Buzdan duvarlar=1.Bölüm

31 7 0
                                    

'Aşk cehenneme girmek gibiydi, ruhunla beraber bedeninde alev almasıydı.'

Pınar Adıyaman

------

Yazardan..

Genç kız denizin güzelliğine bakıp hastası olduğu kokuyu içine çekti. Nede özlemişti bu kokuyu, nede özlemişti bu sahili, yıllardır ayrı kaldıhı şehrini nasılda hasret kalmıştı. Gözleri dolmuştu genç kızın, bu denizi gördükçe içi parçalanıyor ona söz vermiş bir mavi gözlüyü hatırlatıyordu.
'Söz veriyorum kızıllı. Bizim ruhumuz  birken birbirimizden uzağa gidemeyizki.'

Kafasını iki yana salladı genç kız ağlamıyacaktı yıllar önce söz vermişti kendine. Onun için göz yaşı dökmeyecekti asla! Ölmüştü onun için mavi gözlü ayısı. Sözünü tutmamştı işte ağlamaya deymezdi. Kafasını kaldırdı genç kız ve bir kere daha söylendi içinden.
'Bu sefer  kolay kolay kaybetmiycem.'

------

Genç kız taksiden inip, karşısında onu bekleyen arkadaşına baktı. Nasıl da  özlemişti arkadaşını. Can dostunu, dert ortağını. Seneler önce tanışmışlardı. Doğduhu şehirden ayrıldığında tanımışlardı birbirlerini. Pek aydınlık olmayan günler geçirmişlerdi. Yarası büyük olan iki dostlardı. Karşısındaki kıza baktı .Su herşeye rahmen ayaktaydı, omuzları dik, başı yukardaydı. Acıları onu yıpratmamış aksine ayakta daha dik durmasını sağlamıştı. Aynı kendisi gibi.

Bir birine baktı iki genç kız. Ardından ikisininde yüzünde bir gülümseme oluştu. Acıların inadına bir gülümseme, iki genç kızın gülümsemesi büyüdü ve koşarak birbirlerine sarıldılar.

Sıkı sıkı sarıldı iki genç kız birbirine, özlemle, şefkatle, mutlulukla sarıldılar. Birbirine sarılan iki genç kızın gözünden birer damla yaş düştü.  Ama bu seferinki acılardan dehil mutluluktandı.

Güz'den..

Su ile sarılmayı bıraktıktan sonra Su hemen işaret dili ile konuşmaya başladı.

"Çillim seni çok özledim. Hadi içeri girelim yorgunsundur sen şimdi, biraz dinlen."

Kafamı sallayıp Suyu takip ettim. Merdivenlerden çıkıp eve girdiğimizde, içerinin ne kadar hoş ve huzur verici olduğunu fark ettim. Bavulumu Suyun bana ayırdığı odaya bırakıp salona gittim , salona gittihimde Suyun elinde iki kahve ile beklediğini gördüm. Hemen Suyun yanına gidip oturdum. Su bana işaret dili ile.

"Evi nasıl buldun?"

Dedi. Aslında çok güzel bir evdi salon da kırmızı kerm rengi koltuklar vardı , duvarda Suyun çizdiğini tahmin ettiğim resimler, yine krem rengi bir halı , orta boylu bir televizyon vardı. Oldukça güzel ve sadeydi tabi bu sadece oturma odası için geçerli diğer odaları gezemedim ama oturma odası böyle ise diğer odalarda böyledir eminim. Suya dönüp cevap verdim.

"Çok güzel boncuk gözlüm"  dedim.

Suyun yüzünde sıcacık bir gülümseme oluştu.

*****
Bir kaç saat konuşmanın  ardından yorgun olduğum için bir duş alıp  Suyun benim için ayırdığı odaya çekilip üzerimi değiştirdim ve yatağa uzandım. Yarın zor bir gün olacak malum yeni bir ünüversteye başlıyordum   Özel Arkın Ünüverstesi.

-----

Sabah uyandığımda saatin daha altıya geliyordu. Yataktan kalkıp yüzümü vs yıkayıp mutfağa girdim. Su daha uyanmadığı için kahvaltıyı hazırlayıp Suyun odasına bodoslama daldım. Odaya daldığımda Su çoktan kalkmış saçlarını düzleştiriyordu ama beni bi anda görünce korktuğu için elindeki düzleştiriyi yere düşürdü. Ona özür dileyen bir bakış atıp eğilip yerdeki düzleştiriciyi  yerden aldım ve Suyun arkasına geçip saçını ben düzleştirmeye devam ettim. Suyun saçı bittiğinde  odasından çıkıp kahvaltı yaptık.

-------

Taksiden indiğimizde üniversitenin bahçesine girdik. Bahçe çok güzeldi her yer yemyeşildi. Gerçekten insanı büyüleyecek derecede güzel biyerdi.

Suyla içeri girip ders programlarını aldık. Daha ilk derse vakit olduhu için Suyla kafeteryaya gidip kahve içmeye karar verdik.

Kafeteryaya girmeden önce çantamdan paramı çıkarmaya çalışıyordum ki birine çarpana kadar. Çarpmanın etkisi ile dengemi kaybedip yere düşecekken belimden sıkıca tutuldum. Kafamı kaldırdığımda bir çift mavi gözle karşılaştım. Bu gözleri nerde olsa tanırdım bu gözler küçük bir kız çocuğunun katili olan mavi gözlerdi. Lakin gözlerine bir tek fark vardı , gözlerinde ışık değil de buzdan duvarlar vardı....

------

Herkeze merhaba. Artık birinci bölümle karşınızdayım.

Bundan önceki bölümleler size sıkıcı gele bilir ama bunlar daha başlangıc ilerleyen bölümlerde daha ilgi çekici olacak merak etmeyin.

Hikayemin yanlışlarını okuyup düzelten yandaşcıma (zehraD123456) teşekkür ederim.

Desteklerinizi bekliyorum. Sevgiyle kalın♥♥

kızıl ve Mavinin AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin