·BUANGMASA·

333 5 0
                                    

4 years . Yes almost 4 years aku suka kau . Hampir 4 tahun kau dengar aku bebel,  aku dengar kau bebel . Kalau aku tahu ini pengakhiran nya . Yes jujur . Aku menyesal kenal kau . Kalau dapat aku undurkan masa, aku tak layan panggilan kau . Tapi,  apa yg aku mampu buat weh? Tu kuasa Yang Maha Pencipta 💕

Sungguh. Aku tak kuat. Aku rasa bodoh sangat . Sebab BUANG MASA  dgn kau . Bagi nasihat kat kau . Spend time otp ngan kau . Seriously, aku rasa nak lompat dr apa yg aku rasa sekarang .

Ya,  aku sedar . Semua salah aku . Salah aku sbb tny kau . Salah aku sbb confess kat kau . Mungkin kau kata " im really love you " sbb terpaksa?  Tak nak aku malu? 
Tapi,  knp panggil aku sayang kalau kau tak sayang aku?  Kenapa penuhi permintaan aku kalau tak suka? 
Nak mainkan aku?
Apa salah aku?
Sebelum kita kenal, ada aku buat salah ke?
Aku nak jugak tahu ..

Tapi tahun lepas kau ada kata aku
Caring, Penyayang Dll
Kalau betul aku camtu? 
Knp tak appreciate aku?
Knp buat aku camni?

Paling sakit hati,  kau canang cerita pasal "kuat jealous" aku kat kawan2 aku? Tapi kau tak cerita pulak punca2 aku jealous?  Knp?  Takut org judge kau gatal ke? Hahaha kelakar . Kau mmg HIPOKRIT!

Lepas apa yg jadi ni, aku harap kau tak tegur aku lagi . Ya,  next year kita stay satu kelas . Cane eh nak move on tp satu kelas?  Penat ah! Rasa nak pindah sekolah tapi sayang kat sekolah pulak . Lagi satu tahun je then aku harap kau tak muncul depan mata aku . Seriously,  kau sejarah hitam aku !

Dah blocked num, Dah delete!
Org kata childish,  tp ini one of my efforts to move on 🙆 !

*aku tak perlu judges utk judge curhat aku .. okay? *

SEKIAN,
ZubaidahSahit😏

my life story Where stories live. Discover now