereu va fi si nu va disparea niciodata. Devenisem prioritare pe noi si nu mai trageam atentie la cei din jur. Mereu trecea pe linga mine sau eu pe linga el dar... inconstiinta ma mustra.
Devenisem prieteni , vorbeam ridem , mereu ma gindeam ca e frumos dar intr-o zi va fi mai frumos.
Ada era fericita pentru mine , dar eu eram cu capul in nori si nu prea ma gindeam ca intr-o zi voi fi cu el si va fi frumos.
Iubeam sa scriu poezii si mereu eram cu gindul la ele.
E rece si..sufletul pustiu
Afara ninge , ninge viu
Eu pling si neau apa se transforma
Iubirea mea e o fantoma.!Stau si ma gindesc
Si voci multe imi soptesc.
Eu sunt ca o lacrima de singe
Si iubirea mea va invinge..Stiu nu sunt poet dar am impesia ca ele singure cuvintele se tipăresc pe foaie.Siii....
Ma scuzati daca fac greseli ortografice ...
CITEȘTI
Tu , fericirea mea!
RomanceEste o poveste de dragoste din viata reala . Sper sa va placa.! Numele personajelor vor fictive la sfârșit vor fi numele reale..