4.

93 8 0
                                    

Marinett
Jsem tak strašné ráda, že tady bude i Luka, zatím jsme nebyli sami venku. Teda teďka taky nebudeme sami, ale stejně je to lepší než nic. Musím teda zítra koupit víc jídla, aby bylo ještě pro Luka. Musela jsem ještě chvíli obsluhovat v pekárně, aby rodiče že měli radost.

Adrien
Hned jak jsme skončili debatu o spaní, jsem zaběhl za roh přeměnil se a běžel k eifelovce. Jak jsem dorazil byl jsem tak trochu šťastný, protože si Marinett někoho našla a je šťastná, ale zároveň trochu skládaný, ale já nevím proč ,, Vždyť mám rád berušku nebo snad Marinett,, říkal jsem Plaggovi a zamyslel jsem se nad posledním slovem. Ihned jsem zavolal berušce, ale ta to nezvedala. Byla jsem naštvaný. Chtěl jsem si s někým popovídat, ale Plagg mě neposlouchal a Nino byl s Alyou.

Další den

Ráno se probudím v posteli s ubrečenými oči a Plagg na pozbuzení řek ,,Adriene vstávej dneska je to přespání,, to mě trochu nakoplo. Vstal jsem a šel se nasnídat, tam už čekala Nathalie se snídaní. Nasnídal jsem a řekl, že dneska půjdu do školy pěšky. Nathalii to nechala být a vyhověla mi. Potřebuju si pořádně vyvětrat hlavu a mám ještě chvíli čas, takže nemusím úplně chvatat. Najednou si tak jdu a narazim na.....

Marinett
Probudím se a co nevidím za pět minut mi začíná škola. Beru tašku Tikky a letím do školy, když tu narazim na Adriena, který si jde pohodovou chůzí a nic ho netrápí. ,,Ty nechvátáš?,, zeptala jsem se ho udiveně ,, Proč bych měl chvatat? Vždyť je teprve sedm hodin,, řekl a ukázal mi mobil, kde bylo fakt teprve sedm. Koukala jsem se na svůj a tam taky byla sedm. Začala jsem tam mít vítlem smíchu. On se začal smát se mnou a po chvíli přišel i Nino s Alyou ,, Hrdličky, čemu se smějete?,, dodala Alya. Jen jsem jí odpověděla mávnutím ruky a šli jsme do školy.
O hodině jsem to Alye vysvětlila a ta to neudržela a začala mega moc smát, až jí učitelka poslala na chodbu, ale to jí nedonutilo se přestat smát. Další hodiny a přestávky jsem probírali to přespání a pak jsme to hnedka volali Lukovi. Z toho telefonu vyzněl strašně veselé. Hnedka po škole přišel Luka k východu do školy a řek ,,Ahoj Marinett, rozhodl jsem se, že přijdu trochu dřív, abych ti se vším pomoh. Jestli to to nevadí,, já jsem se jenom usmála a odpověděla,, Rozhodně mi to nevadí,,. Viděla jsem za Lukou Adriena, který zrudl a pořádně bouchl dveřma od auta, trošku mě to zarazilo a zamyslela jsem se nad tím, ale po chvíli mě vyrušil Luka.

Luka
Rozhodl jsem se překvapit Marinett, že k ní přijdu dřív. Měl jsem pro mi dárek a chtěl jsem jí ho dát o samotě. ,,Třeba mi dá i pusu,, říkal jsem si v duchu. Dlouho jsem si s nikým tak dobře nerozuměl a chtěl jsem jí to nějakým způsobem oplatit. Když jsem jí jenom překvapil tím, že jsem přišel dřív, vypadala šťastně, ale v za mými zadama se ozvala menší rána a než jsem se obrátil, tak to auto odjíždělo, ale to auto jsem moc dobře poznal, bylo to auto Adriena. Myslím si, že má rád Marinett a když ji vidí se mnou, tak žárlí.

Koutelná Beruška a Černý KocourKde žijí příběhy. Začni objevovat