Predslov

401 9 0
                                    

Tuším, že by som sem mal napísať niečo múdre, niečo, čo vám zmení život, alebo vám ho aspoň pomôže inak vnímať, ale to ste na zlej adrese. Nie som Budha, dalajláma ani Majk Spirit.  A vôbec, čo by ste chceli od devätnásťročného youtuberka, všakže.
Tak vám sem len napíšem, prečo je knižka, ktorú držíte v rukách, plná vášní, a nie príbehov o tom, ako a prečo som začal natáčať videá a čo všetko sa mi pri tom prihodilo.
Toho mám totiž už plné zuby. Pýta sa ma na to azda každý. Každého zaujíma len to, kde beriem inšpiráciu na videá, kde a kedy bude zase nejaká autogramiáda a čo mám v pláne natáčať ďalej. Vždy, keď ma niekto z vás, ľudí, čo ma sledujete na internete, stretne, chce odo mňa len úsmev na fotku a podpis. Pokiaľ zrovna nemám svoj deň a nemám náladu sa usmievať, tak ste sklamaní, že nie som veselá kopa ako vo videách. Mám pocit, že ma beriete ako nejakú internetovú obdobu cirkusovej atrakcie bez akýchkoľvek emócií. V tejto maličkej knižke vás preto nechám nahliadnuť do svojej hlavy a dám vám možnosť vnímať ma inak, ako toho arogantného frajera, čo sa snažil na ulici predávať ľuďom perník z obchodu ako drogu.
Užite si čítanie.

Peter Expl0ited Altof 


Videli ste Piatkové video? Ak nie tak si ho pozrite :)

Nie som básnik - Peter „Expl0ited" AltofWhere stories live. Discover now