1.

256 12 2
                                    

Marinett
Furt tomu nemůžu uvěřit co mi Luka řekl, nevěděla jsem nic o tom jak mě moc rád. Myslela jsem že jsme kámoši a on mě fakt hodně rád, ale já mám Andriena a do toho mě má rád ještě kocour, ale jsme jenom parťáci, takže s kocourem to nemá moc velkou budoucnost.
Bylo teprve 7:03 tak jsem se připravovala do školy. To je divný rodič nejsou doma, vždycky byly ráno doma.Dole v kuchyni byl tam lýsteček a na něm bylo: BOHUŽEL CELÝ TÝDEN NEJSME DOMA, ALE V PONDĚLÍ SE VRÁTÍME. JELI JSME ZA BABIČKOU.
PAC A PUSU RODIČE

Byla jsem nadšená mohli jsme udělat přespávačku Alya, Nino a Adrien. Ale né už je osum, už začala škola.
Rychle běžím do školy a zase nestíhám. Vešla jsem do třídy a všichni se na mě koukali a smáli se mi, hlavně Chloé, ale Adrien koukal do blba a nad něčím přemýšlel.

Adrien
Nemůžu přestat myslet na berušku. Je tak strašně úžasná. Ale nechápu co proti mě furt má. Asi to tak trošku chápu. Chovám se často jako pitomec, ale jenom protože nevím jak jí zaujmout. Chvíli jsem se nad tím vším zamyslel a najednou kolem mě prolít Plagg s kamemberem a já se s toho smradu zpamatoval.
Při cestě do školy jsem se setkal s Alyu s Ninem jak si zamilovaně povídají. Jen jsem zasmál a šel za nima. Alya měla uraženej výraz a říkala ,,Marinett zase nestíhám,, a po chvíli smíchu ještě dodala ,, pojďte nebudeme na ní čekat. To by jsme možná ani nedočkali,,. Přijde mi že Marinett poslední dobou nějak nestíhá, ale já to mám stejně, protože kvůli kocourovi někdy nestihnu hodinu přesně.
Šli jsme do třídy a zazvonilo. Začal jsem přemýšlet nad tím co kdybych řekl berušce kdo jsem. A najednou se zpamotuju a Marinett už je dávno ve třídě. To jsem fakt dlouho přemýšlel.
Začala přestávka a odešli jsme s Ninem na chodbu.

Marinett
Kluci odešli na chodbu a já řekla Alye o tom přespání a ona jenom vyjekla a šli jsme za klukama a Alya na ně zařvala: ,,Nino,, oni se zastavili a my běželi za ně. ,,Nino a Adddddriene vvvvvvv ppppppátttttek,, začali se mi chechtat a Alya to dořekla ,,Tak aby jste to teda nakonec věděli. Marinett doma nemá o víkendu doma rodiče, takže naplánovala přespávání. Takže můžete?,, Nino ani neváhal a odsouhlasil to, ale Adrien se nachvíli zamyslel a nakonec řekl: ,,No jako já bych strašně chtěl, ale musím se ještě zeptat táty,, trochu jsem sesmutněla, ale Nino mě rozesmál ,, Teď jenom doufat, že budeme mít štěstí,,

Koutelná Beruška a Černý KocourKde žijí příběhy. Začni objevovat