Holla! aku sebenarnya tak nak ingat balik taw kisah lama ni .. tapi rasa macam nak share cara aku dan si dia kenal .. ni semua gara2 aku dgr lagu SCUS .. kah kah kah .
nak mula dr mana yap? okay start dr ....
2013
okay masa 2013, kitorang berdua ditakdirkan satu kelas .. iaitu 1 ibnu sina..tapi time tu kelas tak rombak lagi means aku kat kelas B dia kat kelas A .. tapi yg aku ingat lah kan, tetiba aku dapat satu kelas dgn dia .. and aku ingat dia duduk tgh depan sekali .. macam budak baik gila na mampos 😂😂
And kitorang jalani hidup seperti biasa .. tak kenal pun .. kenal sbg classmate .. aku lagi rapat dgn Hamizan and Solehin .. omg miss depa so much ..
And then, ada one day tu, dia panggil aku macam mana tah and aku tak tahu apa salah aku tetiba perkataan first dia kat aku is "BATAK" .. okay srs talk, sejak tu aku yg cipta "***** si bibir seksi" hahahaha aku tak tahu lah until now dia tahu tak yg aku adalah pencipta benda alah tu .. tapi time awal and tgh2 tak rapat .. weols rapat time akhir2 tahun .. entah macam mana boleh rapat, time ni aku sedar yg ayat "Jangan benci sgt, nnt suka, jangan suka sangat, nnt benci"
dan ya, masa qiam ke berapa tah, aku bisik kat aisyah masa nak tido " Weh aku suka *****" and aisyah and fazi be like " omg srs ke wehhh?" yaa begitu lah cerita nya .. aku tak cakap pun kat sesiapa .. aku just diam je .. tapi yg sampai kan kat umum adalah fazira 😂😂😂 yaaa fazi today i wanna thanks to you maybe 🤒 hahaha ini je kot yg aku ingat time f1 .. aku start suka dia .. aku happy dgn dia .. hah lupa nak cerita .. time f1 ni .. aku ada gaduh dgn dia besar jugak lah ..okay camni, time tuh Aisyah suruh aku buang sampah, and time tu camne tah si Aisyah dah ikat and aku tgh gelak2 dgn si dia sampai tak sedar aku terpkol dia dgn sampah tu and yes sampah tu berair and he was like "WEHHH KAU PAHAL HAA? HABIS LAH BAJU AKU!!!!X" ye weh aku sedih gila .. aku kena tengking depn depa .. but a few je kot perasan .. aku kejar dia kat tangga minta maaf dia tak nak cakap .. sedih gila time tu .. hahahahhaha lawak pun ada .. kau ingat janam janam ke nak kejar mengejar .. lol and aku tak ingat camne, aku baling choki2 pun dia tak layan .. pergh sakit gila jiwa aku .. but kitorang getback lah means dah okay .. haaa gittew ...
okay tu je kot.. i will update for next story ... part 2 nnt lagi lah annoying gila 😡😠
-cikbedah
#CrushDariForm1
YOU ARE READING
my life story
Short StoryAku menaip disini hanya untuk berkongsi tentang apa yang aku lalui . Kalau sama, itu kebetulan . ?