Hijrah ? Okay .. apa itu hijrah? Hijrah tu kau berubah dr perkara yg tak elok kpd yg elok atau perkara yg elok berubah kepada lebih elok . Paham?
Hurm ~ bukan nak komen perli tntg life org cuma nak beri pendapat tanpa gaji je -3- ..
Bagi saya,bila kita terdetik hati utk berubah . Tak sepatutnya kita uar-uarkan kat org melalu apa cara sekalipun! Masa FTF, post kat ig fb wc pe semua, sama jeeee ~ . Just show to the other abt your changes (?) ..
Bg saya lah kan,bila kita bg tahu kat depa .. sena nya lagi depa rasa nak down kan kita dgn ayat camni :-
" woi peah bkn hang kata nk berubah kaa? Perangai cam syaitan je lagi ? Sembang kari hang ni -..- "
" Ermm sekejap je tu sopan lembut cam malaikat .. satgi seminggu dua cam biasa balik .. alahh poyo "
Kau kuat ke doh nak hadap kata kata bisa org camtu ? Mmg lahh korang kata " buat pe nk kesah pasal org .. ? Hello life aku ann " .. betul x hampa kata lagu tu? Kan kan?
Ni cheq nok ghoyak(ckp),
Kadangkala hati ampa rasa sakit ann dgn kata kata org lain dok caci maki hambur pe dia semuaa .. mesti terkesan kan? Haaaa mustahil haih tak terkesan!! Bohong aih xD dah kata hati ann bukan dinding ..So, the conclusion is ..
Whatever hang nak buat paa, better tak usah nak show off satu dunia dulu .. Baik hang show dulu kesungguhan hang and effort hang nak berubah tu .. baru lah depa tertanya2 " jadah apa dia ni baik semacam? Moga istiqomah" haaaa tudia dapat set puji plus doa lagi .. kau ado? So pepandai ampa lah nak tentukan life ampa -.- .. Tata 💕*tak ada niat nak perli cuma ini lebih kpd cadangan atau luahan hati jee*
SEKIAN,
-ZubaidahSahit-
YOU ARE READING
my life story
Short StoryAku menaip disini hanya untuk berkongsi tentang apa yang aku lalui . Kalau sama, itu kebetulan . ?