Marinett
Škoda že musel Adrien odjet ještě před obědem, ale má dneska hodinu šermu a čínštinu. Ve dveřích když odcházel se míjel s Lukou. On tady bude ještě dneska spát, protože jede jeho třída na výlet a on tam nejede. Mohl si vybrat kam půjde na celý den, do jaký třídy. Nejdřív chtěl zůstat doma, ale pak se rozhodl, že by bylo dobrý vidět jaký to máme u nás, takže jde do naší třídy. A jejich máma musela na chvíli odjet s lodí. Takže Juleka je u Rose. A co jsem tak viděla že Snapchatu, tak přišli i ostatní holky.
Když jsme doobedvali, šli Nino s Alyou nahotu a Luka mi pomáhal to všechno uklidit. Mezi nohama nám probíhal Plagg a vypadal jako by se nudil. Když ho to už nebavilo šel za Ninou a Alyou nahoru. Zůstali jsme tady jenom já a Luka. Nevěděla jsem co mám říkat a nastalo trapné ticho.,, Zítra po škole přijede, už máma, takže asi bych měl jít po škole hnedka domů. Jestli neva." Prolomil ticho Luka. Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem si vzpomněla, že už se zítra vrací rodiče domů,, Ne vůbec. Rodiče přijedou zítra domů a nevím co by si mysleli, kdybys tady byl,,. Panebože to bylo strašně trapný. Ale ne v pohodě usmívá se. Téhle úsměv měl, když jsme se poprvé viděli. Pak mluvil co bude dělat o prázdninách, že s mámou pojedou na lodi a procestuji celou Francii. Po chvilce mi nabídl, jestli bych taky nechtěla jet.,, No nevím, bude to asi na dlouho a nevím, jestli mě pustí". Jasně, že by mě pustili, ale spíš, jestli chci po tom všem zmatku vv mém srdci odcestovat a ještě k tomu s Lukou. Po těch slovech mu spadl jeho úsměv. Už mě měli všechno v myčce, takže jsem utekla za Alyou.Luka
Nevím jak, ale zkusím přemluvit její rodiče. Byl by to úžasný zážitek a taky by to nebylo na dlouho, asi jenom půlku prázdnin. Bydlela by buď s Julekou, nebo v pokoji pro hosty. Ale spíš to vypadalo, jako by nechtěla ona.
Marinette
Když jsme šli venčit Plagga, šli jsme okolo Agrestu. Chtěla jsme zkusit, jestli by Adriena nemohli pustit, ale nějaká paní říkala, že si to pan Agrest nepřeje. Celý den jsem pak myslela na to, jak by mohl vypadat svět, ve kterém by byl Adrien normální kluk. Dneska má být večer hnusně, a tak jsme se přesunuli dovnitř. Alya bude spát u mě v posteli a Lukovi jsem rozložila houpací síť, kterou mám normálně na balkoně. Prý je to jako na lodi. Nino, už musel odejít a Alya s Lukou šli pro něco k jídlu. Zapadalo slunce a tak jsem si sedla na balkóně na sedátko a nechala hřát poslední paprsky dne na mé tváře. Pro jednou jsem měla úplně čistou hlavu, až jsem málem usla, ale probudil mě Kocour ,, Ale kdopak nám to tady spí. Nějaká unavená". Usmála jsem se,, Téhle víkend byl hrozně napjatej." Mysela jsem na Luku a Adriena.,, Tak mi o tom řekni krásko" nalákal mě a já se chytla, řekla jsem mu všechno o Alye a taky že se mi líbí kluk on mě nechce. Nechci aby věděl, že je to Adrien. Třeba se znají a nebo zná Nina nebo je on kocour . Okey Marinette, jsi až moc paradoidni. Adrien by nemohl být kocour, jsou jak sůl a cukr. Nevím proč, ale poslední dobou se mi strašně dobře povídá s kocourem, Teda jako Marinette.
Fakt se omlouvám, za takový pauzu. Ale občas mě to přestane bavit a jindy napíšu třeba deset kapitol.
ČTEŠ
Koutelná Beruška a Černý Kocour
FantasyJak se toto píše? Fakt nevím, ale takový ty normální věci. Blabla seznámí se blabla začnou spolu chodit blabla vezmnou se