Történet: Koizumi Risa egy gimnazista lány, aki maga 175 centijèvel kitűnik az áltlagos magasságú lányok közül. Ha ez nem lenne elèg, a kettes osztályba jár egy srác,Atsushi Ottani, aki szintèn effèle problémákkal küszköd, csak pont az ellenkezőjèvel. Ő a maga 156 centijève jóval alacsonyabb, mint az áltlagos japán srácok. Emiatt mindkettejüknek van egy komplexusa, ami a magasságukhoz köthető. Az iskola kezdete után elèg jó barátokká válnak, de folyton veszekednek ami általában odáig fajul, hogy mindenki rajtuk röhög. Ebbőla viselkedésből kifolyólag ragasztja rájuk az osztályfőnök a " Defekt Duó" nevet, egy nèpzerű komikus duó után, akik között szintèn nagy volt a magasság különbség.
A kèt fiatalnak azonban nincs szerencséje a szerelemben. Egy balul elsült szerelmi próbálkozás után elhatározták, hogy akkor sem adják fel. Szerelmük tárgya, Suzuki-kun ès Chiharu-chan összejönnek ugyan, de ők mindent bele adnak. Ottani ès Risa egyre több időt tölt együtt, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a személyiségük ès érdeklődési körül nagyon hasonlít. Mèg a zene terèn is, hisz mindketten dáig vannak a japán rap műfajban tevékenykedő Omibouzuèrt.
Ahogy egyre többet vannak együtt, Risa elkezd máshogy èrezni a fiú iránt, amit eleinte nem mer megosztani a sráccal, azonban Nobu-chan unszolására megpróbál közelebb kerülni hozzá.
Vèlemèny: Egy 24 rèszes anime, 17 kötetes mangával. Nekem a törtènet nagyon tetszett, föleg az amikor Risa ès Ootani veszekednek. Szerintem nagyon vicces lett.Ootani ès Risa igazán összeillenek. A grafika is nagyon jó lett, azok a fejek amiket nèhány jelenetnèl mutatnak, nagyon viccesek tudnak lenni. Tetszettek benne a szerelmi szálak is. A legjobban az tetszett, hogy Ootani annyira hülye volt, hogy nem vette észre, hogy mi is zajlik körülötte. Az openingek ès az endingek egyaránt nagyon jók voltak. Nekem szemèly szerint a 2. op/ed tetszettek. Ajánlom azoknak akik szeretik a vicces ès romantikus animèket.
Képek az 1. èvadból:
Képek a 2. èvadból:
Nobu-chan ès Nakao-kun:
By: Lynn
KAMU SEDANG MEMBACA
Anime ajánló
AcakEzen az oldalon animèkkel fogok foglalkozni. Információkat, képeket,kritikákat fogok hozni. Esetleg a saját rajzaimból is hozok egy párat. Csak az általam látott -animèket fogom ajánlani. Ha esetleg ti küldtök nekem animèket szívesen megnèzem, vagy...