Jsem strašně ráda, že kocour vůbec nevyzvídal a jenom poslouchal. Bylo to strašně příjemný. Pak jsme se zase, jenom tak bavili. Spíš teda já. Kocour mě občas rozesmál, ale pak se už jsem slyšela Alyu, ať jí hodím klíče. Ani jsem nemusela říct a kocour byl pryč. Moc dobře ví kdy má zmizet, ale mrzí mě, že jsme si ani nedali sbohem. Ráda bych o něm věděla víc, třeba jakou má rád muziku, než jsem se stačila nad tím zapremyslet, Alya s Lukou , už byli na hoře. Sedli jsme si na podlahu, ale než jsme to stihli všechno vybalit. Zase jsme to zabalili, protože začalo pršet. Pršelo strašně silně, až jsem se bála, že to vyrazí okno, doufám, že kocour dorazil domů. Byli jsme všichni strašně unavený a tak jsme pořádně neuklidili jídlo a šli si lehnout. Zítra bude náročný den. Teď mě mrzí, že se nemůžu věnovat Tikky, která je celý víkend zavřená dole v kuchyni a obýváku a spí na gauči.
Další den
Než jsme se s Alyou pořádně probudili, uslyšely jsme jak v kuchyni cinkaji skleničky. Vzájemně jsme se na sebe podívali a pak si sedli a koukali na síť na které měl být Luka, ale nebyl. Podivně jsme se na sebe zase koukli, oblikli župany a bačkory a šli dolů. Jakmile jsme otevřeli dveře ucítila jsem slaninu a vajíčka. Luka nám přichystal snídani a to teda pořádnou. Jakmile nás zahlédl usmál se a zamával, aby jsme si sedli na židle. Právě dával vajíčka na talíř. Čekali jsme než nám dá talíře před nás. Hnedka jak jsme dojedli pochválila jsem Luku, jak dobrý to bylo.,, V kolik si prosím tě vztaval" zeptala se ho Alya,, U nás doma je tohle úplně normální. Sestře a mámě udělám snídani a pak jdu pěšky do školy. Juleku většinou sveze Rose nebo jede na kole, ale já mám radši vycházky. Krásně se u nich provetram a ten východ slunce je úžasnej". Ty jo to musí být nádhera. Procházet se po Paříži brzo ráno, když skoro nikdo není venku a vychází slunce. Teď jsem si uvědomila, že je to poprvé co uvidím po dlouhé době vycházet slunce. Jak jsme včera odpadli, tak sem se aspoň vyspala. Zdálo se mi o Adrienovy a Lukovi. Adrien odcházel s Kagami a když jsem padala na zem, tak mě Luka chytil, utřel slzy a obejmul. Vím, že tady pro mě bude, když Adrien nebude. Ale nevím mám k Adrienovi jiné cítim jiné city, než k Lukovi. Ale taky nechci Lukovi nějak ublížit. Po hodně dlouhý době přijdu do školy před zvoněním. Měla by ses vzpamatovat Marinette. Šli jsme nahoru s Alyou a převlekli se do věcí do školy, mezitím byl Luka v koupelně. A když jsme byli hotový, tak se vyměnili. Luka si sebou vzal jenom pár věcí a tak když jsme šli do školy, tak mi nabídl, že mi vezme tašku. Nemohla jsem odmítnout, v pondělí máme nejvíc těžký tašky, takže jsem ho trošku litovala. Ale nevypadal, že by ho zaskočilo, to že je to tak těžký. Jakmile jsme vyšli z krámku, tak Alya objala Nina, který na nás čekal. Vcházeli jsme do školy a zezadu na nás zavolal Adrien. Šli jsme společně do třídy. Luka mi položil tašku přede mě na stůl a sednul si za nás. Nejdřív se optal jestli tam někdo sedí, ale normálně tam sedí Ivan, který je nemocný, takže si sednul tam. Adrien začal něco šeptat Ninovi a ten se zasmál a kouknul se na mě s Lukou. Ucítila jsem zaklepání na moje rameno a tak jsem se otočila směrem k němu.,, Maronett kdo je ta blonďatá holka vepředu, tak se na mě divně kouká" zeptal se a já si až teď všimla, že se na něj celou dobu Chloe divně dívá,, Neboj to je jenom Chloe Bourgeoisová. Ta se umí jenom posmivat" když jsem se otočila zpátky na Luku, tak se na ní milé usmál a ona se zacervenala, ale hnedka, jak viděla, že se na ní koukám otočila se k Sabrině,, Divná holka" dodal.
Adrien
Když jsem vystupoval s auta, Marinette si povídala s Lukou a vypadalo to jako by měl Luka její tašku. A bylo to, tak když jsme vešli do třídy, tak jí to dal na lavici.,, Co má Marinette s Lukou? " zeptal jsem se Nina. Nejdřív se na mě divně kouknul, tak se usmál, kouknul na ně a řek,,Nic, co by. Tě to nějak zajímá". Nevím proč, ale zacervenali se mi tváře a otočil jsem se od Nina. Podíval jsem se na Chloe, která se poprvé na někoho milé usmála, ale byl to zase Luka. Nemůžu tomu uvěřit dokonce se i zacervenala, proč se ten kluk furt do něčeho motá.
ČTEŠ
Koutelná Beruška a Černý Kocour
FantasyJak se toto píše? Fakt nevím, ale takový ty normální věci. Blabla seznámí se blabla začnou spolu chodit blabla vezmnou se